AndroidHealthClinic

Dana White: Georges St-Pierre's next opponent will be Nick Diaz (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
http://www.mmafighting.com/2012/12/6...l-be-nick-diaz

Nick Diaz may still be on suspension, but when he returns in early 2013, he'll return to an instant title shot according to UFC President Dana White.
"Georges St-Pierre went on vacation, but when he came back we were talking about Anderson Silva," White said. "He said, ‘I want Nick Diaz. Me and Nick Diaz have unfinished business. We were supposed to fight. That's the fight that I want.'
"So, Georges St-Pierre has been a phenomenal champion, just a great guy to deal with for us. He doesn't ask for things. So if he wants to fight Nick Diaz, and Nick Diaz wants to fight him, then that's probably the fight we'll make."
 
leuk voor Gsp. maar zo hoort het natuurlijk niet he. op deze manier worden andere mensen die WEL gediciplineerd zijn in tegen stelling to nick gepasseerd. slechte zaak.

Kijk naar Alistair. hij moet ook eerst weer warm draaien. vind dat ze bij de UFC gewoon een lijn moetten trekken.
valt me zowiezo op bij de UFC dat gasten met een grote muil en stoer praten eerder titel shots krijgen dan de rustigere type's.

het gevecht zelf kijk ik dan wel weer naar uit :)
 
Deze partij is even slim cashen voor Dana en de rest ... en voor de vechters uiteraard. Net wat tunux hierboven zegt ... niet echt fair ten opzichte van de fighters die "recht" hebben op een title shot.

Volgens mij las ik dat ze geplanned staan voor maart 2013 en dat R mc Donald en Condit ook een rematch krijgen in hetzelfde toernooi in Montreal.

Kassaaaaaaaaaaaa

Edit ... ja dus

http://www.mixedmartialarts.com/news/435029/White-GSP-vs-Diaz-planned-for-March-16th/

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik vind dit enerzijds wel "eerlijk", dan in die zin dat de superfight tussen Anderson Silava en GSP niet gebeurt, ik was totaal geen voorstander van die fight. Laat ons maar mooi in de weight classes blijven.

Jammer voor andere welterweights, Nick verdient eigenlijk geen title shot, maar money talks...

Een fight tegen een Johnny Hendricks ware logischer geweest
 
Overeem had ook een title shot kunnen krijgen direct na zijn schorsing. Alleen kwam dat niet zo uit. Overeem had zelfs in zijn eerste ufc fight voor de titel kunnen vechten alleen had hij geen zin om zolang te wachten. Dus eigenlijk hanteren ze wel 1 lijn hehe.En ja ufc probeerd cards neer te zetten die geld opleveren, blijft amerikaanse entertainment industrie.

Zou silva vs gsp er ooit nog van komen? Ik denk dat wanneer bisping zijn volgende gevecht wint hij een title shot krijgt. Mocht hij verliezen zou dat echt het perfecte moment voor dit superfight zijn!!
 
Denk dat Nick toch wel de meeste kans heeft van alle welterweights. De enige die op de ground nog wat kan doen.
 
Denk dat Nick toch wel de meeste kans heeft van alle welterweights. De enige die op de ground nog wat kan doen.
Nou als zijn Bjj skills net zo goed zijn als die van zijn broetje nathan dan zal hij er niks van bakken.

Kijk maar naar rory die maakte gehakt van Diaz

maarja dat is mijn voorspelling.
 
Diaz heeft geen schijn van kans.
 
Diaz verliest tegen Condit (zwaar)
GSP maakt hem af op de grond zoals hij dat tegen Condit heeft gedaan.
Hendricks kan misschien voor meer dreiging zorgen in mijn ogen.

Wat overeem betreft. Ben ik nu de enige die vindt dat Silva vs Overeem geen goede card is?
Die twee zitten echt niet op hetzelfde niveau.
 
Nee is geen goede card. Maar hw divisie is gewoon dun. In mijn ogen zijn alleen velasquez en dos santos goede partijen zijn.
 
00_original_crop_exact.jpg


Gsp na Carlos ''the running man'' Condit :D

Nick zal het gevecht naar Georges brengen stockton style zoals hij dat deed tegen Penn.
 
Diaz verliest tegen Condit (zwaar)
GSP maakt hem af op de grond zoals hij dat tegen Condit heeft gedaan.
Hendricks kan misschien voor meer dreiging zorgen in mijn ogen.

Wat overeem betreft. Ben ik nu de enige die vindt dat Silva vs Overeem geen goede card is?
Die twee zitten echt niet op hetzelfde niveau.

Heb je het gevecht wel gezien, alles behalve zwaar verloren.
 
Heb je het gevecht wel gezien, alles behalve zwaar verloren.

Vind je? Ben niet zo een Diaz zijn volume boksen. Condit deelde uit met een goede combo's en Diaz zat meer te zeveren tegen Condit dan te vechten.

Misschien ben ik te partijdig om dit vanuit een neutraler standpunt te zien kan ook :D
 
Zo te zien heeft GSP meer slagen gehad dan gedacht.

Diaz VS GSP wil ik zeker zien!!! Ik kan Diaz niet uitstaan net zoals zijn broer. Maar dat hebben ze zelf gecreëerd door hun arrogant gedrag voor en tijdens de wedstrijd.

Dus hopelijk gaat GSP voor een knockout of submission of in ieder geval een zware afgang voor Diaz. Maar het kan helaas altijd anders uitdraaien.

Als GSP wint zal het daarna Anderson Silva of Hendrickx worden.
 
Zo te zien heeft GSP meer slagen gehad dan gedacht.

Diaz VS GSP wil ik zeker zien!!! Ik kan Diaz niet uitstaan net zoals zijn broer. Maar dat hebben ze zelf gecreëerd door hun arrogant gedrag voor en tijdens de wedstrijd.

Dus hopelijk gaat GSP voor een knockout of submission of in ieder geval een zware afgang voor Diaz. Maar het kan helaas altijd anders uitdraaien.

Als GSP wint zal het daarna Anderson Silva of Hendrickx worden.

Achter Diaz zal het Hendricks worden als hij wint tenminste tegen Ellenberger.
Hendricks zullen ze niet eeuwig laten wachten op een titleshot. Silva vs GSP zie ik er niet echt komen( valse beloftes van Dana).
 
Back
Naar boven