Fitness Seller

Dandys cutschema

Bezoekers in dit topic

Originally posted by dandyman


zoals je ziet zit al behoorlijk hoog in mn eiwitten voor mijn doen.
ik weeg 76 kilo met een bf van 13,6 %. althans dat gaf de elc.meter aan en ik denk dat ik iets lager zit.

dat is dus ongeveer 66 kilo vvm als ik t goed heb. vrij weinig maar t gaat mij niet om t gewicht maar om t visuele en ik vind dat ik op zich niet mag klagen gezien mn verleden

286/66 = 4 gram per gram lichaamsgewicht. aardig hoog dacht ik zo

wel weinig vvm maar goed, ik begin pas echt met goed bulken na de zomer. prioriteit is nu om lekker droog te worden en ik voel mn buikspieren al doorzetten dus t gaat de goede kant uit.

enne die pindakaas gaat er toch binnenkort uit. maak ik me niet druk om

Ja eiwitten krijg je meer dan genoeg. VVM zegt mij vrij weinig. Het is belangrijker met welk gewicht je begonnen bent en hoe je eruit ziet. Misschien komt dat ook omdat ik zelf een laag gewicht heb;)

Zolang je genoeg eiwitten, EFA's en cal. binnenkrijgt doe je het goed. Je kunt niet echt meer doen. Het zal verder voornamelijk genetisch bepaald zijn vanaf wanneer en in welke mate je spier gaat verliezen. Let met name erop dat je kracht niet afneemt. Is vaak toch een goede indicatie.
 
man ik zweer bij pindakaas. Van dat spul eet ik echt kilos. Echt lekker.
 
Originally posted by burn


Ja eiwitten krijg je meer dan genoeg. VVM zegt mij vrij weinig. Het is belangrijker met welk gewicht je begonnen bent en hoe je eruit ziet. Misschien komt dat ook omdat ik zelf een laag gewicht heb;)

Zolang je genoeg eiwitten, EFA's en cal. binnenkrijgt doe je het goed. Je kunt niet echt meer doen. Het zal verder voornamelijk genetisch bepaald zijn vanaf wanneer en in welke mate je spier gaat verliezen. Let met name erop dat je kracht niet afneemt. Is vaak toch een goede indicatie.

ben t helemaal met je eens. tuurlijk za mn kracht wel ietwat afnemen maar als t echt met grote piekn gaat dan zal ik ff alles nogmaals moeten overwegen. daarbij begin ik mandag wer na een rustperiode van een week dus ik hoop dat dat goed heeft uitgepakt. en ik reageer behoolrijk goed op mn eiwitopname. beter dan teveel koolhydraten lijkt wel. mn spiern tonen zich beter laat maar zeggen.

btw, ik ga volgende week met Rage beginnne. kn toch geen kwaad of wel? al die vershcillende theorien die ik erover hoor maken me wel aan t twijfelen maar ga hoe dan ook toch wel beginne met mn Rage..ben namelijk erg benieuwd ernaar

edit? Burn ik zie telkns dat je offline staat en toch komen er weer replies van je. zelfde geld voor Spike...jullie kunne dat blijkbaar instellen maar waarom???
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven