MuscleMeat

Dafne Schippers Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Klopt, zijn beste schouders en traps die ze heeft :rolleyes:

Dikke nek schouders en traps zijn kenmerken van pure kracht
Nu de baard in de keel nog.....ooops
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Voor iedereen die nog twijfels heeft, zoek de verschillen... Die zijn echt niet door haar puberteit gekomen :roflol:

afne-schippers-ik-denk-dat-het-nederlands-record-op-de-100m-niet-heel-erg-lang-meer-blijft-staan.jpg


GettyImages-589030106.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Ja ik zie ook het probleem niet hoor :dunno:
 
Mooie kaaklijn..ben ik jaloers op...komt omdat ze zoveel tegensputtert natuurlijk ....30.000 woorden/dg
 
Tja niks mis met een strakke kaaklijn!
 
Voor iedereen die nog twijfels heeft, zoek de verschillen... Die zijn echt niet door haar puberteit gekomen :roflol:

afne-schippers-ik-denk-dat-het-nederlands-record-op-de-100m-niet-heel-erg-lang-meer-blijft-staan.jpg


GettyImages-589030106.jpg

kan ook door de make up komen die puisten heb ook wel eens voor shoots en dergelijke make up op gehad dagen erna ook last van puisten... vandaar dat vrouwen ook steeds meer gaan plamuren moeten die puisten gaan coveren xD
 
kan ook door de make up komen die puisten heb ook wel eens voor shoots en dergelijke make up op gehad dagen erna ook last van puisten... vandaar dat vrouwen ook steeds meer gaan plamuren moeten die puisten gaan coveren xD

Ik heb het niet over de puisten.. Zoek eens op wat de kenmerken zijn van de effecten die anabolen hebben op het gelaat van een vrouw. Dan kun je er niet omheen.
 
Ik heb het niet over de puisten.. Zoek eens op wat de kenmerken zijn van de effecten die anabolen hebben op het gelaat van een vrouw. Dan kun je er niet omheen.

Mensen geven altijd het argument dat ze wat mannelijk is, van nature wat meer test, van nature een forse bouw en lengte (ja 1.79 zijn niet veel vrouwen op aarde, echt uniek).

Dat zal allemaal zo kunnen zijn, laat haar de meest mannelijke vrouw ever zijn met de hoogste natuurlijke test waarde die een vrouw ooit heeft gehad, dan nog zijn haar natuurlijke voordelen helemaal niks meer waard tegenover de vrouwen die dat net iets minder (op dit niveau 1%) hebben maar doping gebruiken en dit ruimschoots compenseren.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Diepreinigend maskertje helpt echt wel
Slapen met make-up is ook vaak de oorzaak en voeding natuurlijk
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Al dan niet of ze iets gebruikt en niet om haar te beschermen. Noem het dom/onwetend maar ik denk persoonlijk niet dat ze iets gebruikt (zou me echter ook weer niet veel verbazen als het wel zo is)

Dafne heeft altijd al een hele mannelijke bouw gehad, zit ook in de familie.
Ik ken haar al vanaf ze klein was en zelfs toen stak ze al met kop en schouders boven de andere uit.

Dat als argument aanhalen is gewoon treurig, de argumenten dat iedereen gebruikt om de tipte bereiken en dat zij dat dus misschien ook zou doen kan ik me nog in vonden maar niet in dat soort aantijgingen.

Klopt het is haar met de paplepel ingespoten...
 
Dat zal allemaal zo kunnen zijn, laat haar de meest mannelijke vrouw ever zijn met de hoogste natuurlijke test waarde die een vrouw ooit heeft gehad, dan nog zijn haar natuurlijke voordelen helemaal niks meer waard tegenover de vrouwen die dat net iets minder (op dit niveau 1%) hebben maar doping gebruiken en dit ruimschoots compenseren.
Daar heb je gelijk in. Maar wat er nodig is om de weg naar die top af te leggen is ondermeer te danken aan juist die eigenschappen, daardoor wordt zo iemand geselecteerd, winnen toernooien etc. Dan, het traject naar een niveau lager dan de top, zitten deze talenten in de regel niet of nauwelijks aan de dope.
 
Mevrouw Schippers heeft ongetwijfeld dopingsananbolensteroiden in haar kontje gespoten. Waarom zou ze anders op een puistige man lijken?

:baard:
 
Back
Naar boven