AndroidHealthClinic

Danny'z Contestlog 2014 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dannyz

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2010
Berichten
5.936
Waardering
1.764
Lengte
1m94
Massa
101kg
Vetpercentage
8%
Na wat wikken en wegen heb ik tóch besloten me in te schrijven voor de contest van dit jaar.
Ik volg de contests nu al enkele jaren en vind het prachtig om de vorderingen van alle deelnemers te zien,
het was ook een soort bron van motivatie om mijn uiterste best te doen.

De reden dat ik me inschreven heb ik vanwege mijn podiumambities en de ervaring die ik hiermee op kan doen.
Natuurlijk is het ook een stok achter de deur om álles uit m'n voeding, training en rust te behalen wat er mogelijk is.

Mijn stats zijn momenteel (17-06-2014):

1.91m
90kg op nuchtere maag 's ochtends
8-10% vet

Ik train nu 4 jaar waarvan 2.5-3 jaar "serieus". Toen ik voor het eerst een stap zette in de sportschool woog ik 68kg dus ik ben inmiddels zo'n 22kg zwaarder geworden.

Methode:
Ik zit momenteel even in een pauze maar ik heb een paar maanden geleden mijn cut ingezet volgens de leangains Intermittent Fasting methode. Dit beviel zeer goed en ik ben van plan dit de laatste weken vóór de contest voort te zetten.
Ik train op een zo leeg mogelijke maag (zo min mogelijk carbs vóór de training) en mijn schema ziet er momenteel zo uit:

Zondag: Schouders, Traps & Abs
Maandag: Quads, Glutes & Kuiten
Dinsdag: Upper back
Woensdag: Chest
Donderdag: Lower back, Hamstrings & Kuiten
Vrijdag: Triceps, Biceps
Zaterdag: Rust

Mijn voeding verschilt elke dag, ik hou niet van een vast schema en ben van mening dat dit ook niet optimaal is voor het doel dat ik heb. Ik zal in deze log geregeld de voeding voor een bepaalde dag posten om toch een idee te geven hoe het eruit ziet.

Ik hoop dat ik met deze log over kan brengen wat mijn filosofie is over de sport.

Succes aan alle overige deelnemers!

EDIT: Beginfoto's

xvz89.png

zwfehx.png
 
Laatst bewerkt:
In !! Succes :D
 
IN, succes gast :thumbs:

Denk dat je zeker hoge ogen zult gaan gooien!
 
Nice!

Ik volg je ook bro. Set-up ziet er deftig uit!
 
Haha toch ingeschreven, goedzo!
In natuurlijk ;)
 
In! Zag je log al, gvd wat een fysiek :P
 
Dank voor de steun!

Ik zal hier dagelijks mijn trainingen posten en eventueel ook de voeding als daar animo voor is.
 
Oeehh yassuni voelt warmte onder de kont haha
 
Ik verplaats ook naar hier:)
 
Twee beginfoto's geplaats in de eerste post.
Nu richting de gym voor chest en ev wat front delts en abs.
 
Hmm, weet je zeker dat dit beginfoto's zijn!?

Flink droog al man! Ben persoonlijk erg benieuwd naar de trainingen en voeding.
 
Hmm, weet je zeker dat dit beginfoto's zijn!?

Flink droog al man! Ben persoonlijk erg benieuwd naar de trainingen en voeding.

Dat weet ik heel zeker haha.

Ik weet dat ik het massaspelletje niet kán winnen dus daar focus ik me ook niet op.
Ik breng shape, feathered triceps, striations op zowel de borst als delts en aders op m'n rug, daarmee valt het meeste te halen in mijn optiek.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

18-06-2014

Chest & Front delts:

Pre exhaust pec deck:

15x40kg
9x50kg
7x55kg
Ik deed deze oefening eerst zodat ik alvast een pomp in m'n borst kreeg en daarbij behorend "gevoel".
Dit gevoel zorgt ervoor dat mijn mind muscle connectie in orde is voor de oefeningen die nog volgen.


Incline Benchpress:

10x50kg
12x50kg
7x60kg
Ik heb het gewicht tijdens de gehele ROM onder controle, wat betekend dat ik bijv de beweging waar dan ook tijdens de ROM stil kan houden.

Flat Benchpress:

10x60kg
8x62.5kg
12x50kg (3 sec omlaag, zo explosief mogelijk omhoog)
15x40kg (idem)
Idem wat betreft controle

Dumbbell Pullover:

12x24kg
10x30kg
10x30kg
Ik wil niet de hele discussie mbt deze oefening starten (rug óf borst oefening) maar met mijn uitvoering voel ik hem zeer goed in mijn borst dus deze blijft gewoon in m'n schema staan.

Machine Press:

dropset: 8x80kg -> 6x50kg -> 10x30kg
Om nog het laatste beetje eruit te halen

Standing Military press:

8x30kg
8x30kg
15x20kg Behind the neck
Puur en alleen om de front delts ook af te maken, wat wel gelukt is moet ik zeggen.
Hier moeten jullie niet letten op het gewicht, ik heb afgelopen jaar een fikse schouderblessure gehad waardoor de kracht geheel verdwenen was, dit komt nu langzaam weer terug.
 
In! Goede opbouw.

Wat voor warming up/stabilitite oefening doe je nu voor je schouders? I.v.m je vorige schouder blessure
 
Oeehh yassuni voelt warmte onder de kont haha

Ik voel al warmte van deze 2 :D

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

succes man!
tegen jou maak ik al geen schijn van kans :D
 
Back
Naar boven