MuscleMeat

Dark Raven - Werewolf preworkout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Review beoordeling
5,00 ster(ren)
Beoordeling: :10ster: 10/10 ++ Aanrader

20200117_111056_resized.jpg


  • Soort supplement: Preworkout poeder
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Meer energie en kracht
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Meer energie
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon, smaakt lekker, beetje zoete watermeloen, meer een watermeloen snoepje
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve tot een hele serving voor de traning.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Marktplaats :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €35,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? 100% yes!!

Mijn review:

Ik heb in mijn leven al heeeeeel veel preworkouts geprobeerd net als de meeste hier denk ik. Sommige waren goed, andere beter en weer andere deden amper wat.
Vooral de 'oldskool' preworkouts zoals de eerste Jack3d, 1MR en natuurlijk NoxiPro vond ik altijd geweldig omdat ze mij echt een goede rush gaven.
De preworkouts daarna vond ik nooit echt super, en als ze wel goed waren smaakten ze vaak niet al te best.
Deze preworkout vind ik voor het eerst weer echt goed, hij is ouderwets sterk, geeft een flinke rush, hele dikke pomp (blijft ook lang hangen) en smaakt ook top (watermelon).
Crash heb ik niet echt last van, meer een mellow/chill gevoel als het begint uit te werken.
Ingredienten: Citruline, AAKG, Creatine, Beta-Alanine, Agmatine, Taurine, Glutamine, Caffeine, Glycine, Dmaa, yohimbe.
Ik kan deze preworkout van harte aanraden aan iedereen die weer op zoek is naar een ouderwets goede preworkout
 
Ik heb ‘m ook besteld :D
Thanks voor je review!!
 
Ik heb ‘m ook besteld :D
Thanks voor je review!!

Ah nice! Ik probeer de volgende keer Fruit Punch, hoorde vorige week dat die ook kwam
 
Valt deze pre-workout nog ergens te bestellen?
 
Valt deze pre-workout nog ergens te bestellen?
Ja via marktplaats maar de advertenties staan vaak maar een paar dagen online zag ik, net ff gekeken maar stond niks op. Maar via whatsapp gaat altijd prima :)
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Zou graag de wererwolf bestellen maar kan m niet vinden. iemand een idee?
 
Ja en nee ik zeg niet waar.

Smaak is sowieso ruk wie dit lekker vindt spoort niet, lijkt ook niet goed gemixt werd van het laatste uit de pot enorm misselijk/naar.
 
Ja makkelijk aan te komen
 
Back
Naar boven