AndroidHealthClinic

Dadelijk naar de winkel, wat ga ik kopen?

Bezoekers in dit topic

nickhguitar

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 sep 2010
Berichten
41
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
93kg
Vetpercentage
18%
Hallo,

Ik kan wel stellen dat ik neig naar ectomorph. Om goed te kunnen trainen en gaines moet ik dus veel eten. Op dit moment eet ik wat meer boterhammen per dag, eet ik hierop meer vleeswaren en eindig ik de dag met een bak kwark met muesli.

Mijn vraag is, wat kan ik kopen in de supermarkt en wat kan ik vooral veel gaan eten? Is melk ook goed?zit wel veel vet in toch?

Mvg,
Nick
 
Hallo,

Ik kan wel stellen dat ik neig naar ectomorph. Om goed te kunnen trainen en gaines moet ik dus veel eten. Op dit moment eet ik wat meer boterhammen per dag, eet ik hierop meer vleeswaren en eindig ik de dag met een bak kwark met muesli.

Mijn vraag is, wat kan ik kopen in de supermarkt en wat kan ik vooral veel gaan eten? Is melk ook goed?zit wel veel vet in toch?

Mvg,
Nick

Rijst,kip,bananen,eieren,kwark,havermout,noten,avocado,pindakaas
Havermoutpannekoeken maken met whey shake
 
Rijst,kip,bananen,eieren,kwark,havermout,noten,avocado,pindakaas
Havermoutpannekoeken maken met whey shake

Ik heb geen whey shake, ben van plan om alles zonder shakes te gaan doen. Klinkt lullig, maar mag niet van m'n ouders..

Ik zoek meer voor dingen tussendoor en als ontbijt of lunch. Avondeten heb ik me maar aan te passen en dat is vaak aardappelen of een pasta. Wat voor noten doel je dan op? En welke voedingsstoffen geven deze voornamelijk?
 
23 jaar... Mag niet van papa en mama?

Verder stickie's lezen!
 
Ik heb geen whey shake, ben van plan om alles zonder shakes te gaan doen. Klinkt lullig, maar mag niet van m'n ouders..

Ik zoek meer voor dingen tussendoor en als ontbijt of lunch. Avondeten heb ik me maar aan te passen en dat is vaak aardappelen of een pasta. Wat voor noten doel je dan op? En welke voedingsstoffen geven deze voornamelijk?

Noten is voor gezonde vetten.35 gr walnoten,cashew,pistache,...
Denk ook dat je eens moet kijken naar een voedingschema,anders ga je niet ver geraken.
 
Je stelt vragen waarvan de antwoorden in de stickies staan. En is melk ook goed? not sure if srs
 
Ik wil nog eens bezig met een voedingsschema, maar zou tot die tijd wel graag in ieder geval de goede producenten hebben. Ga morgen noten halen en havermout. Is dat gewoon brinta trouwens?
 
maak gewoon gelijk een goed schema, en doe dan inkopen. koop je ook geen onnodige dingen.
en nee brinta is geen havermout. anders had het wel havermout geheten.
 
Noten is voor gezonde vetten.35 gr walnoten,cashew,pistache,...
Denk ook dat je eens moet kijken naar een voedingschema,anders ga je niet ver geraken.

En verzadigd is 'ongezond'?
 
Hallo,

Ik kan wel stellen dat ik neig naar ectomorph. Om goed te kunnen trainen en gaines moet ik dus veel eten. Op dit moment eet ik wat meer boterhammen per dag, eet ik hierop meer vleeswaren en eindig ik de dag met een bak kwark met muesli.

Mijn vraag is, wat kan ik kopen in de supermarkt en wat kan ik vooral veel gaan eten? Is melk ook goed?zit wel veel vet in toch?

Mvg,
Nick

tonijn uit blik
 
Sorry, maar jij hebt echt k*t ouders.
 
Proteïne: vlees (kip, steak, kalkoen, ...), vis (tonijn, zalm, ...), ...
Koolhydraten: havermout, rijst, aardappelen, brood, ...
Vetten: noten, olijfolie, eigeel, zalm, hamburgers, spek, pindakaas, ...
Groenten: alle soorten
Fruit: alle soorten
Zuivel: kaas, melk, kwark, yoghurt
Eieren

En je hebt alles om een mooi schemaatje te maken!
 
geen pangasius of tilapia.. hoe die worden gekweekt is echt walgelijk!
 
Back
Naar boven