MuscleMeat

Dan weer dik, dan weer slank..

Bezoekers in dit topic

Nihilist

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 jun 2008
Berichten
617
Waardering
0
Pikken jullie de verschillen ook op uit jullie omgeving, als jij je leven doorloopt als een dikzak en als iemand die slank is. Ik merk bijvoorbeeld; dat de mensen zich veel meer tot je voelen aangetrokken, als je slank en vrolijk bent en zelfvertrouwen uitstraalt. Als dikzak; neig ik meer tegen de negativiteit in het leven, aan te lopen. Je visie lijkt zich uit te stralen op het harde leven die zich helaas ook afspeelt. Voor mij is het dan ook heel moeilijk, om de cyclus naar mager, af te spelen. Eenmaal bereikt; dan is het leven eerder een gift. Vrouwen flirten met je, mensen lijken/aardiger, het leven doorloop je met een makkie, totdat je, en dit is misschien nogal subjectief, in een stress volle periode beland en weer begint te eten, om je kop helder te houden.

Hoe ervaren jullie het leven als dikzak en als magere Hein?

Vinden jullie het niet veel beter, makkelijker, om het leven te doorstaan, als iemand die slank is?
 
als dikzak wask sterker en minder open en als magere hein wask watje nu benk tussenin niet dik en niet dun dat is beste. Lichaam en geest in balans!
 
als je van dik naar magere Hein gaat doe je iets fout...
 
als je van dik naar magere Hein gaat doe je iets fout...
Ja, Als jij opzoek gaat, naar zwakke plekken in een stuk tekst, ben jij een psychopaat:cool:
 
het is de enige zin die los staat van dat andere grote blok text
 
Doe je het weer:headbang:
:p
 
Liever dik en sterk
dan
mager en zwak
 
nee randdebiel, ik zeg alleen dat die zin opvalt en ik die het 1e las :P nee, ik begin niet boven aan met lezen
 
Alsof iemand die dik is geen respect krijgt, ik ken dikke mensen die gezellig zijn en veel vrienden hebben.
 
Liever dik en sterk
dan
mager en zwak
Liever mager en 'zwak':rolleyes: en een positievere stroom aan sociale interacties, dan dik en sterk en het missen van een krachtige raakvlak.
 
Vrouwen flirten met je, mensen lijken/aardiger, het leven doorloop je met een makkie, totdat je, en dit is misschien nogal subjectief, in een stress volle periode beland en weer begint te eten, om je kop helder te houden.

hmm hmm , dus je hebt echt zo een zwaffelkop dat iedreen je weer aardig vind enzo en toch ga je weer vreten, ben ej sowieso mongool als je op aan bb doet. waarom ga je geen kuurtje DNP doen dan kan je vreten wat je wilt en blijf je dun key?
 
Liever mager en 'zwak':rolleyes: en een positievere stroom aan sociale interacties, dan dik en sterk en het missen van een krachtige raakvlak.

die stroom heeft meer te maken met je eigen instelling dan je body hoor sletje, wil je zeggen dat je nu wel iedere dag een andere chick batst?
 
die stroom heeft meer te maken met je eigen instelling dan je body hoor sletje, wil je zeggen dat je nu wel iedere dag een andere chick batst?
Ja, jij bent vast van mening, dat vrouwen alleen kijken naar je innerlijk:rolleyes:
Waarom doe jij aan krachttraining?
 
omg, wil je weten waarom ik aan KT begonnen ben? omdat mn maten er altijd beter uitzagen dan ik , en ik altjid moest aanhoren hoe "gespierd" die ecto's wel niet waren.
 
en ej moet wel een hele grote k*tkop hebebn als vrouwena lleen naar je body kijken. meeste zijn al tevree met een leuk koppie en goed innerlijk.
 
Ja, jij bent vast van mening, dat vrouwen alleen kijken naar je innerlijk:rolleyes:
Waarom doe jij aan krachttraining?

Nee, een dikke man kan een mooi vrouwtje hebben.En een gespierde vent kan misschien geen leuke vrouw krijgen omdat hij het niet goed aanpakt.


Waarom wij trainen ? Ik niet voor meiden :roflol:
 
en ej moet wel een hele grote k*tkop hebebn als vrouwena lleen naar je body kijken. meeste zijn al tevree met een leuk koppie en goed innerlijk.
Shit man, jij profileert je nu echt als een simplistische ziel genaamd Harry.
Zo formuleer jij je teksten ook.

Maar om antwoord te geven: als je kop er goed uitziet, je beschikt over een geaccepteerd innerlijk, dan maak je kans bij een bepaald slag vrouwen. Als jij je pussy rating zoveel mogelijk wil uitbuiten, is een body ook van belang. Het gaat immers ook om je uitstraling en ik denk niet dat je gelukkig bent, met een hoge vetpercentage, dus ga je cutten en straal je ook meer geluk uit. Ik kan het me niet voorstellen, dat als je ook maar een beetje stevig bent, je net zo gelukkig bent, als waneer je beschikt over een vetpercentage, waarop je er uitziet als je ideal beeld.
 
Back
Naar boven