MuscleMeat

damn dr dre is biggie

Bezoekers in dit topic

Thnx riggard.

@ Clawfinger: Ik heb hem niet hier liggen, het enige bb boek wat ik heb is van tom venuto ;) Van wat ik er van gehoord heb beschrijft hij 4 fases: brons, zilver, goud en platinum.
 
Keek gisteren een stukje van mtv awards op tv, en het viel me op dat dr dre enorm gegroeid is.

Ik zeg het al jaren ... bodybuilding zit zwaar in de lift. Niet olympia bodybuilding van 130kilo maar recreatief bodybuilding van 90-100kilo bij 10% vet. Als ik in mijn eigen omgeving alleen al niet kijk hoeveel jongens er mee bezig zijn. Daarom ben ik blij dat er nog geen wondermiddeltjes bestaan, zonder hard werk kom je voorlopig nergens en dat gegeven zorgt ervoor dat 90% van de mannen er niet uitziet als LL COOL J, 50 CENT,...

Als Dre zegt ik wil er buff uitzien, dan heeft hij morgen de professionele begeleiding die hem in een minimum van tijd naar het niveau brengt dat hij wilt.
 
Ik zeg het al jaren ... bodybuilding zit zwaar in de lift. Niet olympia bodybuilding van 130kilo maar recreatief bodybuilding van 90-100kilo bij 10% vet. Als ik in mijn eigen omgeving alleen al niet kijk hoeveel jongens er mee bezig zijn. Daarom ben ik blij dat er nog geen wondermiddeltjes bestaan, zonder hard werk kom je voorlopig nergens en dat gegeven zorgt ervoor dat 90% van de mannen er niet uitzien als LL COOL J, 50 CENT,...

Als Dre zegt ik wil er buff uitzien; dan heeft hij morgen de professionele begeleiding die hem in een minimum van tijd naar het niveau brengt dat hij wilt.

zo is het ook!
 
Ik zeg het al jaren ... bodybuilding zit zwaar in de lift. Niet olympia bodybuilding van 130kilo maar recreatief bodybuilding van 90-100kilo bij 10% vet. Als ik in mijn eigen omgeving alleen al niet kijk hoeveel jongens er mee bezig zijn. Daarom ben ik blij dat er nog geen wondermiddeltjes bestaan, zonder hard werk kom je voorlopig nergens en dat gegeven zorgt ervoor dat 90% van de mannen er niet uitziet als LL COOL J, 50 CENT,...

Als Dre zegt ik wil er buff uitzien, dan heeft hij morgen de professionele begeleiding die hem in een minimum van tijd naar het niveau brengt dat hij wilt.

Bij mij in de omgeving merk ik er anders weinig van. Alleen de br3eZaH boys natuurlijk die "fitnessen".
 
Ja viel mij gister ook al op!


Timbaland ziet er trouwens uit alsof hij een goede bulk heeft gehad, maar zit zeker ook flink wat massa op.

Kijk bij 2:50: (3:33 als hij de tijd aftelt)
YouTube - Nelly Furtado, Justin Timberlake & Timbaland - VMA 2007


Maar dr. dre is een stuk droger en groter.


hahahahahahahahaha, wat onwaarschijnlijk vals zingt die Kery Hilson daar zeg:D! eerst ****ing play back, en dan trekt ze zelf der bek los, en komt der echte kraaienstem te voorschijn....had ze beter het hele optreden kunnen playbacken:D!
 
Back
Naar boven