AndroidHealthClinic

Daffy's eerste zomer shredder ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
owh boy
 
Die photoshop:roflol:

@Eckte gains: Goed bezig hoor Daffy! Ik vind het toch echt al een behoorlijk verschil..je staat er echt een pak beter bij al! Hoe ver wil je nog doorgaan, want je verkeerd nu toch al in de lichtere gewichtsklasse?
 
Mooi bezig man.

Kan je de motivatie hoog houden?

Heel belangrijk in de cut.

Ziet duidelijk verschil.
 
al vind ik het resultaat wel tegenvallen eigenlijk voor 11kg weight loss
Denk dat het ook komt omdat je toch nog wat te snel bent gegaan.
11kg in 2,5mnd. Dat is iets meer dan 1kg per week.
Ziet er natuurlijk wel tig keer beter uit nu, netjes.
 
Die photoshop:roflol:

@Eckte gains: Goed bezig hoor Daffy! Ik vind het toch echt al een behoorlijk verschil..je staat er echt een pak beter bij al! Hoe ver wil je nog doorgaan, want je verkeerd nu toch al in de lichtere gewichtsklasse?
Thanks man ! Nee zit nog niet in gewichtsklasse lager, onder de 93 moet ik daarvoor. Maar om stabiel onder de 93 te komen ga ik wel doorcutten tot ongeveer 89kg. Dan hou ik dan mooi ruimte over voor een wedstrijd.
Mooi bezig man.

Kan je de motivatie hoog houden?

Heel belangrijk in de cut.

Ziet duidelijk verschil.
Ja man motivatie blijft goed !

Denk dat het ook komt omdat je toch nog wat te snel bent gegaan.
11kg in 2,5mnd. Dat is iets meer dan 1kg per week.
Ziet er natuurlijk wel tig keer beter uit nu, netjes.
1% gewichtsverlies per week is gewoon prima, eerst kilo's is sws vocht, buiten dat heb ik qua kracht echt weinig verloren heb ik het idee dus dat zal qua spiermassa ook echt wel meevallen
 
ahhhh zo doet kaluro zijn eigen foto's ook bewerken :rolleyes:

ik zie toch redelijk wat verschil hoor diaephi...al herken ik ook wel het gevoel dat het minder lijkt dan het is.
Iig mooi: des te makkelijker om in die gewichtsklasse nog wat te winnen nadien.
 
ahhhh zo doet kaluro zijn eigen foto's ook bewerken :rolleyes:

ik zie toch redelijk wat verschil hoor diaephi...al herken ik ook wel het gevoel dat het minder lijkt dan het is.
Iig mooi: des te makkelijker om in die gewichtsklasse nog wat te winnen nadien.

Ja het lijkt minder, maar als ik kijk hoeveel CM er op de buik af is gegaan, dan is dat wel gewoon geweldig eigenlijk

krijg nu ook van iedereen complimenten en de vraag of ik aan het afvallen ben zonder dat ze het wisten
 
Goede progressie, zal je ook wel stuk lekkerder in je vel voelen nu je meer shred bent?!
 
Wereld van verschil, erg netjes :thumbs:
 
Wereld van verschil, erg netjes :thumbs:
thanks mate !

Goede progressie, zal je ook wel stuk lekkerder in je vel voelen nu je meer shred bent?!
Fysiek voel ik me wel beter, vooral fitter, stukje rennen enzo gaat ook veel sneller en zonder meteen buiten adem te zijn. Lekkerder in mijn vel niet perse, daar zat ik al prima in hoor, boeide me niet dat ik wat dikker was.
 
Fikse water flush van gister op vandaag, 93,0 naar 92,2 gegaan in 24 uur tijd. Eerste dag ook dat ik dus in de <93 zit weer

bier dit weekend dus


Mijn idee was oorspronkelijk eigenlijk om tot ongeveer 89 door te gaan, maar omdat het nu qua kracht toch allemaal wel prima is gegaan, denk ik dat dat toch wel dom is. Ik kan beter tot een 91 doorgaan en dan weer enigzins stabiel gaan eten en kijken wat bodyweight gaat doen. Kracht kan dan weer lekker gainen richting wedstrijd in september voor <93kg klasse.

Wat denken jullie ?
 
Laatst bewerkt:
Gewoon naar 90kg, dan op onderhoud eten tot je wedstrijd, waarschijnlijk kom je dan alsnog wel zo'n 2kg aan. Dan kun je voor de wedstrijd nog flink wat naar binnenstampen en zit je zeer dicht tegen de 93 aan op je wedstrijd.

Waarschijnlijk.
 
Je gaat nooit nog hetzelfde resultaat behalen als in je eerste cut. Ik zou nu zo diep mogelijk gaan en gewoon terug beginnen bouwen.
Zonder al te gek te gaan doen met kcals toe te voegen. Hoe dieper je nu gaat, des te groter gaat de rebound ook zijn :)
 
Je gaat nooit nog hetzelfde resultaat behalen als in je eerste cut. Ik zou nu zo diep mogelijk gaan en gewoon terug beginnen bouwen.
Zonder al te gek te gaan doen met kcals toe te voegen. Hoe dieper je nu gaat, des te groter gaat de rebound ook zijn :)

Zo diep mogelijk gaan ? Waarom dat ? Ik snap em niet helemaal
 
Zo diep mogelijk gaan ? Waarom dat ? Ik snap em niet helemaal

Zoals ik al zei, je eerste cut gaat altijd het beste :) Als je nu lekker laag gaat, gaat je lichaam alles beter absorberen
als je je kcals terug gaat verhogen. En krijg je een lekkere rebound qua kracht en vvm. Plus heb je meer ruimte nog
om je vet% te laten oplopen. Als je stopt, 2kg onder target, die heb je gelijk weer terug bij
 
eerste cut ?
 
Zoals ik al zei, je eerste cut gaat altijd het beste :) Als je nu lekker laag gaat, gaat je lichaam alles beter absorberen
als je je kcals terug gaat verhogen. En krijg je een lekkere rebound qua kracht en vvm. Plus heb je meer ruimte nog
om je vet% te laten oplopen. Als je stopt, 2kg onder target, die heb je gelijk weer terug bij
Rob in de bro-science mode?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven