AndroidHealthClinic

Damn ze trollen EricR @ Ellegirl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hallo lieve Ellegirls.
Ik heb jullie advies nodig want ik zie het even allemaal niet meer zitten. Laatst wilde ik coïtus hebben met een meisje, laten we haar even zizz noemen. Zizz en ik zaten dus romantisch op de bank en van het één kwam het ander, coïtus.. Althans dat was de bedoeling.. Toen ze mijn broek uitdeed vond ze mijn in ondertussen stijve toestand verkeerende penis. Ze zei hierop dat ze hem te klein vond en dat ze geen coïtus meer wilde, en is vertrokken.. Wat moet ik nu hiermee?

Groetjes,

Harold.


Hahahaha Harold:roflol:

http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=653043

haha lees de reacties
 
Hehe die illuminatie wordt nog het hardste getrolled.
 
Die hele invasion op het ellegirl forum doet me een beetje denken aan die jeugdbewegingskampen van vroeger waarbij de jongens stiekem naar de kamers van de meisjes gingen. :roflol:

En wat vindt dat "Illuminati" wijf zichzelf toch zo slim omdat ze wist te ontcijferen dat "U jelly" "You jealous" betekent. :roflol:
 
Laatst bewerkt:
HahHAHA WTF eerst die foto van Zyzz, toen camera Zyzz hahahaahahah!

lol dehele familie wtff
 
Ik ga dooooooooooooooooooooooooood :roflol:
 
Sommige mensen moeten de art of trolling nog wat onder de knie krijgen

Wie is DBBgirls?
 
vraag ik me ook af :roflol:

mahatma was toch redelijk rustig
 
als er iemand weer een ban verdient ben jij het wel ruud!
 
Hahaha echt geweldig!!!! :D
 
Mahamta ban? Kon het best vinden.
 
ben daar gebanned dus kan daar toch niks doen :(
 
Waar kon je ookal weer zien hoeveel ehm... "tikken op de vingers" je hebt gekregen van de eehmm... mensen die dit forum beheren. Ik dacht namelijk dat er een verval datum aan zat en zou graag zien of er al een paar weg zijn
 
Ellegirl=one day instant ban
DBB= een gele tik op mijn vingers in ong. 3 jaar!

Someone is loving me over here!
 
Back
Naar boven