Fitness Seller

Dandys cutschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
hoeveelheid cal pro kh v
7.00:
wheyshake 40 gram / 160/ 40 / - / -

7.15
eiwitten 5 stuks / 64 / 16 / 0 / 0
havermout 50 gram / 275 / 13 / 40 / 7
yoghurt 150 ml / 52,5 / 6 / 6 / 0
lijnzaadolie 1 eetlepel ?

10.00
meergranen boterham 1 stuk / 100 / 4,2 / 20 / 1
kalkoenfilet 150 gram / 178,5 30 / 2 / 4,5

12.30
mergranen boterham 2 stuks / 200 / 8,4 / 40 / 2
pindakaas (+ sambal) 30 gram / 196 / 6,6 / 3 /17,4

15.00
meergranen boterham 1 stuk / 100 / 4,2 / 20 / 1
eiwit 1 / 16 / 4 / 0 /0
kalkoenfilet 125 gram / 148,75 / 25 / 2 / 3,5

17.15
tonijn 140 gram / 133 / 31,5 / 0 / 0.5
havermout 50 gram / 275 / 13 / 40 / 7
yoghurt 150 ml / 52,5 / 6 / 6 / 0

18.30 trainen

19.30 wheyshake
whey 40 gram / 160 /40 / 0 / 0
dextrose 75 gram / 300 / 0 / 75 / 0

20.30
kipfilet 100 gram / 107 / 20 / 0 / 3
kikkererwten/bonen 100 gram / 163 / 8 / 26 / 3?
kwark 100 gram / 60 / 11 / 3 / 0
lijnzaadolie 1 eetlepel ?


zodoende kom ik momenteel uit op 2741 calorien (oef das iets meer dan ik dacht:rolleyes: , en dan heb ik de lijnzaad nog niet meegerekend. mij eiwitten komen op 286,9 grsm, mn koolhydraten op 283 (als ik de boterhammen goed heb qua voedingswaarde) en mn vetten (zonder lijnzaad dus) op 48,4 gram. Over 3 weken stop ik met t brood (geen stage meer;) ) en ga ik me proberen om dat te vervangen door groente.

tijdens mn ontbijt neem ik een mulitvit voor sporters en vit B complex en na mn ochtendshake slik ik een stack II. tevesn neem ik 3 maal per dag een vitCtablet bij mn maaltijden.

In t weekend eet ik geen brood e let ik ook niet op wat ik eet. in die zin dat ik niet junk maar als ik zin heb in kip eet ik kip met groente en dan weer tonijn of kwark..dus wel gezond.

ben benieuwd..sta zelf wel te kijken van 2741 calorie (als ik t goed heb uitegrekedn, was namelijk 1e keer dat ik hier echt op ging letten)

op niet trainingsdagen vervang ik de maakltijd van 17.15 door tonijn met bonen (100 gram) en savonds de kip met kwark en lijnzaadolie. dus da geen bonen of erwten en uiteraard skip ik dan ook de post-workoutshake


ohja , sochtend drink ik een kop groene thee en gedurende de dag kom ik wel op 5 liter water
 
Laatst bewerkt:
die yoghurt... (ben geen voorstander van zuivel, zeker niet bij het cutten :D)

wat ook lekker is tussendoor: cup a soup/ 1-moks soep van c1000+peper+kaneel. heb ik in Duitsland gedaan. icm met 500gr tonijn/dag,whey en groenten (en wat roggebrood voor de spijsvertering). Vet verder omnlaag en geen krachtverlies geleden :thumb:
 
30g pindakaas tussen twee sneden brood?

da's meer pindakaas dan brood! :p

vanwaar eigenlijk die pindakaas?
 
Ja ik zou ook geen zuivel. maar is voor elk persoon anders.
 
Originally posted by bart82
30g pindakaas tussen twee sneden brood?

da's meer pindakaas dan brood! :p

vanwaar eigenlijk die pindakaas?
ja dan zal t minder zijn dan die 30 gram, neem namelijk niet veel maar was een schatting. kleine laag, vrij minimaal.
waarom? omdat ik t lekker vind:D

nee maar ik heb dan lunchpauze en nam eerst altijd kalkoenfilet mee o brood, maar wou ff wat anders dus heb ik besloten om 2 sneetjes met vrij weing pindakaas te nemen. Bij osn eten ze alleen pindakaas of spek, boterhamworst en dergelijke, dus kies ik voor de pindakaas. en aangezien ik al 2 maal tussendoor brood met kalkoenfilet eet wou ik ff wat anders. Nog 3 weken en dan skip ik die ook gezamelijk met al t brood maar ik kan t wel hebben denk ik.

kwark wil ik ff skippen zodat yoghurt mn enige zuivel is bij mn havermout. kan ik qua eiwitten wel hebben volgens mij en zodoende kan ik nog genieten van mn ontbijt.
;)
 
Inderdaad een k*t schema :D
 
Originally posted by Bodyman
Inderdaad een k*t schema :D

:rolleyes:

Bestaat er wel een nederlander die geen pindakaas lust??

Ik vind het behoorlijk...overweldigend van smaak (lees smerig).

:p
 
Ja ik ben Pinda Kaas! Dus ja ik moet het wel lekker vinden he! Pinda Power! :D
 
Originally posted by Bodyman
Inderdaad een k*t schema :D

je haalt me de woorden uit de mond. zat gister al aan te denken om dit erbij te voegen. je was me echter voor. Klootzak:D

maarre ik heb nog eens goed gekeken en de yoghurt en de havermout is ook minder dan ik heb genoteerd. t is een klein hoopje yoghurt met minder havermout. de havermout kwam namleijk op 30 gram en de yoghurt kan ik niet ompmeten maar t is iig een stuk minder dan 150 ml.

bij deze...hoe dan ook, t blijft een k*tschema;)
 
Blij dat je het toegeeft Dandyman! Als je er nog een keer over wil praten kom dan een keer langs. Dan zullen de negatieve energie uit je halen wat er voor zorgt dat je deze k*t schema hebt gemaakt. Met behulp van kruiden thee zullen we je innerlijke goede schema weer vinden
 
Originally posted by Ryu
Ja ik ben Pinda Kaas! Dus ja ik moet het wel lekker vinden he! Pinda Power! :D

en als je nu op een rots gaat staan?:D

maar ff serieuze opmerkingen graag
 
Ziet er netjes uit je schema, hoop dat je het gewenste effect bereikt, en hoe lang wil je het gaan gebruiken..
 
pindakaas eruit! je wilt bij cutten geen verzadigd vet binnenkrijgen en pindakaas bevat aardig wat verz. vet.
 
Ja hoor gooi mij er maar weer uit. NL is toch te vol he? :P haha lol. Nee Maar ik vind dat Kale gelijk heeft ben het met hem eens
 
Originally posted by zuivelproduct
Ziet er netjes uit je schema, hoop dat je het gewenste effect bereikt, en hoe lang wil je het gaan gebruiken..

nog 3 weken met de pindakaas en ik wil voordat ik op vakantie ga mijn buikje strak hebben. en dat is eind juli dus heb nog ff.

en de pindakaas, ach datgene wat ik neem stelt vrijwel niet voor.
Ik heb dan nog 2 maanden om zonder pndakaas door te gaan dus daar maak ik me niet druk om, zoveel hoeft er ook weer niet af;)

enne Ryu, ik doelde op een pindarotsje:p
 
hehehe :D LOL:P Maar komt wel goed Hoor. Gebruik je verder eigenlijk nog Stack ofzo?
 
Originally posted by Ryu
hehehe :D LOL:P Maar komt wel goed Hoor. Gebruik je verder eigenlijk nog Stack ofzo?

elke ochtend na mn wheyshake mik er een in mn mik..slok en slik.....en weg:p
 
Ik denk dat je eerder net boven de 2000 cal. zit. Val je hiermee af? Zoja dan zou ik niet veel veranderen. Maak het niet te moeilijk door te stoppen met yoghurt en pindakaas e.d. Het gaat erom dat je genoeg eiwitten en Efa's binnenkrijgt. Ook moet je natuurlijk een cal. tekort creeren en goed blijven trainen. Voor de rest kun je toch weinig doen.
 
zodoende kom ik momenteel uit op 2741 calorien (oef das iets meer dan ik dacht , en dan heb ik de lijnzaad nog niet meegerekend. mij eiwitten komen op 286,9 grsm, mn koolhydraten op 283 (als ik de boterhammen goed heb qua voedingswaarde) en mn vetten (zonder lijnzaad dus) op 48,4 gram. Over 3 weken stop ik met t brood (geen stage meer ) en ga ik me proberen om dat te vervangen door groente.

zoals je ziet zit al behoorlijk hoog in mn eiwitten voor mijn doen.
ik weeg 76 kilo met een bf van 13,6 %. althans dat gaf de elc.meter aan en ik denk (hoop en denk) dat ik iets lager zit.

dat is dus ongeveer 66 kilo vvm als ik t goed heb. vrij weinig maar t gaat mij niet om t gewicht maar om t visuele en ik vind dat ik op zich niet mag klagen gezien mn verleden

286/66 = 4 gram per gram lichaamsgewicht. aardig hoog dacht ik zo

wel weinig vvm maar goed, ik begin pas echt met goed bulken na de zomer. prioriteit is nu om lekker droog te worden en ik voel mn buikspieren al doorzetten dus t gaat de goede kant uit.

enne die pindakaas gaat er toch binnenkort uit. maak ik me niet druk om
 
Back
Naar boven