Fitness Seller

Dames(sport)kleding. Favorieten en tegenvallers.

Bezoekers in dit topic

iheartfitlife

Cool Novice
Lid geworden
12 apr 2016
Berichten
97
Waardering
27
Lengte
1m63
Massa
59kg
Wij meiden (of spreek ik nu voor mijzelf) zijn gek op (sport)kleding. Post hier jouw favorieten en eventuele tegenvallers.

Ik heb vandaag mijn eerste Gymshark leggins ontvangen. Super snelle levering (vanuit UK) en de broek is fantastisch, ik heb hem nog niet uitgetest in de gym maar ik heb hoge verwachtingen.

Ook is er een pakketje onderweg met de Live Fit Apparel legging. Hier ben ik ook erg benieuwd naar.

Iemand bekend/ervaring met de Lululemong leggins? wel wat prijzig maar ze zijn onwijs populair..
 
Rohnisch strong tight!

Ben erg te spreken over de kwaliteit en pasvorm. Geen fancy kleuren, maar elegant zwart met klein zilverkleurig printje. Binnenkant is grijs en hij is zo gestikt en geprint dat hij aan 2 kanten te dragen is. Je hebt dus een grijze en zwarte legging in 1.

Redelijk aan de prijs (75/80) maar het geld zeker waard!
 
Ik draag alleen de dry fit van Nike, wil geen andere broeken meer. Maar ben sowieso niet zo dol op die printjes: maakt mijn benen lomp. Optisch groter en definitie is lastiger te zien.

Qua kwaliteit ; better body's broek viel bij mij zo uit elkaar. Waardeloos afwerking. Maar dat geldt ook voor Aesthetix Era. Dat moet echt goedkope Chineze rommel zijn. strenger is redelijk qua kwaliteit, maar alsnog zijn geld niet waard vind ik
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven