Fitness Seller

@dandyman (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

admin zei:
De ontwikkelaar zegt dat een sessie op het forum altijd begint met een cookie en er dan pas een IP check komt...

Ik snap nog altijd niet hoe die "dandy" cookie bij Oli terechtkwam, en Oli wil het niet zeggen :mad:
Oli snapt het zelf niet ! je moet dandies coockie in de database wissen, dan is ie daarna gedwongen opnieuw in te loggen en hoop ik dat de ontwikkelaars niet zo stom zijn geweest pseudo random te gebruiken voopr coockies
 
dus ik hoef mn cookuies niet te veranderen. volgens mn broer lag t daar niet aan, hij wou ze ig niet veranderen. kon daar gewoonweg niet aan liggen
 
Je kan dat toch ook zelf doen, gewoon even cookies wissen in je instellingen van IE.
 
frietbakker zei:
Je kan dat toch ook zelf doen, gewoon even cookies wissen in je instellingen van IE.
Nee dat werkt niet perse , de coockie is een 'shared secret' met nadruk op SHARED. Dat betekent dat de Server ook een copie van de cookie heeft, en als de server die copie niet (kan) wijzigt ben je nog geen stap verder.

edit:
Maar het is zeker wel de moeite van het proberen waard; verwacht er alleen niet te veel van.
 
Heee Oli, vind het neel netjes van je bro. Mag ook wel gezegd worden.
 
dandyman zei:
dus ik hoef mn cookuies niet te veranderen. volgens mn broer lag t daar niet aan, hij wou ze ig niet veranderen. kon daar gewoonweg niet aan liggen
Ligt daar zeker en vast wel aan. Geloof me nu maar.
 
Shadum zei:
Nee dat werkt niet perse , de coockie is een 'shared secret' met nadruk op SHARED. Dat betekent dat de Server ook een copie van de cookie heeft, en als de server die copie niet (kan) wijzigt ben je nog geen stap verder.

edit:
Maar het is zeker wel de moeite van het proberen waard; verwacht er alleen niet te veel van.
Elke sessie is uniek , heb het net gehoord van de developer...
 
Floyd zei:
Heee Oli, vind het neel netjes van je bro. Mag ook wel gezegd worden.
Netjes? die lastpost irrirteert iedereen door met spoofers cookies op te sporen..en jij vind dat netjes? Hallo?

ps: bro??? lol
 
Wat dan, als hij niks had gezegd, dan had jij het dus niet geweten, anders heb ik een stukje gemist. Dus door het kenbaar te maken kan er rekening meegehouden worden en kan men (jij) actie ondernemen.

Als hij excht kwaad had gewild.....

lijkt mij dan.
 
Je denkt toch niet dat hij het daarvoor deed?

Daarbij het is geen bug, leden moeten gewoon hun cookies en cache deleten, daar zit het probleem. :)
 
admin zei:
Je denkt toch niet dat hij het daarvoor deed?

Daarbij het is geen bug, leden moeten gewoon hun cookies en cache deleten, daar zit het probleem. :)
Opniew inloggen is waarschijnlijk al genoeg.
 
Tjah ik zeg ook maar wat de dev zei :)

En de eerste keer dat men inlogt op de versie 3 moet iedereen hier iig alles verwijderen, omdat vb2 cookies "in strijd gaan" met vb3 cookies... Is niet verzonnen maar aangekondigd op vbulletin. :)
 
admin zei:
Jah ik zeg ook maar wat de dev zei :)
ik ben in ieder geval blij dat ze elke sessie een nieuwe coockie aanmaken ! (Sessie is meestal gerekend per inlog poging)
 
@T, heb gedaan wat je vroeg:thumb:

ben nu erg benieuwd:)
 
Back
Naar boven