MuscleMeat

Dana Linn Bailey... oh my god. Need motivation? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
to much makeup.
 
Die kop, zit echt 1 cm make up op. :( Wel goede benen.
 
hmm ik wil die training wel eens proberen maar dan moet de bench en rek vrij zijn :/ ..
 
Volg haar al een tijdje

http://www.youtube.com/watch?v=DGY3909gQDk

5 weeks out:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3 weeks out
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

met haar man:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van haar FB geript voor de liefhebbers :)
 
ik volg hun ook al een tijdje
Net 2 truien van fnf gekocht :)
 
Geeft toch zeker wel iets van motivatie. Ook al houd ik er niet van om dit bij vrouwen te zien, je kan zeker niet ontkennen dat ze er keihard voor werkt.
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Vanuit een BB standpunt heeft ze een mooi lichaam , vanuit wat ik als man wil in een vrouw is dit teveel en voor mij niet aantrekkelijk.
 
als je op mannen valt check andere sectie.
Seems u on dat on dat phaggy time
wie is de echte man ? degene die zonder pardon durft te verklaren dat hij op chicks valt die ook niet vies zijn om wat hard te trainen of degene die mee loopt met het schoonheidsideaal van de grote meute ? achja de mens is en zal altijd grotendeels een kuddedier blijven he :)

en op dlb: die kan mij krijgen ! ideaal toch moest de vrouw van je leven inneens kunnen dienen als trainingsmaatje ( best wel vreemd ergens).
nooit meer gezaag over dat je gaat trainen of omdat je "obsessief" met je voeding bezig bent :)
 
Wat een k*ttechniek op de clean & press.
 
Wat een k*ttechniek op de clean & press.

Wat een onnozele opmerking, ze zegt 3x dat ze helemaal uitgeput is en dat ze daarom al haar spieren gebruikt om het gewicht omhoog te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven