XXL Nutrition

Dan weer dik, dan weer slank.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

- Als de meeste 'dikke' mensen cardio gaan doen vallen ze al af.

- Je zoekt gewoon een excuus om goed te praten waarom je zo mager bent
:D
Was dat maar waar!
Ik val namelijk enorm moeilijk af.
 
+1 chef

Al die vrouwen die zeggen dat ze het niet mooi vinden maar toch altijd vragen dat ze eens mogen voelen en je betrapt ze steeds dat ze naar je kont en biceps aan het geilen zijn.. :roflol:
 
+1 chef

Al die vrouwen die zeggen dat ze het niet mooi vinden maar toch altijd vragen dat ze eens mogen voelen en je betrapt ze steeds dat ze naar je kont en biceps aan het geilen zijn.. :roflol:

Haha ja man . Ze vinden het niets en teveel , maar als je je plots omdraait en je kijkt naar hen , hebben ze zo 'n 'pas betrapt'-gezicht omdat ze je gespierde glutes waren aan het bewonderen .
 
Why? Aangescherpte assertiviteit, snelheid van redeneren, anticiperen, humor in de groep brengen, het hebben van een heldere geest enz. Gaan bij mij toch echt achteruit, als ik enorme honger heb en steeds een ziekelijke drang heb, om koolhydraten te vreten. Maar verder valt het hartstikke mee en kan je het voor de rest inderdaad afkondigen als onzin.

Waarom moet je jezelf dan uithongeren om terug op gewicht te geraken? Dat wil zeggen dat je van tevoren gewoon aan vraatzucht leed. Als je die periodes op onderhoud leeft kom je niks tekort, moet je achteraf ook niet door die zever gaan + het sterkt je karakter. 3 keer goed voor je mentale toestand dus.

Dat klopt, maar het is al genoeg, om niet dik te zijn en over een gelukkige uitstraling te bezitten. Daarom vind ik met mijn bouw, hardlopen al genoeg. Vooral mijn bovenbenen zijn enorm afgelijnt, als ik erg mager ben. Hierdoor denken mensen sowieso al, dat ik aan kt doe:p

Ah, er is dus toch nog iets goed aan :roflol:
 
Waarom moet je jezelf dan uithongeren om terug op gewicht te geraken? Dat wil zeggen dat je van tevoren gewoon aan vraatzucht leed. Als je die periodes op onderhoud leeft kom je niks tekort, moet je achteraf ook niet door die zever gaan + het sterkt je karakter. 3 keer goed voor je mentale toestand dus.
Nou en of, dat het je karakter sterk maakt. Je voelt je met de dag steeds meer een overlever. Iets wat ik enorm strak vond, aan cutten btw..

Ah, er is dus toch nog iets goed aan :roflol:

Hehe, voor mij zitten er genoeg voordelen aan, waardoor ik krachttraining in dit levensfase, makkelijk kan laten vallen.
 
Back
Naar boven