Fitness Seller

Dag rijbewijs

Bezoekers in dit topic

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
27 mei 2004
Absolutely zei:
Zojuist gebeld met justitie, hebben er nog geen beslissing over gedaan :( Ik moet maandag nog maar eens bellen.

Damn .. wat is dit k*t.. Volgende week jarig... Misschien geeft hij me wel een kadootje !
Ik hoop het voor je, zou zeker wel mooi cadeautje zijn.

psycho_b

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 aug 2004
Natuurlijk kan er afentoe 's nachts best te hard gereden worden als er niemand op de autosnelweg is. Maar binnen de bebouwde kom vind ik dat het absoluut niet mag. Net bij mij voor aan de straat waar 30 km/h gereden mag worden, voorheen 50 km/h komt er eentje met zeker 90 over de weg geraasd. Als er een kind oversteekt no way dat hij dan nog zou kunnen remmen.

AAlcHemY

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
6 jan 2005
dr. Gonzo zei:
De belgen hier moeten trouwens niet zo zeuren, in oost belgie is geen flitspaal of controle te bespeuren, lekker brede wegen ook.
Belgie heeft zo'n 600 flitspalen, Nederland 1600!
Die info is toch een beetje verouderd, België heeft in totaal een 1060tal flitspalen.
Vlaanderen rond de 1050 en Wallonië 13.

don Piedro

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
14 dec 2004
Mij hebben ze laatst gematst, reed gemiddeld 65 km p/u te hard. Na overleg in hun volvo mocht ik doorrijden: 'Je hebt geluk, 49 km/u te hard' :eek: (kostte me nog 300 ****ing-euro)

koetje

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 jan 2005
hier in mijn streek staat er overal wel een flitspaal behalve op een wegstrook waar er niet gecontroleerd kan worden . er wordt gemiddeld een 140gereden waar je 90 mag.

klusmier

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2005
pat21 zei:
Hopelijk heb je er nu wat van geleerd. Lege weg of niet je trekt toch altijd aan het kortste eind. Ik zorg dat ik nooit harder dan 30 km/h boven de maximale snelheid rijd. Alleen een bekeuring en verder niets.

precies, dat probeer ik ook dagelijks, wat me goed afgaat:D :D

don Piedro

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
14 dec 2004
Binnen de bebouwde kom: max 30 km/h te hard, een bekeuring en verder niets
Buiten de bebouwde kom: max 50 km/h te hard, een bekeuring en verder niets

OP
Absolutely

Absolutely

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
25 okt 2002
Lengte
1m82
Massa
97kg
Vetpercentage
17%
Ok....Happy me !!!! vanmiddag gebeld.. IK MAG HEM WEER OPHALEN !!!!!

Ohhhhh wat ben ik blij !!! .. Morgen om 9 uur lig ik voor de rechtbank. Morgen middag weer lekker trainen !!

Nu een traktatie van een wokschotel groente, rijst en gamba's in knoflook !!

Damn, Wat zal ik morgen lekker ruiken hahaha.

Voorkomen zal waarschijnlijk pas in november zijn. ik begin maar vast met sparen :(

Diabolic

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 jul 2005
Nou, enerzijds leuk om te horen dat het uiteindelijk voorlopig zo afloopt, anderzijds hopelijk een milde boete voor jou.

SageFrancis

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 jan 2005
jongens toch, leren jullie dan ook niets van het leven? Rij je te hard, gaat er of iemand dood, OF een mooie boete. Of je rijbewijs wordt ingehouden. Die 50 kilometer die je te hard rijdt, dat zal je niet veel schelen hoor qua tijd, dus als je netjes rijdt is er niets aan de hand.

Die oudjes van tegenwoordig, gasten rijden allemaal 50 km te hard... doe het subtiel.. en rijd... 39km te hard, dan is het nog binnen de marges ;) :D wel balen voor je absolutely

Laatst bewerkt:

klusmier

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2005
suc6 en hopenlijk heb je er van geleerd:D :cool:

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
Lengte
1m76
Massa
100kg

CoD

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2005
don Piedro zei:
Binnen de bebouwde kom: max 30 km/h te hard, een bekeuring en verder niets
Buiten de bebouwde kom: max 50 km/h te hard, een bekeuring en verder niets

Is het niet zo dat bij een overtreding > 30 KM te hard rijden, het wordt geregistreerd ? (en bij zoveel keer je toch nog de zak bent)

Snielz

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
12 nov 2002
Heb het ook meegemaakt, na meetcorrectie 61 te hard :(

Ik had hem gelukkig binnen een week terug gehad, je moet gewoon meteen aan de foon hangen en melden dat je hem nodig hebt voor je werk.

Het is idd zo dat alles boven de 30 te hard geregistreerd wordt, heb je dan al een paar keer meer dan 30+ gereden of zelfs al een keer 50+ dan heb je een vet probleem. De OvJ kijkt naar je verleden en als je een paar geregistreerde boetes hebt dan hang je. Mijn limiet is tegenwoordig dus ook max 30 te hard.

Oke, ik moet toegeven dat dat mijn eigen regels een beetje aan het afzwakken zijn ;)

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
eigenschuld dikke k*t.. maar toch bult voor je!

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
27 mei 2004
Ieder geval fijn dat je um mag houden, alleen het smoesje ik heb um nodig voor mijn werk vind ik niet tellen...

don Piedro

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
14 dec 2004
CoD zei:
Is het niet zo dat bij een overtreding > 30 KM te hard rijden, het wordt geregistreerd ? (en bij zoveel keer je toch nog de zak bent)

Geldt toch alleen bij zo'n nieuw puntenrijbewijs? (En die heb ik gelukkig niet!)

don Piedro

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
14 dec 2004
bartp zei:
Ieder geval fijn dat je um mag houden, alleen het smoesje ik heb um nodig voor mijn werk vind ik niet tellen...

Dat moet je ook wel kunnen onderbouwen natuurlijk..

Ps. Hoe zet je twee (of meer) citaten in 1 post?

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
27 mei 2004
don Piedro zei:
Dat moet je ook wel kunnen onderbouwen natuurlijk..

Ps. Hoe zet je twee (of meer) citaten in 1 post?
Als je rijbewijs echt zo belangerijk voor je is, dan moet je dat maar van te voren bedenken, voordat je te hard gaat rijden... Ja toch...

Naast citeer zie je nog een kleiner bruin knopje je moet daar gewoon opdrukken, worden ze blauw en dan op citeeren klikken... :)

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
Lengte
1m76
Massa
100kg
Absolutely zei:
:(

Helemaal ziek, Gisteren avond op de a16 me rijbewijs mogen inleveren voor te hard rijden..

Sorry, maar ik kan er niet mee zitten. Ik rij zelf ook wel eens te hard hoor, maar wie niet luisteren wilt (namelijk je 2de keer al), die moet het dan schijnbaar maar voelen.

Suc6 ermee.

Naar boven