XXL Nutrition

damn, weer een crea vraagje :p (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bornin7ty2

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
29 okt 2004
Berichten
168
Waardering
0
ik heb gezocht en tig topics doorgelezen over creatine maar toch nog ff een vraag(je)

Omdat ik nu door het cutten toch wel wat krachtsverlies ondervind wil ik eens creatine gaan proberen.

nu ben ik dus het eea aan 't lezen hierover en ben ik al verschillende keren tegen gekomen dat crea icm warm weer gevaarlijk zou kunnen zijn. Is dit echt een reeel gevaar en kan ik beter tot na de zomer wachten of kan ik rustig nu al beginnen???????

Ik wil er ook wel wat voller uit gaan zien dus das nog een xtra reden.
 
Als je genoeg water drinkt is er geen probleem ,
trouwens donderdag wordt het terug 19 graden
 
In belgie misschien jah :P.. hier is het nog wel ff relaxed weer... dadelijk na het beach en wat rebel x zegt je moet zowieso veel drinken met dit weer
 
ik dacht al dat het geen probleem zou zijn eigenlijk. Nu kan ik 2 dingen doen, crea halen bij perry sport of dezelfde stof maar dan van M double you die 2x zoveel kost.

Ik heb hier in verschillende topics gelzen dat het geen fluit uitmaakt welke je neemt, alle creatine monohydraat zou hetzelfde zijn, klopt dit????????
 
ja, creatine monohydaat is allemaal gelijk.
Enkel micronized creatine vind ik iets beter.
 
Je kan tegenwordig bij de etos ook sups halen van het merk Lucovitaal Sports. 500 gram Creatine Monohydraat voort 24.95 als ik mij niet vergis.

Dat is redelijk goedkoop.

Ik zou zelf in de Cut alleen voor je "herstel/krachtbehoud" een onderhoudsdossering nemen van 3grm per dag.
 
Rebel_x zei:
ja, creatine monohydaat is allemaal gelijk.
Enkel micronized creatine vind ik iets beter.

micronized is toch gewoon fijn gemalen creatine monohydraat ?

(die van XXLnutrition is ook erg fijn en lost daardoor ook erg goed op)

Trouwens, ik geloof niet dat creatine een reel gevaar is... netzij je met 35 graden 3 uur gaat trainen, dubbele hoeveelheden stackers (of erger) neemt, weinig drinkt (en liefst ook nog diuretica).. ja, dan ben je een reel gevaar aan het creeren, maar een theelepeltje creatine en goed drinken: geen gevaar.
 
wazzup zei:
micronized is toch gewoon fijn gemalen creatine monohydraat ?

(die van XXLnutrition is ook erg fijn en lost daardoor ook erg goed op)

micronized is veel fijner ja. of die gemalen is weet ik niet
 
Klein schopje;
Zit er nou zoveel verschil tussen creatine van de Perry Sport en bijv XXL Nutrition?
 
Back
Naar boven