AndroidHealthClinic

dagboek met reps en herhalingen

schrijf jij alles op ?


  • Totaal stemmers
    65

Bezoekers in dit topic

dominate110

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
3 jul 2011
Berichten
275
Waardering
12
hou jij een dagboek bij met je trainingschema en het aantal afgewerkte reps en herhalingen daarin ?

ik doe dat al jaren maar ik trainde altijd thuis ,nu wil ik die meenemen naar de gym maar ben s benieuwd hoeveel mensen er gebruik van maken in de gym.

Ik vind het handig,zou niet zonder kunnen omdat ik dan weet hoeveel gewicht ik kan nemen en dan probeer ik iedere training iets meer te nemen.Niks zo handig als dat.

GELIEVE ALLEEN TE ANTWOORDEN ALS JE IN N GYM TRAINT ,die wat thuis trainen niet .Bvd.
 
Laatst bewerkt:
Ja, anders vergeet ik wat ik heb gedaan. Soms wel wat superdudes die me raar aankijken als ik aan het invullen ben wat ik heb gedaan, maar trek me daar niks van aan.
 
Bij mij neemt niemand een boek mee om het op te schrijven..
Maar ik doe het gewoon ook.
Ik doe het op telefoontje ff snel intikken (jefit voor android) werkt ideaal!!
Maar laat je alsjeblieft niet afleiden door je telefoon tijdens het trainen, zoals je bij veel mensen ziet

Je kan ook gewoon boek meenemen je bent er voor jezelf en mensen die er verstand van hebben zullen zien dat je er serieus mee bezig bent
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook een schrift met oefeningen en de reps en gewicht en zou dus ook nie zonder kunnen (train zelf ook nog thuis).

doe het zo al anderhalf jaar en bevald me prima.
 
Nee, maar heb er dat vroeger wel een paar zien doen.
 
Download nu office pro voor op Android, ga ik mijn mobiel gebruik met word om het bij te houden.

nais hij werkt,

ait nu hoef ik die shit niet meer te gaan onthouden kan ik tijdens trainen gewoon invullen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik onthou alles.
 
Ik onthou alles.

ja dat probeer ik, maar ik vergeet echt wel allees hoeveel ik van die oefening en dat gewicht doe..

misschien doe jij alleen dumbbell curl 3x10xX kg

en ga je weer naar huis ?
 
ik weet van 3 trainingen terug nog precies wat ik gedaan heb... Maar komt omdat ik wel vrij logische progressieve manier train. Ik kan ook wel ruwweg voorspellen wat ik over 3 weken ga doen.
 
Gewicht interesseert me niks
 
Ik hou alles ook bij in een exel bestandje op me telefoon.. maar echt een dagboek niet. Alleen de training zelf, bij verbetering worden de aantallen veranderd naar de behaalde score.
 
ja (anders weet ik niet eens meer wat ik de vorige set deed)
 
Heb er wel eens aan gedacht om het allemaal bij te houden en op te schrijven in een schriftje, maar ben er toch te chaotisch voor zodat ik het de helft, al dan niet meer dan de helft van de keren zou vergeten. Dit zou dus in feite werk voor niets zijn..
 
Vroeger schreef ik alles op in een schriftje. Tegenwoordig houd ik het online bij.
 
Ik onthoud het gewoon per training en houd hier een logboek bij.
Als ik een keer een dag plan met erg veel volume en nieuwe oefeningen dan wil ik nog wel eens een blaadje meenemen.
 
ok,toch behoorlijk veel mensen zo te zien.
 
Laatst bewerkt:
Waarom mag je niet reageren als je thuis traint?



Heb jezelf toch ook gedaan? Waarom dan niet in de gym?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven