Fitness Seller

Danny Blind veroorzaakt zwaar ongeval (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sporthaas

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
1.200
Waardering
0
Danny Blind veroorzaakt zwaar ongeval
AMSTERDAM - Voormalig Ajax-trainer Danny Blind (45) heeft woensdagavond rond kwart voor twaalf een ernstig verkeersongeval veroorzaakt. Blind reed zwaar onder invloed van alcohol op een stilstaande auto met pech.


Het ongeval vond plaats in Amsterdam Zuidoost, vlakbij de Amsterdam ArenA.

De bestuurster van de auto raakte zwaargewond bij het ongeval. De brandweer moest de 48-jarige vrouw uit de auto bevrijden. Een tweejarig kind dat ook in de auto zat bleef ongedeerd.


Hulpverleners dragen de zwaargewonde bestuurster in de ambulance.
Videograb van AT5
Na een blaastest bleek Blind drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed te hebben. Het is nog niet bekend hoe de voormalig oefenmeester er zelf aan toe is.
 
Ja ik las het al idd, Patrick Kluivert en Marco Bakker zijn weggekomen met een taakstraf geloof ik, en zij reden iemand dood, als dit slachtoffer blijft leven zal de straf nog wel lager zijn. :(
 
:(
Hoop dat het goed gaat met beide slachtoffers. triest verhaal weer dit (voor beide partijen).
Waarom moet er nou steeds iets gebeuren voor men gaat nadenken. :(
 
triest verhaal, hoorde het op de radio
 
Vind het ongeloofelijk dat er nog mensen anno 2006 met alcohol op achter het stuur kruipen.
Het is voor iedereen nu inmiddels toch wel duidelijk wat voor een ellende dit veroorzaakt.
Rijbewijs invorderen en niet meer teruggeven.
 
Je zou sowiezo niet zo snel iets dergelijks verwachten met hem, leek me altijd zo'n sympathieke en correcte gozer.
 
Je zou sowiezo niet zo snel iets dergelijks verwachten met hem, leek me altijd zo'n sympathieke en correcte gozer.

Is een geintje toch of niet, EK 96.
 
Dat gezuip in die auto. Wat is daar nou aan ??
 
Danny Blind schijnt flinke hoofdpijn te hebben uiteraard van de drank :D
 
Jammer voor Blind. Iedereen kruipt wel eens lazarus achter het roer en dat kan nu eenmaal niet immer goed gaan. Hopelijk komt hij er goed vanaf.
 
Vind het ongeloofelijk dat er nog mensen anno 2006 met alcohol op achter het stuur kruipen.
Het is voor iedereen nu inmiddels toch wel duidelijk wat voor een ellende dit veroorzaakt.
Rijbewijs invorderen en niet meer teruggeven.

Ben ik het helemaal mee eens ikzelf ga nog wel een stukje verder.

Ik vind dus ook dat hier een zeer zware straf bij hoort geen taakstraf maar gewoon lekker een aantal jaar laten zitten.Ik vind het ook heel jammer dat blind zelf niet zwaargewond of dood is.:)
 
Jammer voor Blind. Iedereen kruipt wel eens lazarus achter het roer en dat kan nu eenmaal niet immer goed gaan. Hopelijk komt hij er goed vanaf.

ik hoop dat het gewoon een misplaatste grap is........
 
DIe man is nog steeds niet over vorig jaar heen.
 
nou ik denk niet dat het bij een taakstrafje blijft. hij is onverzekerd en zal dus alle ziekenhuiskosten moeten gaan dokken. gelukkig voor blind heeft hij al wel een aardig gespekt banksaldo.
als je geld hebt kun je eigenlijk alles maken
 
Mag flink gestraft worden!!

Iemand dood rijden of sowieso aanrijden onder invloed is echt ernstig!
Mag van mij lekker zwaar zijn die straf!
 
Jammer voor Blind. Iedereen kruipt wel eens lazarus achter het roer en dat kan nu eenmaal niet immer goed gaan. Hopelijk komt hij er goed vanaf.

oh ja iedereen doet het dus waarom ook niet he?!
tot je zelf een keer door een zatladder een verbrijzeld been wordt gereden
 
danny blind veroorzaakt zwaar ongeval.

tja.........lekker verhaal............

foutje van danny, domme jongen..................dus hangen die hap!
zeker omdat er slachtoffers bij zijn gevallen, k'ben er van overtuigd dat dit muisje nog een staartje krijgt.
waarschijnlijk, wat zeg ik?,opzeker dat deze man word geknipt en geschoren, geen twijfel mogelijk, en tonnetje is niets............
schade zowel materieel als immaterieel als letselschade als blijvende schade moet zeker in dit geval gewoon vergoed worden.(blikschade, uwv, b.v. ziektewet, menthale of fisieke schade!)er worden meer kosten verhaalt dan dat je ooit zou kunnen bedenken!
k'heb een kennis die al jaren na een zwaar ongeval te hebben meegemaakt thuis zit, leeft van een wao'tje van 800, met alle ellende van dien. het vervelende is meestal dat deze kwestie jaren in beslag gaat nemen, en dat de tegenpartij zich samen met zn "advocaat" ingraaft, endat ze zich in allerlei bochten wringen om er onderuit te komen c.q. 2 knaak 80 willen betalen( in sommige gevallen sta je versteld met welke argumenten men komt!).
NEEEEEEEE, dergelijke figuren moet je niet matsen, zeker zulke mensen als deze zijn publiekelijke figuren, die eigenlijk een beetje het verkeerde vooorbeed geven.............dus hangen met die man!
maar ja, in nederland is nog steeds sprake van klassejustitie.....you never know.
ja en dat ie bij de verkeerde club heeft gezeten, daar praat ik al helemaal niet over (HAHA)..........
DUS BESTE DANNY BLIND, TREK JE KNIP, NIET ZEUREN VERDERS............


groetuhhhhhhhh
 
Back
Naar boven