MuscleMeat

Dagcafé/ Trainingslog Rippedmeeuw

Ben ik serieus geïnteresseerd in rippedmeeuw zijn logs

• Ja

Stemmen: 17 54,8%
  • Nee

Stemmen: 14 45,2%

• Totaal stemmers
    31
  • Peiling gesloten .

Users who are viewing this thread

Status
Niet open voor verdere reacties.

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
ik weet niet wie dat is, maar zat meer aan onze boreale opper wappie te denken :) (tjerrie)
Ik hoorde een paar jaar geleden nog zo'n vergezochte complotheorie dat er een miljardair was met een speciaal eiland waar hij hoogwaardigheidsbekleders uit alle windstreken naartoe liet vliegen in zijn privéjet, zodat ze seks konden hebben met kinderen.

Zelfs de Amerikaanse president en Engelse prinsen zouden dit eiland meerdere malen hebben bezocht.

Hahaha wat een wappies, hoe verzinnen ze dit soort achterlijke vergezochte verhalen.

Shadow Project

Fitgirl
Elite Member
Lid geworden
24 apr 2012
Lengte
1m91
Massa
114kg
Vetpercentage
> 50%
Ik hoorde een paar jaar geleden nog zo'n vergezochte complotheorie dat er een miljardair was met een speciaal eiland waar hij hoogwaardigheidsbekleders uit alle windstreken naartoe liet vliegen in zijn privéjet, zodat ze seks konden hebben met kinderen.

Zelfs de Amerikaanse president en Engelse prinsen zouden dit eiland meerdere malen hebben bezocht.

Hahaha wat een wappies, hoe verzinnen ze dit soort achterlijke vergezochte verhalen.
Erg onwaarschijnlijk, is die miljardair daar ooit voor veroordeeld? :trollface:

Onit

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Lengte
1m94
Massa
98kg
Post je eerste training eens meeuw

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
20%

Schwarzeneggertje

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%

Elon Musk als superschurk is een minder vergezocht verhaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naar boven