MuscleMeat

Dan weer dik, dan weer slank.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maare wat ben je nou een vetzak of dun??
 
Nihilist, je spoort niet:).

Je topics en uitspraken slaan kant noch wal.
 
Dat klopt helemaal.
Maar ook wegens slaapgebrek en meerdere factoren, verdoete ik mijn school en stage een beetje. Dat wil ik nu graag voorkomen in de toekomst.

slaapgebrek door BB?

dan deed je toch iets verkeerd hoor...

of was jou training hier de site volspammen?
 
slaapgebrek door BB?

dan deed je toch iets verkeerd hoor...

of was jou training hier de site volspammen?

+1 als je een beetje met noemenswaardige (voor jou dan) gewichten traint, slaap je 's nachts als een baby.. intensiteit noemen ze dat :D

misschien moet je eens een échte training meemaken, Nihilist ;)
 
Het is nogal triest, dat jij op je 25ste nog zo praat.

ik heb van de beste geleerd :D

en dat heeft dus betrekking op de topicstarter...

ooo crap, it's you :D
 
slaapgebrek door BB?

dan deed je toch iets verkeerd hoor...

of was jou training hier de site volspammen?
Nou, mijn schema was; om 6uur uit bed, werken tot 5uur, eten en 2,5 uur trainen. Als ik thuis kwam rond 9uur, dan ging mijn hart tekeer en ik voelde me nog heel erg energiek en hongerig, waardoor ik met moeite; in slaap kan vallen. Ik trainde 4x in de week en verder deed ik nog veel aan hardlopen. Dit is wat nu helaas niet gaat als student zijnde. Maar laten we ON TOPIC blijven!
 
+1 als je een beetje met noemenswaardige (voor jou dan) gewichten traint, slaap je 's nachts als een baby.. intensiteit noemen ze dat :D

misschien moet je eens een échte training meemaken, Nihilist ;)
Een echte training zeg je: ik ben een half jaar lang, 4 dagen in de week, getraind door iemand die ook erg verzot was op bodybuilding. Hij had er veel verstand van en waarom ik dat weet, heb ik niet eens zin om uit te leggen. Hij was overigens ook gespierd. Maar laten we ON TOPIC blijven!
 
Een echte training zeg je: ik ben een half jaar lang, 4 dagen in de week, getraind door iemand die ook erg verzot was op bodybuilding. Hij had er veel verstand van en waarom ik dat weet, heb ik niet eens zin om uit te leggen. Hij was overigens ook gespierd. Maar laten we ON TOPIC blijven!

:eek: OMG!! :eek: een heel half jaar lang joh? gaat het?

misschien had je mattie zoiets vanne deze jongen is breekbaar, we doen rustig aan met hem :D
 
Nou, mijn schema was; om 6uur uit bed, werken tot 5uur, eten en 2,5 uur trainen. Als ik thuis kwam rond 9uur, dan ging mijn hart tekeer en ik voelde me nog heel erg energiek en hongerig, waardoor ik met moeite; in slaap kan vallen. Ik trainde 4x in de week en verder deed ik nog veel aan hardlopen. Dit is wat nu helaas niet gaat als student zijnde. Maar laten we ON TOPIC blijven!
zucht, als je het echt meent wat hier staat en je beseft niet waar je fout gaat... komaan kerel :s
en denk je nu echt dat het als student zwaar is? of weinig tijd hebt? wacht dan maar tot je gaat werken punk!
Een echte training zeg je: ik ben een half jaar lang, 4 dagen in de week, getraind door iemand die ook erg verzot was op bodybuilding. Hij had er veel verstand van en waarom ik dat weet, heb ik niet eens zin om uit te leggen. Hij was overigens ook gespierd. Maar laten we ON TOPIC blijven!

verzot op bb? 2,5 uur trainen? gespierd?

ik ga niet eens moeite doen om daar degelijk op te antwoorden :rolleyes:
 
Gelukkig maar!
Dan kunnen mensen antwoord geven op mijn vraag:

Pikken jullie de verschillen ook op uit jullie omgeving, als jij je leven doorloopt als een dikzak en als iemand die slank is. Ik merk bijvoorbeeld; dat de mensen zich veel meer tot je voelen aangetrokken, als je slank en vrolijk bent en zelfvertrouwen uitstraalt. Als dikzak; neig ik meer tegen de negativiteit in het leven, aan te lopen. Je visie lijkt zich uit te stralen op het harde leven die zich helaas ook afspeelt. Voor mij is het dan ook heel moeilijk, om de cyclus naar mager, af te spelen. Eenmaal bereikt; dan is het leven eerder een gift. Vrouwen flirten met je, mensen lijken/aardiger, het leven doorloop je met een makkie, totdat je, en dit is misschien nogal subjectief, in een stress volle periode beland en weer begint te eten, om je kop helder te houden.

Hoe ervaren jullie het leven als dikzak en als magere Hein?

Vinden jullie het niet veel beter, makkelijker, om het leven te doorstaan, als iemand die slank is?
 
Aha, ik heb enorm veel doorzettingsvermogen hoor..
Vandaar dat ik nu liever aan conditie sport ga doen.

:rolleyes: dus als ik het goed begrijp, getuigt bb niet van veel doorzettingsvermogen/heb je meer doorzettingsvermogen bij conditie sport nodig?

dat zie ik als een misplaatste flame onze kant op..
 
:rolleyes: dus als ik het goed begrijp, getuigt bb niet van veel doorzettingsvermogen/heb je meer doorzettingsvermogen bij conditie sport nodig?

dat zie ik als een misplaatste flame onze kant op..

en dat wordt niet getolereerd op het forum toch?
 
en besides, wat doe je hier nog dan???
 
Als jij zulke vragen durft te stellen, vraag ik me toch af; of jij het forum weleens goed heb bekeken.

ja he, hij durft seg. zo een lefgozer...

heb er schrik van :angstig:
 
Back
Naar boven