MuscleMeat

Dan weer dik, dan weer slank..

Bezoekers in dit topic

Als jij zulke vragen durft te stellen, vraag ik me toch af; of jij het forum weleens goed heb bekeken.

ik durf alles; ben een beest dat aan bb doet. en jij? :rolleyes:

en ja, ik heb het forum wel eens goed bekeken, staan vaak nuttige dingen in. bijvoorbeeld hoe je moet trainen enzo, zou jij ook eens moeten doen ;) misschien zul je zelfs groeien en leren dat bb'en juist getuigt van extreem veel doorzettingsvermogen.

misschien dat je dan bepaalde (en belachelijke) uitspraken voor je houdt.
 
ik durf alles; ben een beest dat aan bb doet. en jij? :rolleyes:

en ja, ik heb het forum wel eens goed bekeken, staan vaak nuttige dingen in. bijvoorbeeld hoe je moet trainen enzo, zou jij ook eens moeten doen ;) misschien zul je zelfs groeien en leren dat bb'en juist getuigt van extreem veel doorzettingsvermogen.

misschien dat je dan bepaalde (en belachelijke) uitspraken voor je houdt.
Ik weet precies wat je bedoelt. Ik ben jou en heel DBB, geen verklaring schuldig volgens mij. Ik heb zo mijn redenen, waarom ik ben gestopt met trainen. Het past NU niet in mijn leven, later hopelijk wel. Ik zag net een stuk tekst voorbij komen, afkomstig uit een andere topic. Daarin stond bev. ook, dat ik niet kon voldoen aan 6 maaltijden op een dag en dat geld en onafhankelijkheid, een grote rol speelt in mijn leven. Ik ben gelukkiger als hardloper en als jij jezelf echt zo'n kerel vind, hoor je dat te respecteren. Dat getuigd in iedergeval wel van volwassenheid.
 
Ik weet precies wat je bedoelt. Ik ben jou en heel DBB, geen verklaring schuldig volgens mij. Ik heb zo mijn redenen, waarom ik ben gestopt met trainen. Het past NU niet in mijn leven, later hopelijk wel. Ik zag net een stuk tekst voorbij komen, afkomstig uit een andere topic. Daarin stond bev. ook, dat ik niet kon voldoen aan 6 maaltijden op een dag en dat geld en onafhankelijkheid, een grote rol speelt in mijn leven. Ik ben gelukkiger als hardloper en als jij jezelf echt zo'n kerel vind, hoor je dat te respecteren. Dat getuigd in iedergeval wel van volwassenheid.


:rolleyes: zucht, here we go again


ikzelf heb een hele trage stofwisseling.. ik moet op alles letten wat ik eet, anders wordt ik zo dik als het michelin poppetje ;) ben ik vroeger ook geweest.

zonder doorzettingsvermogen redt ik het niet. krachttraining en cardio combineren vind ik zwaar. aangezien ik in de beveiliging werk, draai ik avond -en nachtdiensten waardoor het voor mij heel moeilijk is gezond/goed/op tijd etc. etc. te eten. vaste trainingstijden heb ik ook niet. zo zijn er heel veel dingen die mij tegen zitten wat dat betreft.

maar guess what: ik doe het ook en het gaat me redelijk af. af en toe komt dat met terugslagen, maar uiteindelijk val ik stukje bij beetje af maar wordt toch groter.

eindconclusie: als je écht een doorzetter bent, redt je het. wat je excuus ook is.



wederom, I rest my case ;)
 
:rolleyes: zucht, here we go again
wederom, I rest my case ;)
:roflol:
Je zult het vast goed bedoelen, maar is dit niet nogal subjectief?

Persoonlijk wil ik obsessies zoveel mogelijk uit mijn leven verbannen.

Obsessies zijn alleen belangrijk, als het om voortplanting gaat:roflol:

Maar goed, ik verdoete me zelf, door een obsessie te creëren, waardoor ik veel dingen heb gemist in mijn leven. Het is maar net wat je er voor over hebt. Ik wacht liever op een levensperiode waarin ik mezelf makkelijk op bodybuilding kan richten als ik dat nog steeds wil.
 
obsessies heb je alleen als je iets wilt bereiken wat niet zomaar aan komt waaien.
 
:roflol:
Je zult het vast goed bedoelen, maar is dit niet nogal subjectief?

Persoonlijk wil ik obsessies zoveel mogelijk uit mijn leven verbannen.

Obsessies zijn alleen belangrijk, als het om voortplanting gaat:roflol:

Maar goed, ik verdoete me zelf, door een obsessie te creëren, waardoor ik veel dingen heb gemist in mijn leven. Het is maar net wat je er voor over hebt. Ik wacht liever op een levensperiode waarin ik mezelf makkelijk op bodybuilding kan richten als ik dat nog steeds wil.

obsessie, levensstijl, noem het zoals je wilt.. betuigt beiden van doorzettingsvermogen.

ik noem het persoonlijk een levensstijl. dat jij het alsmaar over een obsessie hebt, getuigt niet echt van een goede instelling imo

dat het een obsessie is voor de meesten, dat staat vast.. geldt voor mij ook.maar zodra je dat als een negatief iets ziet, zoals jij dat doet dus, kap er dan maar gelijk mee... helemaal we te verstaan.
 
door de obsessie veel gemist in je leven... op 6 maand trainen?????????
 
Je hebt jezelf zojuist leuk gedefineerd :) veel succes met de dingen (als je die uberhaupt hebt) die je nog wilt bereiken , youll need it ;)

:hahaha:
 
Ik ben altijd atletisch met laag bf geweest. Ik krijg ook altijd redelijk wat aandacht waar ik niet om vraag owv looks. Het enige wat er veranderd is sinds ik krachttraining doe is dat mensen voorzichtiger tegen me zijn. Verder ook een hoop "gangstertjes" die stoer tegen me willen doen en indruk op me willen maken of chicks die vinden dat ik niet te breed mag worden. Achja, het wordt zo wat makkelijker om de idioten eruit te filteren, ik klaag er niet over.
 
obsessie, levensstijl, noem het zoals je wilt.. betuigt beiden van doorzettingsvermogen.

ik noem het persoonlijk een levensstijl. dat jij het alsmaar over een obsessie hebt, getuigt niet echt van een goede instelling imo

dat het een obsessie is voor de meesten, dat staat vast.. geldt voor mij ook.maar zodra je dat als een negatief iets ziet, zoals jij dat doet dus, kap er dan maar gelijk mee... helemaal we te verstaan.
Een obsessie zie ik negatief, omdat jij je discipline stort op één ding en je discipline niet verspreid.

Je hebt jezelf zojuist leuk gedefineerd :) veel succes met de dingen (als je die uberhaupt hebt) die je nog wilt bereiken , youll need it ;)
Dank je man!

door de obsessie veel gemist in je leven... op 6 maand trainen?????????
6 maand trainen? Maak daar maar 2 jaar van. Als je alles goed had gelezen, zag je staan, dat ik 6 maanden lang met een bodybuilder heb getraind. Hij is overigens ook gestopt wegens drukte en is zich gaan storten op cardio.

Achteraf is altijd makkelijker oordelen he, op het leven die je hebt geleid;)

Ik ben altijd atletisch met laag bf geweest. Ik krijg ook altijd redelijk wat aandacht waar ik niet om vraag owv looks. Het enige wat er veranderd is sinds ik krachttraining doe is dat mensen voorzichtiger tegen me zijn. Verder ook een hoop "gangstertjes" die stoer tegen me willen doen en indruk op me willen maken of chicks die vinden dat ik niet te breed mag worden. Achja, het wordt zo wat makkelijker om de idioten eruit te filteren, ik klaag er niet over.
Jaa, het is zeker makkelijker om de idioten eruit te filteren, maar dat gaat ook als je 2 m lang bent en je de bouw hebt van een endo.
 
Ik ben altijd atletisch met laag bf geweest. Ik krijg ook altijd redelijk wat aandacht waar ik niet om vraag owv looks. Het enige wat er veranderd is sinds ik krachttraining doe is dat mensen voorzichtiger tegen me zijn. Verder ook een hoop "gangstertjes" die stoer tegen me willen doen en indruk op me willen maken of chicks die vinden dat ik niet te breed mag worden. Achja, het wordt zo wat makkelijker om de idioten eruit te filteren, ik klaag er niet over.

haha ik liep vorige week in de C1000, opeens roept zo een mocro vakkevuller "eeee machoman tazzz" :roflol:
 
een mens kan meerdere "obsessies" hebben...
 
Jaa, het is zeker makkelijker om de idioten eruit te filteren, maar dat gaat ook als je 2 m lang bent en je de bouw hebt van een endo.

Mwah, tis toch anders. 2 meter zijn is imo ook geen nadeel, dik zijn dan weer wel maar dat heb je voornamelijk zelf in de hand. Dat je zogezegd moet eten om je mentale toestand op peil te houden vind ik onzin. Je mag iig ook een inspanning leveren om je zelfrespect te behouden en om een beetje presentabel te zijn voor de mensen waar je mee omgaat.
 
Mwah, tis toch anders. 2 meter zijn is imo ook geen nadeel, dik zijn dan weer wel maar dat heb je voornamelijk zelf in de hand. Dat je zogezegd moet eten om je mentale toestand op peil te houden vind ik onzin.
Why? Aangescherpte assertiviteit, snelheid van redeneren, anticiperen, humor in de groep brengen, het hebben van een heldere geest enz. Gaan bij mij toch echt achteruit, als ik enorme honger heb en steeds een ziekelijke drang heb, om koolhydraten te vreten. Maar verder valt het hartstikke mee en kan je het voor de rest inderdaad afkondigen als onzin.

Je mag iig ook een inspanning leveren om je zelfrespect te behouden en om een beetje presentabel te zijn voor de mensen waar je mee omgaat.
Dat klopt, maar het is al genoeg, om niet dik te zijn en over een gelukkige uitstraling te bezitten. Daarom vind ik met mijn bouw, hardlopen al genoeg. Vooral mijn bovenbenen zijn enorm afgelijnt, als ik erg mager ben. Hierdoor denken mensen sowieso al, dat ik aan kt doe:p
 
je weet dat je een betere mentale toestand hebt als ej vast he...
 
Why? Aangescherpte assertiviteit, snelheid van redeneren, anticiperen, humor in de groep brengen, het hebben van een heldere geest enz. Gaan bij mij toch echt achteruit, als ik enorme honger heb en steeds een ziekelijke drang heb, om koolhydraten te vreten. Maar verder valt het hartstikke mee en kan je het voor de rest inderdaad afkondigen als onzin.

Dat klopt, maar het is al genoeg, om niet dik te zijn en over een gelukkige uitstraling te bezitten. Daarom vind ik met mijn bouw, hardlopen al genoeg. Vooral mijn bovenbenen zijn enorm afgelijnt, als ik erg mager ben. Hierdoor denken mensen sowieso al, dat ik aan kt doe:p

- Als de meeste 'dikke' mensen cardio gaan doen vallen ze al af.

- Je zoekt gewoon een excuus om goed te praten waarom je zo mager bent
 
Als je je goed in je vel voelt , dan straal je . Je hebt zelfvertrouwen , je voelt je at ease bij andere mensen .
Hoe je je voelt heeft uiteraard te maken met hoe je eruit ziet . Ik vind van mezelf dat ik er altijd geweldig uitzie . Of ik nu 70,80,90 of 100 kg weeg, maakt weinig verschil uit in mijn omgang met vrouwen .
Wat ik wel merk is dat je twee types vrouwen hebt . Je hebt er die het ontkennen dat ze het lekker vinden dat je buff bent . Die types gaan zeggen dat je TE bent en dat het niet mooi meer is en blabla . Als die dames dan eenmaal in je bed liggen , kunnen ze niet van je pecs of gespierde kont blijven . Stap je uit bed , dan gapen ze je aan alsof je een Griekse God bent .
Andere vrouwen komen er voor uit dat ze er geil van worden en willen alles voelen . "Mag ik eens aan je arm komen ?" is een vraagt die me geregeld gesteld wordt terwijl ik toch niet zo ' n buffe armen heb . Ze krijgen al een nat broekje als je ze de toestemming geeft je te bepotelen .
Mannen zijn daar dan weer anders in . Je hebt er die het bewonderen en vragen gaan stellen . En ze becomplimenteren je .
Dan heb je er nog andere die je bekijken alsof je Godzilla bent en dezen gaan maar al te graag uit de weg voor je als je ergens binnenstapt .
Je hebt er ook die het negeren of ook helemaal niet onder de indruk zijn omdat ze buffer zijn of omdat ze het dom vinden ofzo ...
 
Back
Naar boven