MuscleMeat

Sticky Dames, wat is jullie visie op het volmaakte mannenlichaam? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

plenary

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 jul 2006
Berichten
224
Waardering
9
We weten allemaal dat het niet snel goed is voor de vrouwen aangaande het volmaakte mannenlichaam... Bodybuilder-lichamen b.v. zijn vaak verre van het ideaalbeeld...

Daarom, voor de mannen die het daardoor niet meer weten, dit topic om nu eens eindelijk inzicht te krijgen, wat jullie nu eigenlijk van ons mannen verwachten, wanneer het gaat om het volmaakte mannenlichaam....

Bij voorbaat dank, dan weten wij ook waar we aan toe zijn... Wat wel voldoet en wat te veel is... Wat volgt zijn een aantal mannenlichamen, waarbij jullie een oordeel moeten vellen, waaraan het lichaam voldoet en waaraan het niet voldoet... Tevens zou het leuk zijn wanneer jullie zouden melden, welk mannenlichaam het mooiste eruit ziet: (dus zowel een klassificering van de getoonde lichamen als ook melding van het, in jullie ogen, mooiste lichaam)

Hier volgen enkele voorbeelde van mannenlichamen:

1
istockphoto_9421819-skinny-man.jpg
2[Afbeelding niet meer beschikbaar]3[Afbeelding niet meer beschikbaar]4[Afbeelding niet meer beschikbaar]
5[Afbeelding niet meer beschikbaar]6[Afbeelding niet meer beschikbaar]7
Arnold-Schwarzenegger-5.jpg
8[Afbeelding niet meer beschikbaar]
9[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat is mooi, wat is niet meer mooi, waar ligt de grens.... Is er veel verschil tussen de fysieken.... .Is het werkelijk zo, dat de vrouw het lekker vind om tegen een buikje te liggen van vet of voldoet een gespierde buik ook??

Persoonlijk, vind ik fysiek 2 (wat ik verwacht wat heel veel stemmen zal krijgen, iets te licht gespierd en ben zelf fan van fysiek 5 en 6.... Gespierder dan dat vind ik zelf bepaald niet mooi....

Bij voorbaat dank, dames.... (en ja, dat is Brad pitt, laat dat het oordeel niet te veel beinvloeden...;))
 
7 heeft ook wel een bekende kop.
Brad ziet er netjes uit qua lichaam op deze foto maar ik heb hem nooit aantrekkelijk gevonden. Hij maakt op mij een beetje een indruk van een man die vaak gehoord heeft hoe mooi hij is en dat nog is gaan geloven ook. Jammer dat hij beter is in mooiboy zijn dan in acteren. (Een tijdje later zag ik nog een film waarin hij een beetje leek te kunnen acteren en toen is hij wat gestegen maar zo'n eerste indruk is lastig weg te poetsen)

Begrijp me niet verkeerd. Een gezond zelfvertrouwen is aantrekkelijk. Maar eigendunk vind ik walgelijk en afstotend.

Nummer 6 lijkt wel gefotoshopt omdat het hoofd zo slecht bij het lijf past.
7 vind ik de mooiste fysiek maar dat heeft ook met de foto te maken. Die ingevette en/of extreem gebronsde lijven is een beetje te.

Nummer 3 is mijn knuffeltje. Niet omdat een buikje zo zacht ligt. Maar omdat my best lover ever toch wel iets van een buikje had en omdat ik me met mijn nog zeer ongetrainde lijf niet op mijn gemak zou voelen naast zo'n perfect afgetrainde bodybuilder. En zijn glimlach lijkt aan te geven dat hij een gezellig gevoel voor humor heeft.

Nummer 1 daarentegen is net mijn ex toen ik hem leerde kennen. Hmm. Nee toch niet. Hij is beter getraind dan mijn ex. Maar die emotionele associatie met onplezierige herinneringen.

Hoop dat dit je vraag beantwoordt. Nog eens kijken. Ja ik stem op nummer 5 en nummer 7.

Vergeet niet dat wij zodra de liefdespijl raak geschoten is wij dom, blind en doof worden ;)
 
6 is bruut!
 
Duidelijk dat je minimaal lichaam 5 moet hebben anders kan je het k*tjes scoren op je buik schrijven.
 
Laatst bewerkt:
Waarom pijp je die zyzz niet gelijk godver



6 en 7 **** wat de meiden mooi vinden ofniet het gaat erom wat jij mooi vind, als je maar geld hebt = bitches
 
Waarom pijp je die zyzz niet gelijk godver



6 en 7 **** wat de meiden mooi vinden ofniet het gaat erom wat jij mooi vind, als je maar geld hebt = bitches


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
John Cena heeft ook bodybuilding wedstrijden gedaan en was american football speler. Lijkt mij een heel gedreven man, zijn broer trouwens ook. Niet te droog en niet te groot.
 
Nummer 6 lijkt wel gefotoshopt omdat het hoofd zo slecht bij het lijf past.

Allereerst, dank voor het antwoord,

Wat betreft nummer 6, hoort toch echt bij elkaar, Frank Zane, hier nog een paar goede fotootjes, 1 van mijn voorbeelden, naast nummer 5, (Maar om dergelijke lichamen te bereiken, moet je toch jaren en jaren trainen en moet je precies weten waar je mee bezig bent...

[Afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat mij betreft is dit het toonbeeld van bodybuilding... Wat er vandaag de dag allemaal op het podium staat, heeft wat mij betreft, weinig meer met bodybuilding van doen, omdat de balans in de lichamen ver te zoeken is... Spieren worden helemaal uit hun verband getrokken en buitensporig opgeblazen.

Gelukkig hebben we een paar voorbeelden zoals het wel kan zijn.
 
Voor mij zit er eigenlijk helemaal niks bij. De ene is de dun en andere veel te dik. Brad pitt bv zou wel ietsjes meer spier mogen hebben en zijn benen staan er niet op! Mogen van mij wel lekker stevig zijn. De bodybuilders vind ik te gespierd en te droog eigenlijk!
 
Voor mij zit er eigenlijk helemaal niks bij. De ene is de dun en andere veel te dik. Brad pitt bv zou wel ietsjes meer spier mogen hebben en zijn benen staan er niet op! Mogen van mij wel lekker stevig zijn. De bodybuilders vind ik te gespierd en te droog eigenlijk!

Jammer.
Blijkt maar weer dat veel vrouwen niet van 100+ houden
 
Back
Naar boven