AndroidHealthClinic

Dames, hoe trainen jullie? Solo of...

Bezoekers in dit topic

Cheetje

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 feb 2010
Berichten
52
Waardering
5
Lengte
1m62
Ben zelf begonnen en trainde altijd alleen. Heb in de ss niet echt KT dames...uiteindelijk een vriedin van de crosstrainer meegesleept naar het squatrek en nu trainen we soms tegelijk, maar elk onze eigen dingen, omdat zowel het niveau en doel verschillen.
Vond het soms jammer al m'n KT alleen te doen.
Heb eerder eens geprobeerd met een kennis mee te trainen, maar een verschil van min. 50kg op een oefening is ook niks...
Nu de afgelopen 2 weken een nieuw maatje gevonden, en ik ben er blij mee. Net zo fanatiek als ik, en op dit moment lopen we vrij gelijk. Hij motiveert mij om net even die 2 extra reps te halen, en hij heeft weer wat aan mij als stok achter de deur :D

Dus vroeg me af, hoe trainen jullie het liefst?
Alleen, met een vriendin, of sportschool kennis etc?
 
alleen, dat geouwehoer aan me kop kan ik niet tegen!:mad:
 
kga meestal alleen, kan er ook slecht tegen als iemand tijdens kt constant tegen me praat. de laatste tijd sport ik soms wel samen met een vriendin die ik een beetje heb ' begeleid' omdat ze af wou vallen. Samen die ik wel langer cardio dan in mn eentje.
 
Alleen, lekker eigen tijden, geen gelul en met niemand rekening houden.

Heel soms wel met vriendje mee, gewoon voor de gezelligheid :)
 
kt meestal met mijn vriend samen gezien hij strong men training doet, hebben home gym achter het huis.
Conditie training doe ik eigenlijk altijd alleen, de muziek lekker hard en gaan met die banaan!
Ook dit thuis gezien we daar ook alles voor in huis hebben.
 
Ik train alleen. Ik zou het wel fijn vinden om samen te trainen:-)
 
Ik train alleen en dat bevalt me prima, die vrijheid.

Samen trainen met een dame lijkt me al helemaal niks, dat softe gedoe. Dan graag met iemand waar ik tegenop kijk en die me kan motiveren en bijleren. Maar voorlopig lekker alleen.
 
ik train samen met mijn man, we gaan altijd samen naar de gym maar hebben elk ons schema, af en toe doen we eens een oefening samen. Tussen setjes door is het wel plezant om wat te kunnen babbelen.
 
Het liefst train ik alleen! lekker mijn eigen gang gaan, mij niet hoeven aanpassen aan een ander! Wel heb ik een "sportvriend" die mij adviezen geeft! Af en toe trainen wij dan ook samen om mijn techniek te verbeteren en geeft tips waar nodig.
 
Ik train alleen. Simpelweg ik niemand anders ken die aan krachttraining doet.
Enerzijds vind ik 't wel lekker, dan kan ik gewoon mijn eigen ding doen (ik train ook altijd 's ochtends, als het rustig is in het 'krachthonk', hoe minder mensen, hoe beter).
Anderzijds zou 't ook wel eens handig zijn om een trainingsmaatje te hebben die ook op de uitvoer van de oefening en houding let (heb een slechte schouder en moet er heel erg op letten dat ik bewegingen goed maak).
 
Samen met mijn andere persoonlijkheden. Vooral de inwendige discussies kunnen me goed opfokken en dus motiveren :D
 
Back
Naar boven