MuscleMeat

Danny Blind, slachtoffer van jarenlang wanbeleid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar het gaat om het resultaat nietwaar? Daar gaan de mannen uit Eindhoven altijd zo prat op! ???
 
nou nou zelf nog verloren en toch voorronde ;) bravo voor het altijd goede 020

jongens kom toch op dit is toch een lachertje, dat groningen niets in de champions leage heeft te zoeken dat weet iedereen , maar dit 020 is ook zo brak dat ze het echt niet verdienen..

die play offs is echt de grootste grap , AZ had gewoon voorronde moeten spelen en dan was het gewoon klaar..

ik hoop dat dit systeem gauw oprot
 
Agreed.....k*tsysteem en AZ blijft aan de pan hangen....erg jammer en dat zeg ik als fervent Ajacied.
 
Het is mooi dat Ajax door gaat naar de champions.. Ajax heeft een veel beter eftal dan groningen en az... Als die naar de voorronde zouden gaan worden ze gelijk eruit gespeeld..zou zonde zijn van het nederlands voetbal!

En Blind moet blijven.. hij heeft al: Johan Cruijff schaal, voorronde Champions en wellicht ook nog de beker!
 
marsu zei:
Maar je vindt dat Guus Hiddink meer heeft gepresteerd dan pak m beet Louis van Gaal en Johan Cruijff? ???

Ben je nou serieus of... ???
 
Marky zei:
Ben je nou serieus of... ???

Ja, ik ben serieus. Van Gaal en Cruijff hebben namelijk veel meer prijzen gewonnen dan Hiddink. Zoek dat allemaal maar op. Omdat de media Hiddink zo ophemelt, denkt iedereen dat Hiddink de beste Nederlandse trainer ooit is, wat natuurlijk onzin is.
 
marsu zei:
Ja, ik ben serieus. Van Gaal en Cruijff hebben namelijk veel meer prijzen gewonnen dan Hiddink. Zoek dat allemaal maar op. Omdat de media Hiddink zo ophemelt, denkt iedereen dat Hiddink de beste Nederlandse trainer ooit is, wat natuurlijk onzin is.

:scratch:
 
marsu zei:
Ja, ik ben serieus. Van Gaal en Cruijff hebben namelijk veel meer prijzen gewonnen dan Hiddink. Zoek dat allemaal maar op. Omdat de media Hiddink zo ophemelt, denkt iedereen dat Hiddink de beste Nederlandse trainer ooit is, wat natuurlijk onzin is.

Valt wel mee hoor, dat iedereen denkt dat Hiddink de beste trainer allertijden is en wordt opgehemeld door de media. Hij haalt de laatste jaren gewoon de beste resultaten. Michels, Cruijff, Van Gaal en Hiddink hebben alle vier veel gewonnen en ook veel verloren. Van Gaal bijvoorbeeld is mislukt bij Barca en als bondscoach. En wie er nou de allerbeste is maakt voor de rest weinig uit.
 
Ik heb je propagandastukje over Blind trouwens niet gelezen, maar dat hij een slachtoffer is valt wel mee hoor. Toen Wouters trainer was, speelde hij het spelletje net zo hard mee. En hij speelt het nu wel lekker zielig via de media, creëert een hoop medelijden, dus in feite graaft hij zn eigen graf. Ajax is de club met een 1 op de stropdas, dus dan kan je niet 24 punten achter een 'provincieclubje' eindigen.

Met Ajax ging het al mis onder Van Gaal. Ze hadden veel jonge, talentvolle spelers(vnl. spelers van 'de kabel') die ze niet het salaris wouden betalen wat ze verdienden. Die spelers liepen vervolgens met een gekrenkt ego veel te jong en gratis de deur uit. Het bestuur haalde liever duurdere prutsers uit binnen- en buitenland. Sindsdien mocht geen een trainer zn werk afmaken(Olsen, Wouters, Adriaanse, Koeman en Blind) en waren er slechts 2 titels in de laatste 8 jaar. Het lijkt me sterk dat het elke keer aan de trainer lag.
 
Mijn stuk over Blind was absoluut geen propaganda, slechts een weergave van de werkelijkheid.
 
marsu zei:
Mijn stuk over Blind was absoluut geen propaganda, slechts een weergave van de werkelijkheid.

je bekijkt het altijd wel door een erg roze ajax bril bro ;)
 
Dat is waar, mooie avatar trouwens ;)
 
Ajax heeft de gevolgen van het Bosman-arrest niet goed kunnen verwerken. De jaren die daarop volgden hebben ze idd allemaal paniekaankopen gedaan en trainers geslachtofferd. Maar dit bestuur zou juist dit wanbeleid een halt toe moeten roepen door Blind te laten zitten waar hij zit!
 
marsu zei:
Maar het gaat om het resultaat nietwaar? Daar gaan de mannen uit Eindhoven altijd zo prat op! ???
De mannen uit Eindhoven controleren een hele wedstrijd en pakken dan 3 punten. Ajax speelt gewoon slecht en wint vaak (in de laatste minuten) met erg veel geluk.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;)
 
calimero! dat waren nog eens tijden. na het uitgaan om 3 uur snachts calimero kijken op nickelodeon. en dat werd dan de hele nacht herhaald :D
 
Back
Naar boven