Fitness Seller

Dafne Schippers Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Herkenbaar! Al is dat vooral zo bij de nationale lievelingetjes. In dit geval natuurlijk Dafne Schippers.
 
Niet alleen verbaasd, in mijn ervaring vooral boos. Ik krijg hele vloekgolven over mij heen als ik wat zeg over dopinggebruik onder topsporters. Ik heb dan altijd ongelijk en ik weet er niets van. :roflol:

Ja, dat ook. Je kan nog beter zeggen dat je op Wilders gestemd hebt geloof ik. Die mensen staan ook helemaal niet open om logisch en kritisch te denken over bepaalde resultaten.

Daarom vind ik dat doping vrijgeven niet eens helemaal zo'n slecht idee in dat opzicht. Mensen die dan zeggen dat het niet eerlijk is omdat je dan niet meer kan winnen als natty maar ondertussen wel denken dat Schippers natty is beseffen zich dan dat beide argumenten niet helemaal met elkaar matchen.
 
Ja, dat ook. Je kan nog beter zeggen dat je op Wilders gestemd hebt geloof ik. Die mensen staan ook helemaal niet open om logisch en kritisch te denken over bepaalde resultaten.

Daarom vind ik dat doping vrijgeven niet eens helemaal zo'n slecht idee in dat opzicht. Mensen die dan zeggen dat het niet eerlijk is omdat je dan niet meer kan winnen als natty maar ondertussen wel denken dat Schippers natty is beseffen zich dan dat beide argumenten niet helemaal met elkaar matchen.

Is Daphne niet natty dan?
 
Lance Armstrong was de Mike O'Hearn van het wielrennen. :emo:
 
Ja, dat ook. Je kan nog beter zeggen dat je op Wilders gestemd hebt geloof ik. Die mensen staan ook helemaal niet open om logisch en kritisch te denken over bepaalde resultaten.

Daarom vind ik dat doping vrijgeven niet eens helemaal zo'n slecht idee in dat opzicht. Mensen die dan zeggen dat het niet eerlijk is omdat je dan niet meer kan winnen als natty maar ondertussen wel denken dat Schippers natty is beseffen zich dan dat beide argumenten niet helemaal met elkaar matchen.
ZIJ IS WEL NATTY GODVERDOMME TERING MONGOOL. JE BENT JALOERS. ZIJ WERKT ER ECHT KEIHARD VOOR. WAT DENK JE WEL NIET IDIOOT.
 
ZIJ WERKT ER ECHT KEIHARD VOOR.
Dat zeker wel. Maar dat doen ze allemaal. :o Een bak talent idem. Het gaat om dat laatste stukje. Om de absolute wereldtop te zijn en belangrijker nog, het blijven. De wat meer gewone stervelingen onder ons grijpen misschien naar de peds om bij wjze van die junioren finale te winnen. De iets betere kunnen dit zonder en zullen wellicht wat nemen om NK te worden. Hoe beter je bent en blijft, hoe later je in principe peds hoeft te gebruiken. Maar om bij de beste tien te horen wereldwijd, is alleen inzet, talent, wat geluk niet genoeg. Zo zie ik het ongeveer. Geen onderbouwing.
 
over doping gesproken, wordt het weer zo'n achterlijk feestje medailles binnen harken op schaatsen dit jaar met winter olympics?

ben nog steeds verbaast dat er na die grap in 2014 geen dopingschandaal tevoorschijn kwam.

even van wikipedia
The Netherlands dominated in speed skating winning eight out of the twelve gold medals and won a total of 23 medals, with medals in all events.[2] There were four Dutch podium sweeps where the Netherlands won the gold, silver and bronze medal, making the Netherlands the first country in Olympic history (both Summer and Winter Games) to achieve this. The events were the: Men's 5000m, Men's 500m, Women's 1500m and Men's 10000m. In the women's 1,500 metres, Dutch athletes placed 1st, 2nd, 3rd and 4th; the first such result in Olympic speed skating history by athletes from a single nation.

Onderdeel
16px-Gouden_medaille.svg.png
16px-Zilveren_medaille.svg.png
16px-Bronzen_medaille.svg.png

500 m
20px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png
NED Michel Mulder
20px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png
NED Jan Smeekens
20px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png
NED Ronald Mulder
1000 m
20px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png
NED Stefan Groothuis
20px-Flag_of_Canada.svg.png
CAN Denny Morrison
20px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png
NED Michel Mulder
1500 m
20px-Flag_of_Poland.svg.png
POL Zbigniew Bródka
20px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png
NED Koen Verweij
20px-Flag_of_Canada.svg.png
CAN Denny Morrison
5000 m
20px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png
NED Sven Kramer
20px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png
NED Jan Blokhuijsen
20px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png
NED Jorrit Bergsma
10000 m
20px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png
NED Jorrit Bergsma
20px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png
NED Sven Kramer
20px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png
NED Bob de Jong
Ploegenachtervolging
20px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png
NED Jan Blokhuijsen
Sven Kramer
Koen Verweij
20px-Flag_of_South_Korea.svg.png
KOR Joo Hyung-joon
Kim Cheol-min
Lee Seung-hoon
20px-Flag_of_Poland.svg.png
POL Zbigniew Bródka
Konrad Niedźwiedzki
Jan Szymański
 
over doping gesproken, wordt het weer zo'n achterlijk feestje medailles binnen harken op schaatsen dit jaar met winter olympics?

ben nog steeds verbaast dat er na die grap in 2014 geen dopingschandaal tevoorschijn kwam.

even van wikipedia

Ik heb niet de illusie dat al deze nederlanders clean zijn. Toch wil ik stellen dat Nederland echt een schaatsland is. Dat zou het succes in ieder geval deels verklaren.
 
Ze kunnen haar wel casten in de rol van een turnster uit de DDR.


:trollfacex:
 
Het valt me nu pas op dat ze zelfs een dikkere nek heeft dan de gemiddelde DBB-er. :thinking:
 
Toen ze junior was zag ze er al buffer uit dan gemiddelde dbb'er. Is ook deels bouw.
 
Het valt me nu pas op dat ze zelfs een dikkere nek heeft dan de gemiddelde DBB-er. :thinking:

Al dan niet of ze iets gebruikt en niet om haar te beschermen. Noem het dom/onwetend maar ik denk persoonlijk niet dat ze iets gebruikt (zou me echter ook weer niet veel verbazen als het wel zo is)

Dafne heeft altijd al een hele mannelijke bouw gehad, zit ook in de familie.
Ik ken haar al vanaf ze klein was en zelfs toen stak ze al met kop en schouders boven de andere uit.

Dat als argument aanhalen is gewoon treurig, de argumenten dat iedereen gebruikt om de tipte bereiken en dat zij dat dus misschien ook zou doen kan ik me nog in vonden maar niet in dat soort aantijgingen.
 
Ze heeft in elk geval alle schijn tegen..
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Het is gewoon een manwijf :cool:
 
Al dan niet of ze iets gebruikt en niet om haar te beschermen. Noem het dom/onwetend maar ik denk persoonlijk niet dat ze iets gebruikt (zou me echter ook weer niet veel verbazen als het wel zo is)

Dafne heeft altijd al een hele mannelijke bouw gehad, zit ook in de familie.
Ik ken haar al vanaf ze klein was en zelfs toen stak ze al met kop en schouders boven de andere uit.

Dat als argument aanhalen is gewoon treurig, de argumenten dat iedereen gebruikt om de tipte bereiken en dat zij dat dus misschien ook zou doen kan ik me nog in vonden maar niet in dat soort aantijgingen.
Rustig maar, fietsfanaat. Ik constateerde gewoon dat ze een dikkere nek heeft dan gemiddeld toen ik een foto bekeek en vond het gezien de aard van het topic wel het vermelden waard. Een dikkere nek is namelijk wel een kenmerk bij gebruik van sommige middelen.

Jij noemt het een aantijging, ik noem het een constatering. Wat jij daar wel of niet treurig aan vindt kan me niet zo heel veel schelen eerlijk gezegd.

Nog sterker: je zegt zelf dat het je niet veel zou verbazen als ze wel gebruikt, dat gaat nog wel verder dan mijn opmerking, he?
 
Back
Naar boven