MuscleMeat

Dan maar proviron (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dennis80

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
60
Waardering
0
Admin adviseerde mij om Arimidex en Nolvadex te gebruiken tegen mijn Gynaecomastie.
Omdat Arimidex bijna onmogelijk te verkrijgen is en onbetaalbaar bleek te zijn heb ik Proviron gekocht, eind deze week (begin volgende week) heeft mijn dealer Nolvadex voor mij. Ik heb gisteren en vandaag 75 mg proviron genomen en vanaf morgen slik ik elke dag 25 mg. Zodra mijn dealer Nolvadex heeft begin ik hier ook aan, ik zat zelf te denken aan één tabletje Nolvadex per dag doe ik hier wel goed aan?

Groetjes Dennis.
 
ik weet niet of je het al door hebt, maar je bent aan een heel ligt anabolen kuurtje begonnen.

Proviron is een DHT middel
 
Maar Proviron is toch een oestrogeen blokker? Daarvan gaat je oestrogeen gehalte toch mee omlaag?

Dennis.
 
Huh volgens mij is proviron geen oestrogeen blokker nee.
 
Poviron is een DHT derivaat. DHT is een oestro antagonist. en verlaagt idd je oestro.. om het maar ff simpel te zeggen.

maar is idd geen oestro blokker
 
Dennis, ik weet dat je huisarts er geen verstand van heeft, kijk dan maar ff op:

[Link niet meer beschikbaar]


Er zijn twee soorten anti-oestrogenen:


Type 1. De enzymblokkers. Proviron en Arimidex remmen de enzymen die testosteron omzetten in oestrogenen. Proviron behoort tot de eerste generatie blokkers, en is een androgeen. Een verwant preparaat is Formestan. Arimidex is geen androgeen, en behoort tot de tweede generatie blokkers. Een verwant preparaat is Letrozole.


Type 2. De zwakke oestrogenen. Clomid en Nolvadex bezetten de oestrogeenreceptoren en voorkomen zo dat oestrogenen hun werk doen.
 
Originally posted by sanderm79
Dennis, ik weet dat je huisarts er geen verstand van heeft, kijk dan maar ff op:

[Link niet meer beschikbaar]


Er zijn twee soorten anti-oestrogenen:


Type 1. De enzymblokkers. Proviron en Arimidex remmen de enzymen die testosteron omzetten in oestrogenen. Proviron behoort tot de eerste generatie blokkers, en is een androgeen. Een verwant preparaat is Formestan. Arimidex is geen androgeen, en behoort tot de tweede generatie blokkers. Een verwant preparaat is Letrozole.


Type 2. De zwakke oestrogenen. Clomid en Nolvadex bezetten de oestrogeenreceptoren en voorkomen zo dat oestrogenen hun werk doen.

Hé Sandman alles goed?

Je kent mij al heel wat jaartjes en dus weet je ook dat ik een hekel heb aan de site van ergo :barf:

Steve
 
Back
Naar boven