MuscleMeat

Dagboek Arnold

Bezoekers in dit topic

Equelsor

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
39
Wie heeft dit wel eens gelezen en wie kan mij vertellen hoe ik hier aankom?
Ik heb er wel eens het een en ander over gehoort en over het welbekende 'squaten met boomstammen in 't bos'.
Nou lijkt het me dus wel interessant om dit te lezen ik heb alleen dus geen idee hoe ik eraan kom.

Equelsor zei:
Wie heeft dit wel eens gelezen en wie kan mij vertellen hoe ik hier aankom?
Ik heb er wel eens het een en ander over gehoort en over het welbekende 'squaten met boomstammen in 't bos'.
Nou lijkt het me dus wel interessant om dit te lezen ik heb alleen dus geen idee hoe ik eraan kom.

Squatten met boomstammen staat gewoon in zijn boek "Bodybuilding" denk dat dat boek een redelijk overzicht geeft van zijn leventje.

Een echt dagboek van hem ben ik nog niet tegengekomen.

Groet Smalluser :thumb:

squatte die mens echt met boomstammen? er was ook geen gym in de buurt van dat bos zeker?

Mr.BakBier zei:
squatte die mens echt met boomstammen? er was ook geen gym in de buurt van dat bos zeker?

ik denk dat t een spreekwoordelijk betekenis had.. dus niet dat ze met boomstammen aan t squatten waren, maar met benen ALS boomstammen :)

• Topic Starter Topic Starter
weet iemand verder of er in het boek "The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding" nog veel verhalen over zijn trainingen instaan?

jawel, er staat in hoe hij trainde en met welke gewichten , wat hij zoal deed, kortom alles staat er wel in ..een echte aanrader dus!

Greetz

Levrone@

ik hoor juist vaak dat Arnie the Governator veel onjuiste informatie verspreidde, zodat anderen nooit zo groot zouden worden als hij.

Aangezien ik drrrrrrrringend op zoek ben naar goeie BB boeken, kan ik ook wel wat duidelijkheid gebruiken.

Arnie=OK? Nog meer tips?

Een daadwerkelijk dagboek heeft hij ooit laten verbieden, aangezien hier ook zijn drugsgebruik stond beschreven.........

Terug
Naar boven