AndroidHealthClinic

Dag allemaal

Bezoekers in dit topic

Dimifons

Novice
Lid geworden
9 jul 2018
Berichten
20
Waardering
26
Lengte
1m75
Massa
76kg
Mijn naam is Dimi, 36 jaar en ik woon in Lanaken aan de grens van Maastricht.
Ik heb heel mijn leven aan voetbal gedaan in competitie verband totdat ik problemen kreeg met de rechterknie waardoor ik moest stoppen met voetballen.
Ik heb ik me toen ingeschreven bij de sportschool om niet helemaal stil te vallen en dik te worden :)

Vorig jaar heb ik mijn lidmaatschap beëindigd vanwege tijdsgebrek door de bouw van ons huis.
Ondertussen is ons huis klaar en heb ik een ruimte in de kelder voorzien om thuis te kunnen sporten.
Nu wil ik me meer focussen op krachttraining en HIIT.
Mijn doel is zowat hetzelfde als die van 80% van de massa, vet verliezen en gespierder zijn.

Ik ben 1m75 en weeg momenteel 76kg, ik zou tegen het einde van het jaar in de spiegel kunnen kijken en trots zijn op mezelf. Moeilijk om dit in percentages uit te drukken, daarvoor zou ik mijn vetpercentage moeten kunnen opmeten. Maar we gaan ervoor!
Ik ga beginnen met op mijn voeding te letten en de sticky's door te nemen, en dan begin ik met een trainingsschema.
 
:hello: Welkom en succes met je doelen!
 
Welkom, je woont bijna in mijn achtertuin :)
 
Welkom, je woont bijna in mijn achtertuin :)

Dank je! Ik zou zeggen je mag eens bij mij komen trainen maar ik heb nog maar 75kg aan gewichten liggen, daar kan ik je niet eens mee kietelen haha :)
 
De spiegel is het beste instrument!
Welkom en succes!
 
Back
Naar boven