XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Dankbetuiging voor Big-T (1 bezoeker)

Welke tekst op rouwlint


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

HillR

Huge Freak
Elite Member
Foto Contest
Lid geworden
2 dec 2012
Berichten
7.261
Waardering
17.107
Lengte
1m50
Vetpercentage
17%
Vandaag kregen we allemaal het trieste nieuws dat Tijl zijn strijd tegen Leukemie heeft verloren.. Voor velen en in ieder geval voor mij onverwacht nieuws. Ik had juist het idee dat hij aan de beterende hand was, hij kwam altijd zo positief over in zijn strijd en bleef knokken.

Ook op het forum en in zijn topics merkte je weinig aan hem hoe het nu met hem ging. Ik vind het erg bewonderenswaardig hoe hij ermee om is gegaan...

In het andere topic las ik dat er (ook) anderen waren die het misschien een mooi gebaar vonden om iets voor Tijl te doen.

Misschien kunnen we een rouwboeket regelen. Ik wil dit best op me nemen, waarbij ik er vandaag voor zorg dat dat allen in orde komt. Ik heb inmiddels het adres van zowel de afscheidsdienst, maar ook van het rouwadres.

Ik weet nog even niet wat beter is, de bloemen op het rouwadres of bij de kerk waar de rouwdienst gehouden wordt te laten bezorgen.

Het leek mij mooi een rouwlint er bij te doen, waar iets op staat in de trant van

"Rust zacht Tijl, Bodybuilding.nl bedankt je voor alles"
"Rust zacht Big-T, DBB bedankt je voor alles"

Of iets dergelijks.. misschien dat jullie daar een betere kijk op hebben wat beter zou zijn..

Iedereen die een donatie wil doen voor de bestelling van de bloemen kan me PB'n voor de gegevens.

Na overleg met het uitvaartcentrum, waar en hoe laat het boeket te laten bezorgen en in overleg met de bloemenwinkel, zal het stuk inclusief lint morgen worden afgeleverd voor 09:00u bij de Kerk. De totale kosten inclusief lint en bezorging zijn 84,00.






Donatie 1: € 5,-
Donatie 2: € 10,-
Donatie 3: € 20,-
Donatie 4: € 5,-
Donatie 5: € 5,-
Donatie 6: € 5,--
Donatie 7: € 10,-
Donatie 8: € 5,--
Donatie 9: € 10,-
Donatie 10: € 7,50
Donatie 11: € 10,-
Donatie 12: € 15,-
Donatie 13: € 5,-
Donatie 14: € 5,-
Donatie 15: € 10,-
Donatie 16: € 5,-
Donatie 17: € 5,-
Donatie 18: 10,-
Donatie 19: € 12,50
Donatie 20: €5,-
Donatie 21: € 20,-
Donatie 22: € 5,-
Donatie 23: € 100,-
Donatie 24: € 10,--
Donatie 25: € 25,-
Donatie 26: € 11,-


= € 336

(Dikgedrukte bedragen zijn nog niet ontvangen)

Ondanks dat we het bedrag van de krans inmiddels binnen hebben wil ik toch even aangeven dat iedereen mee kan doneren want:

1. Het totaal zal onder de donateurs verdeeld worden en iedereen krijgt zijn teveel betaalde deel terug.

of

2. Het teveel betaalde zal aan DBB overgemaakt worden tbv de toekomst en voortzetting van DBB

of

3. Het teveel betaalde wordt aan een doel geschonken ten behoeve van onderzoek naar Kanker.

Dit zal gewoon overlegd worden later.. maar ik vind wel dat iedereen mee moet kunnen doen aan het versturen van de krans aan Tijl.
 
Laatst bewerkt:
In, uiteraard
 
In, ben zelf aan het kijken of ik naar de uitvaartdienst kan gaan...

Via de website met steunbetuigingen kan je ook bloemen bestellen, vermoedelijk voor de dienst morgen...misschien is dat een idee?

Keuze qua tekst zijn beide wel goed, ben zelf meer fan van dbb dan bodybuilding.nl te gebruiken..
 
Indien niet haalbaar in zo korte tijd zou altijd gekozen kunnen worden voor een krans wanneer de steen geplaatst wordt.
 
adres en tijdstip uitvaart? of liever via PM?
 
Wel het minste wat we kunnen doen vind ik.
 
Goed initiatief

'Bedankt voor je alles' moet toch zijn 'bedankt je voor alles' neem ik aan
 
Indien niet haalbaar in zo korte tijd zou altijd gekozen kunnen worden voor een krans wanneer de steen geplaatst wordt.

Het enige wat misschien een probleem is is het krijgen van de donaties. Ik schiet het gehele bedrag wel voor en hoop dat de mensen die zeggen dat ze mee willen doen dan gewoon alsnog een (kleine) donatie doen.
 
Het enige wat misschien een probleem is is het krijgen van de donaties. Ik schiet het gehele bedrag wel voor en hoop dat de mensen die zeggen dat ze mee willen doen dan gewoon alsnog een (kleine) donatie doen.

Als het achteraf moet blijken dat de donaties niet voldoen wil ik het verschil wel bijpassen.

Keuze qua tekst zijn beide wel goed, ben zelf meer fan van dbb dan bodybuilding.nl te gebruiken..

Dbb, sowieso imo
 
Sowieso in.
 
Met alle respect, stellen de nabestaanden zo'n gebaar op prijs? Als vandaag het nieuws wordt doorgegeven zit er wellicht ook een bedoeling achter wanneer morgen al de plechtigheid is? Heb dikwijls het idee dat het meer gaat om het eigen ongemak te neutraliseren dat dergelijk nieuws met zich meebrengt. RIP T.
 
Ja klopt donaties in zo'n korte tijd regelen is lastig.

Mogelijk dat je kan kijken wat je in gedachte hebt + kostenplaatje.

Eventueel zou je ook een tijdelijke postbus kunnen openen waar mensen steunbetuigingen heen kunnen sturen. Denk dat het als familie ook leuk is een stapel kaarten te krijgen vanuit DBB.
 
uiteraard ook in
 
Met alle respect, stellen de nabestaande zo'n gebaar op prijs? Als vandaag het nieuws wordt doorgegeven zit er wellicht ook een bedoeling achter als morgen al de plechtigheid is?
We hebben het nieuws helaas nu maar doorgekregen (Sanca is zelf wat beginnen rondkijken en er was een bericht op Tijl z'n Facebook geplaatst).

Het is niet dat het vandaag pas is uitgestuurd, we waren hier gewoon niet van op de hoogte en Tijl was soms nog wel een tijdje niet op het forum...
 
Wat ik heb gemerkt met uitvaarten is dat een boeket of bloemstuk best nog wel tot het laatste moment geregeld kan worden opzich. Dus hopelijk dat dit ook nog kan gebeuren.

Zag op de site die Sayer stuurde dat er ook een mogelijkheid was tot het sturen van een stuk.
 
Met alle respect, stellen de nabestaanden zo'n gebaar op prijs? Als vandaag het nieuws wordt doorgegeven zit er wellicht ook een bedoeling achter als morgen al de plechtigheid is?

Gezien hijzelf bezoek niet wou toen ik een verdieping boven hem lag, denk ik niet.
 
Back
Naar boven