MuscleMeat

Dag Boekje

Bezoekers in dit topic

During the Thomas test, a “pinching” sensation felt in the front of the hip when pulling your knee to your chest indicates possible impingement.
BRON

Dat heb ik dus, beetje een 'krijg bijna kramp' gevoel linkerkant, maar rechts dus echt het 'pinching', maar is het normaal dan dat dit ineens (weer) kan komen?

Anyway, er valt iets aan te doen! Plus aan de rest natuurlijk ook (maar eerst dit stuk aanpakken).

De 'kneeling hip flexor stretch' waar ze het verderop in het artikel over hebben (en laten zien) is de oefening die ik 10 jaar geleden van de fysio kreeg, maar volgens mij werkte dat bij mij averechts.
Wellicht toch maar weer een kans geven.

Vanavond of morgen even aan nieuw voedingsschema werken obv wat ik nu merk met wat wel en niet werkt voor mij.

• Like
Waarderingen: BB_
Screenshot_2023-09-18-22-12-43-58_271fb9816238681ad020e32138344842~2.jpg

Nieuw voedingsschema. Ik vind het wel mooi zo :)

Avondeten zal wel verschillend zijn nog steeds, maar ik ga proberen lagere kcal opties te maken. Dit kan opzich prima met de kleine, want die eet op school met lunch al zowat avondeten :roflol:

- Ontbijt is oats, HV melk en banaan.
- Lunch is whey shake met HV melk, 3 crackers met wat 'boter', kipfilet plakjes en daarnaast verse spinazie salade met komkommer.
- Avondeten wisselt dus, ik ga uit van wat mager vlees, veel groenten en gemiddeld tot weinig rijst/pasta/aardappel.
- Tussendoor en nog na avondeten heb ik nog 'high protein' yoghurt staan, kiwi/appel/banaan/mandarijn/ander fruit dat we hebben, en nog wat geroosterde pinda's.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Training

Bench press
6x20
3x25
3x30
2x35
3x37.5
3x3x40

Ik dacht dat ik al 37.5 kg had gedaan sinds m'n comeback, maar ik kan het nergens vinden.. Zie dat 3x5x30 meeste was tot nu toe.

Stiff legged deadlift thin barbell
Met PL shoenen
5x35
3x5x45

Hammer curls
3x5x10

Leg extension machine
8x25
8x39
3x8x32
6x34.3
6x39

Latpulldown machine
10x18
2x8x25

Weet ook niet wat ik allemaal deed, moet nog schema aanpassen op basis van squat en moet m'n heup nog fixen.

Ik ga niet gelijk met mijn stats gooien want ik wil gemotiveerd blijven :roflol: :emo:
Serieuze vraag:
Waarom zou je motivatie verdwijnen als je je stats zou delen? Voor de meesten zou het wèl delen van die stats juist een extra prikkel zijn om er vol voor te gaan, zodat die stats in de goede richting gaan. Bovendien kan er dan beter advies worden gegeven.

Serieuze vraag:
Waarom zou je motivatie verdwijnen als je je stats zou delen? Voor de meesten zou het wèl delen van die stats juist een extra prikkel zijn om er vol voor te gaan, zodat die stats in de goede richting gaan. Bovendien kan er dan beter advies worden gegeven.

Ik heb veel af en aan gestruggled met eetproblemen en ben daardoor onzeker om gewicht vrij te geven. Wat opzich wel averechts werkte aangezien meeste ineens denken dat ik moddervet ben, afgaande op wat mensen die mij nooit gezien hebben zeggen obv foto's of filmpjes van 6+ jaar geleden.
Grove opmerkingen die impliceren dat ik dik zou zijn, helpen niet natuurlijk, maar helaas heb je altijd van zulke mensen en zit ik nog op de goede weg; ik weet namelijk wèl dat ik niet dik ben, ondanks dat ik dat soms nog wel denk.

Ene kant denk ik 'tja wat maakt het nu nog uit, kan het net zo goed zeggen, dan houden ze wel op', maar ik ben dan weer geneigd te denken dat bepaalde forumleden hier het dan zodanig kunnen verdraaien dat het toch weer negatief uitpakt voor mij.

Advies is natuurlijk altijd welkom, maar er is geen advies dat enkel gegeven kan worden op basis van lichaamsgewicht én waar ik iets aan heb.

Wat opzich wel averechts werkte aangezien meeste ineens denken dat ik moddervet ben, afgaande op wat mensen die mij nooit gezien hebben zeggen obv foto's of filmpjes van 6+ jaar geleden.
Dus kun je beter open kaart spelen toch?

Dus kun je beter open kaart spelen toch?

Dat is gewoon iets gevoeligs voor mij, bepaalde andere dingen heb ik wel openbaar gezet en is enorm tegen me gebruikt; dus nee :roflol:

Dat is gewoon iets gevoeligs voor mij, bepaalde andere dingen heb ik wel openbaar gezet en is enorm tegen me gebruikt; dus nee :roflol:
Dus je gewicht etc. hier delen ligt te gevoelig, maar hier ongevraagd melden dat er in je relatie sprake is van huiselijk geweld is geen enkel probleem?

Dus je gewicht etc. hier delen ligt te gevoelig, maar hier ongevraagd melden dat er in je relatie sprake is van huiselijk geweld is geen enkel probleem?

"bepaalde andere dingen heb ik wel openbaar gezet en is enorm tegen me gebruikt".

Ja, mijn 15 jaar lange struggle met gewicht ligt gevoeliger dan melden dat ik een slachtoffer ben.

Er blijkt een plek te zijn waar je mag spelen en elkaar een beetje uitdagen:

Blijkbaar is ze daar aanwezig en wil daar wel spelen, in dit onderwerp is het dan niet nodig. In de Arena mag het allemaal wat verder gaan en moet je kunnen incasseren, het blijkt gewoon open te zijn voor iedereen. Volgens mij stem je toe met reageren daar dat jezelf ook onderwerp van spot kan gaan worden.

Dus je kunt een mooi log hebben en alle onzin er uithalen, maar dat wil je niet? Je hebt een perfecte manier om over te stappen met de onzin naar de arena maar wilt dit onderwerp gebruiken als voor je spel... Als jij dit blijft doen dan gaat het heel moeilijk worden. Je bent niet een pronkstuk of een sterk bijzonder iets, je kansen liggen wiedt open en zelfs een aanbod dat een mod je kan helpen weiger je.

Ik geloof oprecht dat je een probleem hebt, maar het is heel moeilijk om door te dringen.

Dus je kunt een mooi log hebben en alle onzin er uithalen, maar dat wil je niet? Je hebt een perfecte manier om over te stappen met de onzin naar de arena maar wilt dit onderwerp gebruiken als voor je spel... Als jij dit blijft doen dan gaat het heel moeilijk worden. Je bent niet een pronkstuk of een sterk bijzonder iets, je kansen liggen wiedt open en zelfs een aanbod dat een mod je kan helpen weiger je.

Ik geloof oprecht dat je een probleem hebt, maar het is heel moeilijk om door te dringen.

Er was geen onzin totdat jij erin kwam.

Iedereen speelt met je omdat het lollig is, maar uiteindelijk ga je breken. Ik heb je gevraagd of je hulp zou aannemen van een mod en dat weigerde je. Ik heb je aangeboden om een duivelse deal te maken en dat wil je ook niet. Je blijft vechten, maar ondertussen is de pijn wel zichtbaar. Zou het niet heel veel prettiger zijn als je hier op dit forum kunt komen om lekker je trainingen te plaatsen en dat iedereen je serieus neemt?

Ja zo is ze.

Iedereen speelt met je omdat het lollig is, maar uiteindelijk ga je breken. Ik heb je gevraagd of je hulp zou aannemen van een mod en dat weigerde je. Ik heb je aangeboden om een duivelse deal te maken en dat wil je ook niet. Je blijft vechten, maar ondertussen is de pijn wel zichtbaar. Zou het niet heel veel prettiger zijn als je hier op dit forum kunt komen om lekker je trainingen te plaatsen en dat iedereen je serieus neemt?

Je hebt helemaal niks over hulp van een mod gevraagd en die duivelse deal, what the actual fuck.
Er is geen pijn (of nouja, in m'n heup ja :roflol: ) en vechten met wie/wat?

Mijn log is vrij serieus, jij kwam even de boel op stelten zetten. Ga weg.

Ik heb het je letterlijk gevraagd en ook gevraagd hoe ik je kan aanmoedigen. Iedereen kan het terug lezen....

"bepaalde andere dingen heb ik wel openbaar gezet en is enorm tegen me gebruikt".

Ja, mijn 15 jaar lange struggle met gewicht ligt gevoeliger dan melden dat ik een slachtoffer ben.

Hopelijk is het nu duidelijk hoe en wat?
In het begin wist ik ook niet dat ik dit ging delen, maar blijkbaar ligt gewicht voor mij inderdaad gevoeliger dan wat mij wordt aangedaan :)

Al met al vind ik mijn gewicht voor nu niet super belangrijk, ik hou het bij om progressie een beetje te kunnen bijhouden, want wil nog wel ietsjes eraf, maar ik denk (hoop) dat ik kan genieten van beginnersgains en dat ik niet veel in gewicht kwijt raak, maar vooral dat laagje vet dat ik nog kwijt wil voordat ik ga cleanbulken, plus al in spier en vooral in kracht aan kom.

Dus mijn lichaamsgewicht is voor hier niet zo belangrijk en probeer ikzelf niet als focus te hebben.

maar blijkbaar ligt gewicht voor mij inderdaad gevoeliger dan wat mij wordt aangedaan :)
Deze zin is onlogisch en bevat een drogreden; je schuift het probleem op een ander af.

Back
Naar boven