XXL Nutrition

Dames tatoo's?

Bezoekers in dit topic

Ceska

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2009
Berichten
3.065
Waardering
321
Lengte
1m72
Massa
68kg
Vetpercentage
25%
hmm.. niet echt met fitness of bb te maken maar toch wel zeker met je lichaamm. In een ander topic zag ik dat jullie het er al over hadden. Wat vinden jullie dames van tatoo's bij zowel mannen als vrouwen?
Ik zit er soms aan te denken om ook een tatoo te nemen, ik weet alleen niet echt een geschikte, mooie plaats en dan moet ik ook nog eens bedenken wat ik zou willen.

Persoonlijk kan ik een tatoo erg mooi vinden zowel bij dames als heren.. als de plek goed is uitgekozen en het plaatje klopt vind ik het wel mooi. Maar zoals met alles.. het moet niet TE zijn.

Ik zag nl. laatst bij mij op de sportschool een dame met een top figuur (goed afgetrained) en ze had echt super sexy een mooie tatoo op haar onderbuik.
 
Nou,dat is nou precies waarvoor je een tattoo neemt,omdat je het zelf mooi vindt.Ik zou er wel goed over na denken,want het zit er wel je hele leven lang.

Ik vind enkele tattoo's zeker mooi,alleen vind vrouwen die helemaal vol zitten,nee...dat vind ik dan toch weer niet zo.Ook hangt het er heel erg vanaf waar de tatto zit en wat er staat.

Een zeemeermin op de schouder of een naam levensgroot op de buik is het voor mij ook niet...Ook zag ik laatst iemand met een gigantische goudvis op zijn rug ,dat was dus echt geen gezicht.
 
Wordt jou display nu met de dag schaarser in kledij?
 
Ik zag laatst een vrij onopvallende vrouw (type grijze muis) maar die viel enorm op door een schitterende kleurrijke tatoeage (iets met een koi karper dacht ik) op haar schouder/bovenarm. Had ik nooit van haar verwacht maar stond haar heel erg mooi.

Zolang het maar niet gaat lijken op een verzameling plakplaatjes, want dat vind ik bij niemand mooi (ook niet bij mannen), tenzij je het heel erg gaat overdrijven en er geen "white-space" meer over is misschien.

Wel jammer vind ik het dat kleuren vaak verbleken na verloop van tijd, juist die enorme felheid van kleuren maakte dat de tat er zo mooi uit sprong.
 
Vrouwen met tattoo's op de armen vind ik vaak niet mooi - uitzondering is Angelina Jolie met de locaties waar haar kinderen zijn geboren.
De tekst van P!nk op d'r pols vind ik trouwens ook wel wat hebben.

Ik zit al een hele tijd te denken om op m'n onderbuik een chinees teken te laten zetten, iets van 'innerlijke kracht' ofzo. Is een tattoo die een ander niet zo snel te zien krijgt...
Ook zit ik al een tijdje te denken aan een navelpiercing (slight difference), wanneer mijn BF% eindelijk eens is zoals ik het hebben wil - hoef ik het eerste jaar me nog geen zorgen over te maken denk ik zo...
 
ik vind vrouwen met tatoo's sexy....

68em8w.jpg


289ev6.jpg


10ifqya.jpg
 
Laatst bewerkt:
Klein en subtiel vind ik wel sexy en mooi. Groot en overheersend vind ik niet meer mooi, tegenovergesteld zelfs.
 
Dit vind ik erg mooi, gewoon klein, maar wel opvallend:
 
Laatst bewerkt:
Ik vind tattoos wel mooi bij zowel mannen en vrouwen maar moet ook wel wat bij diegene passen op de een of andere manier.
Mijn mannetje heeft er ook meerdere. Soms zie je idd mensen met een tattoo bij wie je dat nooit zou verwachten :)Zelf heb ik er NOG NIET eentje en dat terwijl ik al vanaf mijn puberteit graag eentje wil hebben. Ik heb mijzelf nu voorgenomen eentje te laten zetten als 'k de 100 kilo gedrukt heb haha. Bizar he? Ben er nog niet helemaal uit wat voor een maar wil heel graag eentje op mijn onderrug maar niet wat de meesten hebben. Hij moet wel uniek zijn met een betekenis voor mij.. eigen ontwerpje ;) Nu maar hopen dat ik snel die honderd kilo haal hahaha zal dus voor de zomer niet meer lukken :(



Greetz
 
Ach, volgens mij wil je ook geen tattoo vlak voor de zomer laten zetten: tijdje niet mogen zwemmen en dat soort dingen ;)
100 kilo drukken? Gaat dat lukken?
Ik heb als doel (voorlopig) om mijn eigen gewicht te kunnen drukken, helaas druk ik m'n VVM nog niet eens :(
 
Ach, volgens mij wil je ook geen tattoo vlak voor de zomer laten zetten: tijdje niet mogen zwemmen en dat soort dingen ;)
100 kilo drukken? Gaat dat lukken?
Ik heb als doel (voorlopig) om mijn eigen gewicht te kunnen drukken, helaas druk ik m'n VVM nog niet eens :(

Het gaat mij niet snel genoeg :) maar ben dan ook een verschikkelijker strever hahaha. Zo frustie als je soms van die sprieten meer ziet drukken. grrrr maar dat motiveerd mij dan nog meer ;)
Maandag weer een testje gedaan en toen zat ik op 60 kilo dus ben op de goede weg :D. Maar goed das 1x dan he? 40 kilo kan ik nu 3 x 6maal doen.
 
Ik vind tattoos wel mooi bij zowel mannen en vrouwen maar moet ook wel wat bij diegene passen op de een of andere manier.

Heb je helemaal gelijk in

terwijl ik al vanaf mijn puberteit graag eentje wil hebben.

Same here, zit nu ook in de 'puberteit' (was heel erg vroeg, begon groep 7 al), en wil er al een tijdje ook al 1. Heb nu een soort van 'driehoekje' op mijn rechter bovenarm. Zelf gezet (half jaar terug) met Oost-Indische inkt en een naald (jaja wel steriel). Ik vond het toen 'stoer', maar heb er nu spijt van.

Ik heb mijzelf nu voorgenomen eentje te laten zetten als 'k de 100 kilo gedrukt heb haha.

Erg goed voor je motivatie!

--
 
Die volle armen zijn me net iets teveel, denk ik. Rest is inderdaad wel mooi. :)

Persoonlijk zou ik daar ook niet voor kiezen, hoewel het bij sommigen ook wel weer staat. Zoals die chick van LAink
 
Als ik echt mijn gang mocht gaan en nergens geen rekening mee hoefde te houden dan zou ik behoorlijk onder zitten denk ik..Ik heb nu een paar kleintjes en de tekening voor een groot stuk ligt klaar...(na de zomer)

Kat Von D is echt wel mijn favo typetje...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
vind tats wel cool, een full sleeve bij vrouwen heeft zeker wel wat. maar dan wel met wat felle kleuren, z/w vind ik aanzienlijk minder.
 
Als ik echt mijn gang mocht gaan en nergens geen rekening mee hoefde te houden dan zou ik behoorlijk onder zitten denk ik..Ik heb nu een paar kleintjes en de tekening voor een groot stuk ligt klaar...(na de zomer)

Kat Von D is echt wel mijn favo typetje...
Ik ben heel nieuwsgierig: wat voor iets komt er na de zomer?
 
full sleeves voor vrouwen, love it
 
Back
Naar boven