XXL Nutrition

Dames met de broek in de laarzen?

Wat vind jij van wijffies die met hun broek in de laarzen lopen?

  • Heerlijk, lekker ordi en sletterig

    Stemmen: 18 18,8%
  • Super, me vriendin loopt er ook zo bij

    Stemmen: 2 2,1%
  • Mwah moeten ze lekker zelf weten

    Stemmen: 16 16,7%
  • Nee Bah, zo ga je maar rondlopen op de manege

    Stemmen: 32 33,3%
  • Doe mij maar een dame met een nette styl

    Stemmen: 6 6,3%
  • BrEeZaH

    Stemmen: 22 22,9%

  • Totaal stemmers
    96

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Wat vinden jullie nou van al die wijffies tegenwoordig, heel nl loopt met hen broek in de laarzen.

Had een leuk grietje op het ook op school, vandaag had ze dus ook deze COMBI aan. Direct afgeknapt bah :(

Vind het zelf echt helemaal NIKS
 
Laatst bewerkt:
Mwoa, ik vind het altijd wat muf als r dan 1 of andere nieuwe rage is, dat al die kuddedieren dan daarin volgen. Maar als r een beetje een mooi figuur in zit vind ik het niet verkeerd.
 
Meestal is het een bepaald type meisje dat er zo bij loopt met de broek in de (punt)laarzen.















Toevallig is dat type meisje nou ook net het type van ome Duck :D :o
 
F*CKING LELIJK!!!!!!!!!

net als op een gegeven moment die aladinbroeken in waren, en nu ugs! lelijke teringschoenen die ze nog onder een rokje dragen ook!

mijn motto: als je de mode volgt, loop je achter!!!!
 
kurgan zei:
F*CKING LELIJK!!!!!!!!!

net als op een gegeven moment die aladinbroeken in waren, en nu ugs! lelijke teringschoenen die ze nog onder een rokje dragen ook!

mijn motto: als je de mode volgt, loop je achter!!!!
'

RESPECT jij weet waar over je praat. Met de mode loop je niet mee, de mode maak je zelf.
 
Juriaan zei:
'

RESPECT jij weet waar over je praat. Met de mode loop je niet mee, de mode maak je zelf.

Nee hoor, dan is het geen mode meer :)

@Hoessein, welkom, wie ben jij dan wel ? ???
 
T kan wel..als er maar niet zon plofbroek bovenop zit, dan begint t een beetje te neigen naar zon SS officier style
 
ligt eraan wie t aan heeft..ik zie liever een meisje met de broek bij de laarzen in als een vatsig wijf met een heupbroekje en een topje, daar word ik dan een beetje ontoepaselijk van :kots: zien we het alvoor ons? zo`n witte pens die over de broekrand hangt :kots: nee dan maar de broek bij de laarsjes in :D
 
Man-Mountain zei:
T kan wel..als er maar niet zon plofbroek bovenop zit, dan begint t een beetje te neigen naar zon SS officier style

:roflol: Whaha idd bro!
 
Lelijk, kga er vandaag nog zo 1, eind 20 volledig zonnebankbruin gezicht dat het ni meer aan te zien was, zwart haar, stretch jeans met anorexia benen er in en daarover nog eens die punt botten
 
MightyDuck zei:
Nee hoor, dan is het geen mode meer :)

@Hoessein, welkom, wie ben jij dan wel ? ???

Dus als jij draagt wat iedereen draagt ie het mode ???

Als iedereen op puma's loopt dan loop jij er dus ook op.

Mode maak je zelf.
 
Ik maak me altijd meer zorgen over hoe ze eruit zien zonder kleren... het gaat toch allemaal weer uit! Of eh... is dat nooit als julie met meisjes beginnen te praten? Ik bedoel altijd als ik ook maar iets zeg willen ze meteen coïtus! Niet dat ik het erg vind, maar af en toe wil je ook wel een gewoon een lekker biertje drinken.
 
Natuurlijk, mode is een term voor wat algemeen als standaard voor mooi en de voorkeur hebbend word aangenomen/voorgeschreven.

Doe je daar niet aan mee dan kun je 3 dingen zijn

- a-modieus/groeperingskledij
- tijdloos/klassiek
- trendsettend

:P
 
Juriaan zei:
Had een leuk grietje op het ook op school, vandaag had ze dus ook deze COMBI aan. Direct afgeknapt bah :(

In bed heeft ze waarschijnlijk die laarzen niet aan.... :p
En anders geef je der :whip:
 
MightyDuck zei:
Natuurlijk, mode is een term voor wat algemeen als standaard voor mooi en de voorkeur hebbend word aangenomen/voorgeschreven.

Doe je daar niet aan mee dan kun je 3 dingen zijn

- a-modieus/groeperingskledij
- tijdloos/klassiek
- trendsettend

:P


zoiets wijs had ik niet uit jou mond durven te dromen. KARMA YOU SLUT :D
 
Vind het ook nix, pfff heb zelfs al een gozer ermee zien lopen , no kidding! :roflol:
 
Ik zeg altijd maar.. je kan maar beter een kuddedier zijn er leuk uitzien als een "trendzetter" en er niet uit zien...

Tsja.. je kan niet zeggen of het mooi is of niet... ligt aan wie het draagd... bij sommige staat het wel en bij sommigen niet.. Trouwens het is niet iets van nu ofzo hoor.. m´n vriendin droeg het al anderhalf jaar geleden...

En van mij hoef je niet met de mode mee te lopen maar zeggen dat je achter loopt als je dat wel doet vind ik ook weer zo´n onzin... :cool:
 
Whahaha, mooie pol Juriaan. Die karma krijg je nog:)

Zo moeten ze maar op de manege rondlopn, een rokje met laarzen kan wel vind ik.
 
Als het ze staat is het wel okay,...of het nu in de mode is of niet.
Als het niet staat en ze draagt het wel omdat het in de mode is, is het fout
 
Back
Naar boven