MuscleMeat

Dagcafé/ Trainingslog Rippedmeeuw

Ben ik serieus geïnteresseerd in rippedmeeuw zijn logs

• Ja

Stemmen: 17 54,8%
  • Nee

Stemmen: 14 45,2%

• Totaal stemmers
    31
  • Peiling gesloten .

Users who are viewing this thread

OP
rippedmeeuw

rippedmeeuw

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
21 aug 2020
Lengte
1m77
Massa
78kg
Vetpercentage
15%
Als je vaker gaat trainen dan optimaal dan ben je meer liefhebber. Het is niet wat je ervoor doet, maar ook wat je ervoor laat.

Al zal je coach het schema zo hebben aangepast dat het kan, het gaat om het principe dat meer niet altijd beter is.
Klopt ja 5x mag ook maar ik trainde altijd al 6x.

imnewhere

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
18 jan 2012
Lengte
1m80
Massa
68kg
Al zal je coach het schema zo hebben aangepast dat het kan
Dit dus. Als iemand het mentaal moeilijk trekt om 'maar' 5x p/w te mogen trainen, kan een coach er ook voor kiezen om dezelfde trainingsbelasting te verdelen over 6 i.p.v. 5 trainingen per week. Dan is er geen man overboord, lijkt mij.

ak

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
> 50%
Persoonlijk herken ik mezelf wel terug in de gym motivatie van meeuw, liefst 7x pw en als het even kan 2x pd. Helaas word rust zwaar overschat en is dat net zo belangrijk of belangrijker dan dusdanig trainen. Als ze de naam rustdag nou veranderen naar groeidag zou het al positiever klinken, aangezien je groeit in je rust dus op groeidag.

Maar zodra je intensiviteit omhoog gaat dat je echt echt zwaar traint neem je volume van het aantal sets echt dramatisch af en heb je echt een rustdag nodig na 3/4 dagen achter mekaar trainen.

Iedereen moet het wel herkennen, eerste trainingsjaar deed je 482949202 sets op een dag en liep je de gym uit alsof er niks aan de hand was, maar hier kom je wel op terug na een x aantal jaar progressie.

Mister B

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 sep 2020
Lengte
1m87
Massa
91kg
Persoonlijk herken ik mezelf wel terug in de gym motivatie van meeuw, liefst 7x pw en als het even kan 2x pd. Helaas word rust zwaar overschat en is dat net zo belangrijk of belangrijker dan dusdanig trainen. Als ze de naam rustdag nou veranderen naar groeidag zou het al positiever klinken, aangezien je groeit in je rust dus op groeidag.

Maar zodra je intensiviteit omhoog gaat dat je echt echt zwaar traint neem je volume van het aantal sets echt dramatisch af en heb je echt een rustdag nodig na 3/4 dagen achter mekaar trainen.
Precies . Ik ook. (Bijna) elke dag en de rest is bijzaak. Problem?

• Haha
Waarderingen: ak
OP
rippedmeeuw

rippedmeeuw

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
21 aug 2020
Lengte
1m77
Massa
78kg
Vetpercentage
15%

Iedereen moet het wel herkennen, eerste trainingsjaar deed je 482949202 sets op een dag en liep je de gym uit alsof er niks aan de hand was, maar hier kom je wel op terug na een x aantal jaar progressie.
Wovano zal het wel zeggen als ik echt minder moet trainen

• Like
Waarderingen: ak
OP
rippedmeeuw

rippedmeeuw

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
21 aug 2020
Lengte
1m77
Massa
78kg
Vetpercentage
15%
Houd je (voor je coach) ook een trainingsdagboek bij waarin je naast kg/sets/reps ook bijhoudt hoe zwaar de training was, hoe je je voelde, je slaap, etc?
Ja alles gaat via mijn coach. Foto’s, trainingen (plaats ik hier ik probeer elke training meer kg’s of reps te doen), gewicht, omtrekken.

OP
rippedmeeuw

rippedmeeuw

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
21 aug 2020
Lengte
1m77
Massa
78kg
Vetpercentage
15%
Vandaag weer voor de 2e keer gelest (auto) sinds 1 jaar tijd. De mevrouw die mijn rijles geeft zei tegen mij dat ik een stuk rustiger ben geworden en met veel meer gevoel rijd.

Furryx94

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
17 nov 2011
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
> 50%
Hee meeuw ben je beetje goed in fifa? Waar speel je op?

OP
rippedmeeuw

rippedmeeuw

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
21 aug 2020
Lengte
1m77
Massa
78kg
Vetpercentage
15%
Goeie ontwikkelingen :)
Ja het is echt niet negatief allemaal ik merk dat ik ook beter word in het gesprekken voeren in reallife. Vond het wel leuk om te horen dat ze zei dat ik rustiger was geworden. Ook deze week met stage normaal was ik gewoon weggelopen en was ik gestopt maar ik heb er voor gekozen om de confrontatie aan te gaan en het gesprek aan te gaan. En dan merk je toch dat er mooie dingen uit ontstaan.

PartyMarty

Ex-Chubtub
Elite Member
Lid geworden
25 nov 2021
Lengte
1m74
Massa
73kg
Vetpercentage
24%
Ja het is echt niet negatief allemaal ik merk dat ik ook beter word in het gesprekken voeren in reallife. Vond het wel leuk om te horen dat ze zei dat ik rustiger was geworden. Ook deze week met stage normaal was ik gewoon weggelopen en was ik gestopt maar ik heb er voor gekozen om de confrontatie aan te gaan en het gesprek aan te gaan. En dan merk je toch dat er mooie dingen uit ontstaan.
Ik ben echt hels naar de tering maar vind dit soort verhalen helemaal prachtig. Ga zo door man! Komt helemaal goed met jou.

Naar boven