AndroidHealthClinic

Dance Valley - ****ing klote weer!!!

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Dance Valley - Fucking klote weer!!!

KLOTE WEER!!!!!!!!!!!!! :mad:

Sta ik op de gastenlijst en kan ik lekker uit mijn bol gaan word het weer klote weer. K*t holland met zijn stink regen :mad:
 
Veel plezier Steve! Lekker moddertrappen.
 
EricR zei:
Veel plezier Steve! Lekker moddertrappen.

**** YOU!!!!! :mad: :mad: :mad:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Ja k*t man!

Maar ja gwoon lekker feesten morgen, ik heb wel es erger meegemaakt!! :D
Wel k*t dat ik m'n waterdichte bergschoenen niet bij me heb :(
Moet ik op m'n kisten, er was bericht dat er 5cm water op het veld staat, moet ik nog net redden :)
 
Ik ben blij dat mijn dienst erop zit... :) K*t weer...
 
Ik ga morgen iemand afzetten daar... zou het best k*t voor d'r vinden als ze inderdaad in dat zomige gras moet gaan stampen!
Van suiker is ze niet, maar ja, het sfeertje is toch ver te zoeken als het gaat hozen!!!
 
Swim Valley.
 
Morgen maar eens vroeg naar de legerdump en poncho's inslaan voor 1 euro per stuk, buiten de poorten van Dance Valley verkopen voor 10 euro. Betalen ze er grif voor, ze betalen ook zo 5 euro voor een flesje water als het warm is.
 
Jah werkt goed of niet Eric, ze betaalden ook al 20 euro toen jij je kontje daar verkocht. Wat heb ik toen goed verdient aan mijn bitch!
 
Ik denk dat ik maar gewoon ga trainen.
 
ben ik blij dat het weer een stuk beter was toen ik vorige week op dominator stond:D
 
hehe mss kom je de frikadellenkoning nog wel tegen komt, die gaat namelijk ook.

veel plezier dikke klomp vocht!
 
Het is helemaal droog gebleven! Een fakkin wonder! Nou ja, sinds 16:00 uur is er geen druppel gevallen en heeft de zon veel geschenen! Ik ga zo wat mensen ophalen daar en ik hoef geeneens handdoeken mee te nemen, haha!
 
Wohoo inmiddels is Dance Valley veranderd in MudTown.

Hoe had je het ook anders kunnen verwachten: Holland+k*tweer=zomer al jaren lang.
Niet klagen dus! :D
 
Jizza zei:
Het is helemaal droog gebleven! Een fakkin wonder! Nou ja, sinds 16:00 uur is er geen druppel gevallen en heeft de zon veel geschenen! Ik ga zo wat mensen ophalen daar en ik hoef geeneens handdoeken mee te nemen, haha!

Ik weet niet waar jij was maar bij ons regende het soms best hard :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.quotenet.nl/2005/08/05/134610.php ;)
 
Sail is toch pas 17 augustus?
 
eindoordeel: FANTASTISCH!!!!!!!!!

wat een feest, modder vloog je om de oren, maar iedereen net zo los. Je hebt altijd mensen die zitten te klagen, kunnen beter thuis blijven, feest is een stuk beter zonder dat kansloze zeikvolk.

Btw nog iemand op de camping gestaan? Beetje liefhebber neem ik aan van wel, vrijdags was minimaal net zo top als de zaterdag en de silent disco op de camping, wat een gekkehuis.

Voor mij het beste festival tot nu toe, en denk niet dat Mysteryland of Qbase daar aan gaan tippen.

Volgend jaar weer!
 
Neem nog een pilletje en je voelt die nattigheid en kou niet meer ;)

Ben heel vaak naar Dance Valley geweest maar vond dit triest tegen vallen.
 
Floyd zei:
eindoordeel: FANTASTISCH!!!!!!!!!

wat een feest, modder vloog je om de oren, maar iedereen net zo los. Je hebt altijd mensen die zitten te klagen, kunnen beter thuis blijven, feest is een stuk beter zonder dat kansloze zeikvolk.

Btw nog iemand op de camping gestaan? Beetje liefhebber neem ik aan van wel, vrijdags was minimaal net zo top als de zaterdag en de silent disco op de camping, wat een gekkehuis.

Voor mij het beste festival tot nu toe, en denk niet dat Mysteryland of Qbase daar aan gaan tippen.

Volgend jaar weer!

mysteryland en qbase zijn ook boutfeesten.
;)
Beste festival van nederland is altijd nog het awakenings festival!
 
Back
Naar boven