Fitness Seller

Dadelijk Benchpress en Triceps :D

Bezoekers in dit topic

Tjalle

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 sep 2004
Berichten
2.897
Waardering
5
Zow dadelijk eens proberen mijn totaal gewicht bij de benchpress te verhogen naar 30 kg elke kant en 20 kg stang, dus 80 kg in totaal mijn eigen gewicht :),

train nu sinds september, was tamelijk mollig met uun dikke 22% bf en 85kg nu zit ik dus op 12,3% bf en 81 kg dus flinke vooruit gang :), wil graag rond de 10% bf gaan zitten tegen 80-83kg en vanuit daar kalm aan gaan bulken.

Efin, Train nu dus sinds september samen met pa, jah de ouwe kan er ook wat van ;) was niet echt sterk ofzo begon met stang(20 kg) en toen 5kg aan elke kant schit was heel zwaar toen, ben meteen goed begonnen door van tevoren al overal informatie vandaan te halen en een goed voedingsschemasamen te stellen tegen die tijd heb ik me hier ook aangemeld door eerst een hele tijd overal beetje te lezen ;), Ben hier via Mrj Gekomen via een apart gedeelte op Gathering of tweakers, na het lezen van het gehele verhaal van Mrj werd ik dus geinspireerd. aangezien ik voetbalde selectievoetbal, maar vaker op de bank zat dan speelde, ging vaak zaterdag uit en was dan zondags zo lam als het maar kon dus kreeg hierdoor geen speeltijd ( Jammer dan ) Mijn motivatie ging dus ook weg...

Vandaar dat ik nu mijn sport BBing als Nr1 sport heb gemaakt, Zo leer ik elke dag weer bij en blijft het leuk omdat ik elke keer weer die thrill heb om maar gewicht te pakken en je blijft gemotiveerd omdat je je lichaam zienderogen ziet veranderen.

Typo ;)

Zo dat moest ik ff kwijt :)
 
Succes en trainse :D
 
ja succes!!

je moet anders ff n paar keer je kop stoten zoals de PLers t doen :rolleyes: !!
psyching up!! ;)
 
GO FOR IT!!! 80 kg it's yours!
 
G21 zei:
ja succes!!

je moet anders ff n paar keer je kop stoten zoals de PLers t doen :rolleyes: !!
psyching up!! ;)

Ja dat helpt. Doe dit ff in de kleedkamer en wellicht pak je de 90kg:
[Link niet meer beschikbaar]

:D
 
Hoppa, liften die handel
 
huckfinn zei:
Ja dat helpt. Doe dit ff in de kleedkamer en wellicht pak je de 90kg:
[Link niet meer beschikbaar]

:D

Die gast komt echt niet van deze planeet :eek:
 
Tjalle zei:
Zow dadelijk eens proberen mijn totaal gewicht bij de benchpress te verhogen naar 30 kg elke kant en 20 kg stang, dus 80 kg in totaal mijn eigen gewicht :),

train nu sinds september, was tamelijk mollig met uun dikke 22% bf en 85kg nu zit ik dus op 12,3% bf en 81 kg dus flinke vooruit gang :), wil graag rond de 10% bf gaan zitten tegen 80-83kg en vanuit daar kalm aan gaan bulken.

Efin, Train nu dus sinds september samen met pa, jah de ouwe kan er ook wat van ;) was niet echt sterk ofzo begon met stang(20 kg) en toen 5kg aan elke kant schit was heel zwaar toen, ben meteen goed begonnen door van tevoren al overal informatie vandaan te halen en een goed voedingsschemasamen te stellen tegen die tijd heb ik me hier ook aangemeld door eerst een hele tijd overal beetje te lezen ;), Ben hier via Mrj Gekomen via een apart gedeelte op Gathering of tweakers, na het lezen van het gehele verhaal van Mrj werd ik dus geinspireerd. aangezien ik voetbalde selectievoetbal, maar vaker op de bank zat dan speelde, ging vaak zaterdag uit en was dan zondags zo lam als het maar kon dus kreeg hierdoor geen speeltijd ( Jammer dan ) Mijn motivatie ging dus ook weg...

Vandaar dat ik nu mijn sport BBing als Nr1 sport heb gemaakt, Zo leer ik elke dag weer bij en blijft het leuk omdat ik elke keer weer die thrill heb om maar gewicht te pakken en je blijft gemotiveerd omdat je je lichaam zienderogen ziet veranderen.

Typo ;)

Zo dat moest ik ff kwijt :)

Wat dat voetbal betreft kom ik net uit dezelfde situatie, wat een gelijkenis!
Het kwam bij mij wel niet door uitgaan enzo. Ik had best wel talent op voetbalgebied zonder op te scheppen maar ik raakte letterlijk wat geobsedeerd door bb'ing en dat heeft echt een schok veroorzaakt. Ik had altijd voor m'n voetbal geleefd en opeens was dat gedaan, m'n ouders stonden er werkelijk versteld van...
Ik kan er een lang verhaal over doen.

Oh ja lijkt me dé shit gewoon om met je ouwe te trainen! :)
 
Laatst bewerkt:
80kg moet je wel lukken.. met 81kg..

ikzelf bank setje van 8 reps met 90kg en ben evenzwaar.. alleen iets droger (10.5%)
 
Is de stang 20 kg? Ik dacht 10 ofzo :eek:
 
Kijk, weer een nerd van GoT die hierheen komt. (zo ben ik er ook gekomen :o ) Goed bezig! :P Computers zijn lame! Ijzer rulez.
 
goed bezig man:) laat ff weten of het gelukt is;)
 
nou goed nieuws heb 90 kg gepushed :) normaal doe ik altijd 30 min cardio van tevoren... en dacht eey laat ik dat eens overslaan merkte dat ik veel meer kracht had, en bedankt voor de leuke reacties :D.

Dus ff minder cardio voor de training had echt niet verwacht dat dat zoveel van mijn kracht opslokte...

Kijk alweer uit naar de volgedne X dat we kunnen Benche :D

btw triceps ging ook lekker dikke pump nu nog in mijn armen :), wou niet te hard gaan morgen tentamens hehe
 
huckfinn zei:
Ja dat helpt. Doe dit ff in de kleedkamer en wellicht pak je de 90kg:
[Link niet meer beschikbaar]

:D


hehehe owjah dit voor een volgende x :P
 
Tjalle zei:
nou goed nieuws heb 90 kg gepushed :) normaal doe ik altijd 30 min cardio van tevoren... en dacht eey laat ik dat eens overslaan merkte dat ik veel meer kracht had, en bedankt voor de leuke reacties :D.

Dus ff minder cardio voor de training had echt niet verwacht dat dat zoveel van mijn kracht opslokte...

Kijk alweer uit naar de volgedne X dat we kunnen Benche :D

btw triceps ging ook lekker dikke pump nu nog in mijn armen :), wou niet te hard gaan morgen tentamens hehe
Kerel....altijd cardio ruim voor, of vlak ná de training doen!
 
Centaur zei:
Kerel....altijd cardio ruim voor, of vlak ná de training doen!

Wist ik wel... maarjah had nooit gedacht dat me dat zoveel kracht zou schelen, ... heb er iig van geleerd..
 
Tjalle zei:
Wist ik wel... maarjah had nooit gedacht dat me dat zoveel kracht zou schelen, ... heb er iig van geleerd..
Sja, soms moet men dingen op de harde manier leren. ;) Maar dat geeft niet, als je maar leert. :thumb:
 
Tjalle zei:
Wist ik wel... maarjah had nooit gedacht dat me dat zoveel kracht zou schelen, ... heb er iig van geleerd..


sja.. je verbrand energie...


maarre gefeliciteerd kerel!
 
Gewoon doen kerel!!! paar keer goed ademen, knal je kop ergens tegenaan en KNALLEUH! :D
 
huckfinn zei:
Ja dat helpt. Doe dit ff in de kleedkamer en wellicht pak je de 90kg:
[Link niet meer beschikbaar]

:D

OMFG! die kerel is NUTS!

OT: goed man 90 kg!
 
Back
Naar boven