MuscleMeat

Dagcafé/ Trainingslog Rippedmeeuw

Ben ik serieus geïnteresseerd in rippedmeeuw zijn logs

• Ja

Stemmen: 17 54,8%
  • Nee

Stemmen: 14 45,2%

• Totaal stemmers
    31
  • Peiling gesloten .

Users who are viewing this thread

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shadow Project

Fitgirl
Elite Member
Lid geworden
24 apr 2012
Lengte
1m91
Massa
114kg
Vetpercentage
> 50%
Ik maak mij zorgen om een permanente QR maatschappij met o.a. vaccinatieverplichtingen onder dwangsom of zelfs gevangenisstraf. Nu is het nog voor covid, binnenkort ook voor de griepprik. Een QR maatschappij die, naast je digitale paspoort voor het internet, overal aan gekoppeld gaat worden. Zodat ze weten waar je heengaat, wat je doet, wat je eet, hoe je leeft. En hier sancties aan verbinden als je je niet voorbeeldig gedraagt.

Klimaat wordt ook angst over gezaaid, net als de pandemie. Dit gaat gekoppeld worden. CO2 belasting en een CO2 punten systeem. Eet je vlees, dan gaan je punten omhoog. Ga je op vliegvakantie, dan gaan je punten omhoog. Cash geld wordt afgeschaft en er komt een digitale munt waardoor overheden kunnen bepalen hoeveel geld je maximaal aan iets kan uitgeven.

Het klinkt als een enge science fiction film, maar de plannen worden al uitgerold. Zie het grote plaatje en dan kom je er al snel achter dat het niet om covid draait. Hier heb je natuurlijk veel useful idiots voor nodig, zoals Hugo de Jonge.

Vergeet ook jij je aluhoedje niet vanmorgen. Die hele complottheorieën over sociaal kredietsystemen, CO2 punten etc die gaan er bij mij echt niet in. Zie welk "het grote plaatje"? Dat plaatje wordt gevormd door complottheorie op complottheorie te stapelen.

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Vergeet ook jij je aluhoedje niet vanmorgen. Die hele complottheorieën over sociaal kredietsystemen, CO2 punten etc die gaan er bij mij echt niet in. Zie welk "het grote plaatje"? Dat plaatje wordt gevormd door complottheorie op complottheorie te stapelen.
Net zoals de QR app en vaccinatieverplichtingen vorig jaar nog werden afgedaan als complottheoriën.

Aluhoedjes zijn voor noobs. Dit is mijn vakantiehuisje.
1637836259631.jpg

OP
rippedmeeuw

rippedmeeuw

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
21 aug 2020
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
15%
Omg de baas van word economic forum benoemd dit gewoon in toespraken🤣

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
De meeste van de punten die ik opnoem zijn zelfs al voorgesteld in de kamer en/of het EU parlement.

Ach ja, mensen die vorig jaar de huidige maatregelen nog weglachten als complotten kan ik nu moeilijk serieus nemen als ze mij een aluhoedje noemen. Niet dat je daar wakker van ligt natuurlijk.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Juist, beleidsmaker lopen idd keer op keer achter de feiten aan en de burger is daar de dupe van. Met name de ondernemer. Maar ik maak mij niet zozeer zorgen om lockdowns en dergelijke tijdelijke maatregelen.

Ik maak mij zorgen om een permanente QR maatschappij met o.a. vaccinatieverplichtingen onder dwangsom of zelfs gevangenisstraf. Nu is het nog voor covid, binnenkort ook voor de griepprik. Een QR maatschappij die, naast je digitale paspoort voor het internet, overal aan gekoppeld gaat worden. Zodat ze weten waar je heengaat, wat je doet, wat je eet, hoe je leeft. En hier sancties aan verbinden als je je niet voorbeeldig gedraagt.

Klimaat wordt ook angst over gezaaid, net als de pandemie. Dit gaat gekoppeld worden. CO2 belasting en een CO2 punten systeem. Eet je vlees, dan gaan je punten omhoog. Ga je op vliegvakantie, dan gaan je punten omhoog. Cash geld wordt afgeschaft en er komt een digitale munt waardoor overheden kunnen bepalen hoeveel geld je maximaal aan iets kan uitgeven.

Het klinkt als een enge science fiction film, maar de plannen worden al uitgerold. Zie het grote plaatje en dan kom je er al snel achter dat het niet om covid draait. Hier heb je natuurlijk veel useful idiots voor nodig, zoals Hugo de Jonge.

Zoals ze zelf al zeggen; het is een illusie om te denken dat we wereld teruggaat naar zoals hij was voor de pandemie.
Ik kan niet wachten.

Shadow Project

Fitgirl
Elite Member
Lid geworden
24 apr 2012
Lengte
1m91
Massa
114kg
Vetpercentage
> 50%
Net zoals de QR app en vaccinatieverplichtingen vorig jaar nog werden afgedaan als complottheoriën.
Omdat de verwachting was er met een seizoen wel uit te zijn, nu ze eindelijk eens inzien dat het voorlopig nog wel rond blijft hangen vind ik het zelf wel een logische gang van zaken.
Omg de baas van word economic forum benoemd dit gewoon in toespraken🤣
WEF is geen uitvoerend orgaan oid, zijn gewoon een stel rijken die een beetje interessant lopen te doen, ideeen te opperen hoe bepaalde zaken beter geregeld kunnen worden en dat vervolgens proberen te lobbyen.
De meeste van de punten die ik opnoem zijn zelfs al voorgesteld in de kamer en/of het EU parlement.

Ach ja, mensen die vorig jaar de huidige maatregelen nog weglachten als complotten kan ik nu moeilijk serieus nemen als ze mij een aluhoedje noemen. Niet dat je daar wakker van ligt natuurlijk.
Maar we gaan het zien, als er CO2 punten komen of whatever zal me dat nogsteeds weinig interesseren en dan heb jij je gelijk :shrug:

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Omdat de verwachting was er met een seizoen wel uit te zijn, nu ze eindelijk eens inzien dat het voorlopig nog wel rond blijft hangen vind ik het zelf wel een logische gang van zaken.
Zelfs een blinde kon zien dat dit niet in een seizoen weg zou zijn.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Die CO2 punten zijn er in zekere mate toch al jaren door overal energie labels aan te koppelen en de A++ apparatuur minder te belasten dan apparatuur met een G label?

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
I know, maar zo dachten de volksvertegenwoordigers hier blijkbaar over en dat denken ze volgens mij nog steeds.
I denk niet dat iemand zo dom is, laat staan mensen op die posities. Dan blijft moedwillig over en dan motiveert mijn punt dat er een agenda achter zit.

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Die CO2 punten zijn er in zekere mate toch al jaren door overal energie labels aan te koppelen en de A++ apparatuur minder te belasten dan apparatuur met een G label?
Ja en CO2 taks voor vliegen etc. Maar ze gaan het verder uitbreiden door het te koppelen aan een puntensysteem.

Waarom denk je dat ze het de laatste tijd over een klimaatcrisis hebben. Een crisis. We gaan allemaal dood. Tenzij je meer belasting betaalt en vrijheden inlevert. Alleen uw ambtenaar kan u nog redden.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Ja en CO2 taks voor vliegen etc. Maar ze gaan het verder uitbreiden door het te koppelen aan een puntensysteem.

Waarom denk je dat ze het de laatste tijd over een klimaatcrisis hebben. Een crisis. We gaan allemaal dood. Tenzij je meer belasting betaalt en vrijheden inlevert. Alleen uw ambtenaar kan u nog redden.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Cash geld wordt afgeschaft en er komt een digitale munt waardoor overheden kunnen bepalen hoeveel geld je maximaal aan iets kan uitgeven.
Dus dit zeggen ze allemaal maar om ons om de tuin te leiden?

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
En in de toekomst ook nog testen op griep. Jij zal wel in je nopjes zijn met al die wattenstaafjes.
Daar zit tenminste nog wat plastic in, ik moet toch ergens mijn geld mee verdienen.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Heb je al overleg gepleegd over je avondeten?

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Valt niks meer aan te doen
Ja als je je topic dagcafé noemt.

Heb je wel meteen het actiefste log van het forum. Meeuw snapt hoe die hij views krijgt.
Daar zit tenminste nog wat plastic in, ik moet toch ergens mijn geld mee verdienen.
Door deze instelling stijgt de zeespiegel dus. Kan jij jezelf nog wel eerlijk in de spiegel aankijken met de gedachte dat zielige negertjes op de Kilimanjaro straks zullen verdrinken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naar boven