Fitness Seller

@dandyman (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Dandyman, Oom Oli hier, telkens ik op de site kom log ik automatisch in op jou account, en ik begrijp er niks van??? Is dat een grap? Je hebt mijn pc toch niet gehackt of zo???
 
dandyman zei:
Dandyman, Oom Oli hier, telkens ik op de site kom log ik automatisch in op jou account, en ik begrijp er niks van??? Is dat een grap? Je hebt mijn pc toch niet gehackt of zo???

wtf???

watis dit voor onzin dan

moet niet gekker worden :p
er zijn dus nu 2 dandymans online???

wel tof dat je t aankaart. ga me eigen maar een karma daarvoor geven:D

je hebt de topci wel in de juiste sectie geplaatst idd (kom hier t meest). dacht wel bij t zien ff dat ik gek werd :)
 
Laatst bewerkt:
Admin gelieve dandy te bannen .... hij is een oli kloon ;)
 
en jullie er maar elke keer intrappen he:D..maar serieus die 1e post is niet van mij!!!


maar Oli, ben jij ook zon havermoutfreak, oftewel kan jij je vinden in mijn sig :D(en dus bljkbaar ook jouw sig:rolleyes:)


kan iemand uitleggen hoe dit mogelijk is?
 
Nou nee, dandyman, ik vind havermout meer iets voor paarden.

ps: ik haal deze keer echt geen grap uit, want kijk maar naar het aantal posts.... dit is wel degelijk jou account :-(
Blijkbaar staat alles toch nog niet op punt met het nieuwe board! :eek:
 
dandyman zei:
Nou nee, dandyman, ik vind havermout meer iets voor paarden.

ps: ik haal deze keer echt geen grap uit, want kijk maar naar het aantal posts.... dit is wel degelijk jou account :-(
Blijkbaar staat alles toch nog niet op punt met het nieuwe board! :eek:


hey maak dan verdomme gwoon een eigen account aan. waar ben je nu mee bezig dan!!!:)

(de members zullen wel denken, die dandy wordt schizofreen:D)

maar serieus, heb je mn password gekrakt ofzo?!!!!

ps, pas maar op met zon antwoord anders krijg je cowgirl op je dak..en nu je dat hebt gezegd weten de members dat ik zon antwoord nooit uit mn strot kan krijgen:D
 
Wat is dit nu weer? Heb je een account gehackt Oli?
 
Hm dit is een bug blijkbaar want het gaat idd om de IP's van beide accounts.

Ik dacht dat een IP adres uniek was, maar blijkbaar is dat niet zo...

beer 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
Bodyblock 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
Bracke 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
dandyman 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
ezechiël 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
jakkeboo 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
jon 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
kinky 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
moody 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
naamloos 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
Noor77 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
Oom Oli 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
rgoyens 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
robert 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
robrecht10 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
shiena 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
silver123 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
sitting duck 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
SunnyJ 213.224.83.137 [Find Posts by User] [View Other IP Addresses for this User]
Vince 213


BTW ik zit hier voor niets tussen want ik heb de software niet gemaakt ... (jaja beta versie i know :()
 
een ip adres hoort ook uniek te zijn, misschien spooft Oli onder het ip van dandy man. Spoofen is via een proxy of gewoon een leuk ander tooltje jezelf een ander ip adres aanmeten, dus als Oli nu 'toevallig' het ip van Dandy heeft gebruikt zou dat het verklaren......
 
frietbakker zei:
een ip adres hoort ook uniek te zijn, misschien spooft Oli onder het ip van dandy man. Spoofen is via een proxy of gewoon een leuk ander tooltje jezelf een ander ip adres aanmeten, dus als Oli nu 'toevallig' het ip van Dandy heeft gebruikt zou dat het verklaren......
Als het Ip adres uniek hoort te zijn, waarom krijg ik dan deze waslijst met dezelfde Ip's?

Verder, zelfs als hij dat zou gedaan hebben, dan NOG is het een bug want hij heeft Dandyman's paswoord niet.

Ikheb dit doorgegeven aan de ontwikkelaars van de software.

Vraagje aan Oli: Was je gewoon als guest op het board, of onder een andere account? Beschrijf eens precies wat en hoe je dit hebt gedaan?
 
ben ook erg beniwud..spelfout dus de echte dandy:)

maar hey, everybody wants to be me..t is moeilijk bescheiden te blij..ah nee ik stop maar want vind dit echt niet tof, en waarom had oli hier nooit eerder last van dan als hij t zel;fde ipadrs heeft?
 
dandyman zei:
ben ook erg beniwud..spelfout dus de echte dandy:)

maar hey, everybody wants to be me..t is moeilijk bescheiden te blij..ah nee ik stop maar want vind dit echt niet tof, en waarom had oli hier nooit eerder last van dan als hij t zel;fde ipadrs heeft?

Het board authentiseert mensen met coockies. Deze coockies zouden een unieke waarde moeten hebben. De oplossing zit hem er dus in de cookie van dandy te resetten. Helaas ben ik niet overtuigd van de willekeur van de cookies die het board aanmaakt ; het zou best kunnen dat ie opnieuw eenzelfde cookie aanmaakt :(
 
dandyman zei:
ben ook erg beniwud..spelfout dus de echte dandy:)

ja dat weet oli ook dat je vol bent met de spelfouten dus nu kan je net zo goed weer oli zijn. Wel vervelend hij kan nu dus ook opmerkingen maken zodat jij geband word.
maar aan de andere kant kan jij nu ook opmerkingen maken en gewoon zeggen dat het weer oli is zodat je niet geband wordt. 8)
 
guido_ zei:
dandyman zei:
ben ook erg beniwud..spelfout dus de echte dandy:)

ja dat weet oli ook dat je vol bent met de spelfouten dus nu kan je net zo goed weer oli zijn. Wel vervelend hij kan nu dus ook opmerkingen maken zodat jij geband word.
maar aan de andere kant kan jij nu ook opmerkingen maken en gewoon zeggen dat het weer oli is zodat je niet geband wordt. 8)

idd, maar heb nu niets meer vernomen dus..cross my fingers:)

zal er geen misbruik bvan maken:evil:

mijn geloofwaardigheid is iig behoorlijk aangetast:sad:
 
Laatst bewerkt:
admin zei:
Als het Ip adres uniek hoort te zijn, waarom krijg ik dan deze waslijst met dezelfde Ip's?

Zo te zien aan die lijst heeft iedereen hetzelfde ip nummer niet? Dit is dus onmogelijk aan gezien het dan onmogelijk wordt om van een afstand met de juiste pc te communiceren. Want dat zou je pc gewoon of een willekeurige pc kiezen of degene waar die het snelst bij kan, ipv degene die jij wil. Maar als iedereen hetzelfde ip adres heeft dan zit er waarschijnlijk toch iets mis in de configuratie van A) je webserver B) je firewall/proxy server.
 
frietbakker zei:
Zo te zien aan die lijst heeft iedereen hetzelfde ip nummer niet? Dit is dus onmogelijk aan gezien het dan onmogelijk wordt om van een afstand met de juiste pc te communiceren. Want dat zou je pc gewoon of een willekeurige pc kiezen of degene waar die het snelst bij kan, ipv degene die jij wil. Maar als iedereen hetzelfde ip adres heeft dan zit er waarschijnlijk toch iets mis in de configuratie van A) je webserver B) je firewall/proxy server.
Niet zo zeer mis ... als je allebei de zelfde proxy server gebruikt .... of erger nog al eens gedacht aan een transparante proxy ?
 
wtf man?!?! Is het nu dus mogelijk voor iemand om in te loggen op een anders username?!?! het moet niet gekker worden!
 
Rob G zei:
wtf man?!?! Is het nu dus mogelijk voor iemand om in te loggen op een anders username?!?! het moet niet gekker worden!
Je kunt inloggen met hetzelfde ip adres indien je allebei gebruik maakt van dezelfde proxy server. Lullig hieraan is dat sommige Internet Providers een proxy server afdwingen, daarvoor wordt een speciaal type proxy server gebruikt genaamd de transparante proxy server.

De authenticatie van het DBB zou dus gebaseerd moeten zijn (en deels is hij dat ook) op coockies met een (pseudo-) random waarde. Kennelijk heeft ergens in het verleden Oli een coockie gekregen met dezelfde waarde als Dandy. Het probleem echter lijkt er op dat de coockies pseudo-random zijn en dus dat her generereren (wat je zou verwachten als iemand zijn password veranderd of opnieuw inlogt ..... of beter password verandert coockie wist en dan opniew inlogt) geen nut heeft omdat dat het zelfde resultaat levert.
 
De ontwikkelaar zegt dat een sessie op het forum altijd begint met een cookie en er dan pas een IP check komt...

Ik snap nog altijd niet hoe die "dandy" cookie bij Oli terechtkwam, en Oli wil het niet zeggen :mad:
 
Back
Naar boven