AndroidHealthClinic

Dames, wat voor broek dragen jullie tijdens de training?

Bezoekers in dit topic

Jellybean

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 jul 2007
Berichten
53
Waardering
24
Heb veel meegelezen hier en dankzij de tips van een ruim-in-de-dertig vetpercentage en maat 42 gezakt naar maat 36/38 en 24 % vet. Dus daarvoor bedankt! :D

Dat levert me wel een volgende uitdaging op: qua broekmaat ben ik in de taille maat 36 maar mijn bovenbenen en kuiten zijn eerder maat 38. Dat maakt dus dat de meeste broeken slobberen rond mijn taille of afzakken, wat best irritant is. Touwtjes in de taille vind ik al even irritant.

Ik heb al diverse broeken geprobeerd maar steeds dit probleem. Wie herkent dit en welke broeken draag jij? (Tips voor spijkerbroeken zijn overigens ook welkom!)
 
Sportleggings van bijvoorbeeld Labella Maffia hebben een fijne fit voor de wat buffere benen en slankere tailles.
Maar ook de leggings van XXL Nutrition hebben een prima fit. Je moet gewoon een beetje rondkijken voor sportleggings die bedoeld zijn voor dames die krachttraining doen.

Voor wat betreft spijkerbroeken enzo.. ik snap niet dat mensen daar problemen mee hebben.. Ik heb ook nooit dat een broek perfect past, want dan is er teveel ruimte in de taille enz, maar dan doe je er toch gewoon een riem om?
 
meaantje: oeps! :o

Dank voor de tips! Die van Labella zijn mooi maar wel duur, hoe dik is de stof en hoe is de kwaliteit? Ben nog niet overgestapt op een legging, durf ik nog niet zo goed (nog niet zo gewend aan mijn nieuwe maten geloof ik :o) en krijg zo ook al genoeg aandacht zullen we maar zeggen.

Riem vind ik irritant, zeker bij stuggere spijkerbroekstoffen gaat het zo rimpelen in je taille. Jij geen last van?
 
Niks is zo irritant als een riem aan doen op een te grote spijkerbroek. Na een lange dag zakt te broek toch lager dan de riem haha.

Je kunt ook meerdere modellen uitproberen en meerdere winkels, dit kan veel schelen.
 
Niks is zo irritant als een riem aan doen op een te grote spijkerbroek. Na een lange dag zakt te broek toch lager dan de riem haha.

Je kunt ook meerdere modellen uitproberen en meerdere winkels, dit kan veel schelen.

Een riem....rijke stinkerds....wat is er mis met een touw?
 
meaantje: oeps! :o

Dank voor de tips! Die van Labella zijn mooi maar wel duur, hoe dik is de stof en hoe is de kwaliteit? Ben nog niet overgestapt op een legging, durf ik nog niet zo goed (nog niet zo gewend aan mijn nieuwe maten geloof ik :o) en krijg zo ook al genoeg aandacht zullen we maar zeggen.

Riem vind ik irritant, zeker bij stuggere spijkerbroekstoffen gaat het zo rimpelen in je taille. Jij geen last van?

Labella heeft vrij dikke stof en de kwaliteit ervan is erg fijn. Het zijn echt mijn favo trainingsbroeken. Niets mis met een legging hoor, kun je prima hebben met de maat die je opgeeft. En ze moeten lekker zitten om te sporten, care of je er meer of minder aandacht om krijgt toch?

Ik heb welgeteld 1 spijkerbroek in mijn kast liggen. Ik ben niet zo'n broekenmens.. :P Daar moet een riem omheen. Als ik al een spijkerbroek aantrek is het veelal een met stretch en komt de bovenmaat toch wel in de buurt van passend en heb ik niet nog ruimte over voor nog een persoon. Maar misschien heb ik wel niet zulke monsterlegs als jullie dan :P
 
Ze zijn wel errug mooi! En laat het nou toevallig binnenkort kerst zijn! :engel:

Monsterlegs, haha, nee (nog) niet, wel aanleg voor dus ben bang dat het probleem alleen maar erger wordt.
 
Heb nog wel een fake freddy liggen XD Bij mij was hij veeeeell te kort dus wie m wil moet maar roepen hehe. Ik draag tegenwoordig ook nog nauwelijks normale broeken. Heb er toevallig net 1 gehaald die perfect pas om de benen en billen alleen moet wel een riem dragen. Is niet anders
 
Heb twee sportbroeken van de bristol die zijn wel ok. Squatten met blote knieën zonder sleeves voelt niet lekker dus wel lange broeken. Draag bijna altijd rokken en leggings daarom, al voordat ik trainde. Vind dit plaatje gewoon super zo voel ik me echt als ik in een strakke spijkerbroek probeer te komen dus niks voor mij xD

download_20151219_231120.jpg
 
Haha, leuk plaatje!

Heb een legging gekocht van Rohnisch, had nog niet eerder van het merk gehoord maar hij zit goed ook in de taille. Nu nog durven dragen. :o
 
Gewoon een trainingsbroek. Hebben bijna allemaal een koordje in de taille.

Vooral die ouderwetse adidas hebben een lekker strakke bovenkant. Sta je niet steeds te hijsen ;)
 
Klinkt apart maar ik heb toen der tijd me training broeken bij de action gekocht.,
3kwart zijn dat, rekt fijn mee, strak om de benen en aan de binnenkant een touwtje.
Nu wissel action wel vaak van modellen dus je zou af en toe eens kunnen kijken
 
Sport h en m, of ander betaalbaar spul gewoon checken, even in squat voor de spiegel , zie je of het erg doorschijnt of een beetje. Broeken ik heb goodmorning universe zijn stretch zitten goed
 
Training: goedkope korte broekjes van H&M, die wat wijdere met een koordje in de taille. Ik heb het altijd bloedheet tijdens het trainen. Als ik het koud had, koos ik een joggingbroek met koordje.
Legging zit bij mij voor geen meter, ik vind het echt niet lekker zitten, terwijl de meeste dames het helemaal geweldig vinden.
Spijkerbroek: skinny met veel stretch van Only, zit bij mij perfect.
 
Ik ben van een Nike junkie overgaan naar VS (Victoria Secret) mooi en lekker spul! Spijkerbroeken nooit online kopen, altijd passen en een maatje te klein kopen, ik haat het als ze na een paar uur van je kont afzakken :)
 
Sport h en m, of ander betaalbaar spul gewoon checken, even in squat voor de spiegel , zie je of het erg doorschijnt of een beetje. Broeken ik heb goodmorning universe zijn stretch zitten goed

dit idd en heb het 1 en ander van conquerperformancewear, lekkere gladde stofjes, goede pasvorm en schijnt niet door!
 
dit idd en heb het 1 en ander van conquerperformancewear, lekkere gladde stofjes, goede pasvorm en schijnt niet door!

Ik vind de kwaliteit van conquer wel echt ruk (tenminste van 1 met touwtjes die ok heb). 1 broek was na 1 training al gesneuveld (vol krassen). Had nog een ander van conquer en die is wel beter qua kwaliteit en was nog goedkoper ook *simpel zwart met letters*. Zitten wel allemaal pluisjes op nu.

Opzich wel mooie leggings en prima pasvorm maar niet geschikt voor serieus halterwerk iig.

Labella mafia heeft een meid in de gym en na paar x wassen was de print al lelijk (en super dunne stof ook). Zou ik nooit kopen iig.

Legging van amy & ivy bevalt me super (goeie kwaliteit!), h&m is wel ok (afhankelijk van welke legging)..

Heb 1 van doyoueven (was alleen een fabriekfout waardoor ik nog ff moet wachten op mn nieuwe legging) en die is wel oke qua kwaliteit. Mooie stof ook.

Ik heb de ideale legging nog niet gevonden die aan alles voldoet (kwaliteit, pasvorm, print)

Ik heb t idee dat de legging van six deuce erg goed zijn
 
ai van die pillen? gelukkig geen last van
 
Ik heb net een tight binnen van fabletics.nl, gewoon een simpele zwarte. Sluit mooi aan en redelijk dikke stof, dus schijnt ook niet door.
Verder heb ik ze graag van de H&M, zitten ook altijd fijn! Heb er ook 2 van body engineers, leuke broeken zijn het, maar kwaliteit ook niet super voor wat je betaalt.
 
Back
Naar boven