AndroidHealthClinic

Dames, wat voor broek dragen jullie tijdens de training?

Bezoekers in dit topic

Ik had hetzelfde probleem, heb eerst de leggings van H&M geprobeerd, weet niet hoe lang je bent maar mij waren ze echt véel te kort (kwamen echt bijna tot mn kniëen). Ook rekt de tailleband zo snel op dat hij al snel zal afzakken. Heb nu een sportlegging van Fabletics, in de lengte 'normaal', dit echt super fijn! Als je kleiner bent dan ik zou ik wel een lengtemaat kleiner nemen, want met mijn 1.85m zit hij nog vrij lang! Het is een dikke stof en wordt ook neergezet als supporting. Schijnt ook niet door met squats ;)
(Wel even opletten met het bedrijf zelf, leuke marketing acties, maar als je niet goed oplet zit je aan een abonnement vast)
 
Zijn er meiden die ervaring hebben met de leggings van Nebbia? Schijnen deze door??
 
Heb, toen ik begon met trainen, hele goedkope aangeschaft van de Primark. In principe is de kwaliteit goed. Ze zijn namelijk van redelijk dik material en schijnen niet door. Wel rekt het elastiek bij de buik een beetje uit op zijn tijd (of is dat omdat ik afgevallen ben :P).

Heb ook een keer een broek bij B&F bested, omdat ik daar in het begin nog mijn spullen vandaan haalde. Maar die kwaliteit is echt bagger. De band bij de buik scheurt helemaal uit en de broek verkleurd. Enige goede is dat hij niet doorschijnt.
 
Laatst bewerkt:
Ik draag van alles, maar wel afgestemd op de training die ik ga doen. Op legday verplicht een legging om afzakken en een whaletale te voorkomen.
 
Ik draag eigenlijk alleen leggings. Heb dan 2 soorten. Met lange pijpen en tot onder mn knie.

In principe heb ik ook korte broekjes maar daar voel ik me nog niet echt prettig in.
 
Back
Naar boven