XXL Nutrition

Dag na training

Bezoekers in dit topic

Dat is toch goud, dan heb je tenminste het bevredigende gevoel dat je iets hebt gedaan.
 
de beste remedie: ga kantklossen :D

voeding en spierherstel hebben naar mijn mening ook het nodige met elkaar te maken
 
Damn i miss that feeling! You lucky basterd !
 
wat rekken na de training kan ook helpen tegen spierpijn.
Verder is een massage ook wel lekker.
Wat je ook zou kunnen proberen is een koude douche na de training voor een betere doorbloeding en sneller herstel.
 
BRN2PRN zei:
De dag na mijn training heb ik altijd het gevoel alsof ik door een vrachtwagen ben overreden.
Is er iets wat ik hier aan kan doen.

Ik zou om te beginnnen niet meer tijdens de spits op de A4 gaan liggen...
Wellicht kan je voortaan wanneer het minder druk is op het fietspad gaan liggen...
 
Dat heet SPIERPIJN... en zou je juist in een uitzinnige staat van vreugde moeten brengen. Het vertelt je namelijk dat je de dag ervoor (of de dag DAARvoor, want de tweede dag is meestal erger) hard gewerkt hebt!
Hoe vaker je traint, hoe minder de spierpijn wordt en zoals eerder gezegd, wil rekken direct na de training behoorlijk veel helpen!
 
Sniperken zei:
Damn i miss that feeling! You lucky basterd !

Inderdaad, ik ben altijd blij als ik dat gevoel weer beleef! Helaas is dat niet meer zo vaak als vroeger...
 
BRN2PRN zei:
De dag na mijn training heb ik altijd het gevoel alsof ik door een vrachtwagen ben overreden.
Is er iets wat ik hier aan kan doen.
Meestal ga ik de hele avond op bed liggen maar daar wordt het ook niet beter van.
Iemand suggesties

:(

volgende keer wat beter uitkijken bij t oversteken?? :D :D


nee joh, spierpijn is fijn!!:eek: :D
 
Back
Naar boven