• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

dadelijk 2e kuur en nu

Bezoekers in dit topic

mochino

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
hallo was een paar weken geleden begonnen met deca only wat naar jullie mening dom was julie zeiden regel test erbij maar ja was iets te laat daarvoor wil in het nieuwe jaar opnieuw beginnen maar dan goed daarom vrraag ik wat raden julie aan en een klein schemaatje hoe als je bijvoorbeeld deca en test tegelijk zal gebruiken hoevaak per week

decaonly naar 5weken 4 kilo en 2x coïtus op een dag wat wil een man nog meer:cool: :cool: :cool:

deca zal last geven vanaf week 8 ,4kg zeg je en hoeveel hou je over na een 6 maand denkje ?

hallo was een paar weken geleden begonnen met deca only wat naar jullie mening dom was julie zeiden regel test erbij maar ja was iets te laat daarvoor wil in het nieuwe jaar opnieuw beginnen maar dan goed daarom vrraag ik wat raden julie aan en een klein schemaatje hoe als je bijvoorbeeld deca en test tegelijk zal gebruiken hoevaak per week

decaonly naar 5weken 4 kilo en 2x coïtus op een dag wat wil een man nog meer:cool: :cool: :cool:

kan je niet helemaal volgen :rolleyes:

Maar als je nu dalijk stopt met Deca zou ik toch ff een maandje of wat wachten methet zetten van een nieuwe kuur, dus zeker niet over 7 weken...

En het blijkt dat je niet veel (k)aas van de aas had gegeten voor je met de deca begon....heb je je er inmiddels meer in verdiept?behalve direkt de mening van een aantal DBBforummers te geloven?

Back
Naar boven