MuscleMeat

darmen op hol??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rowdy22

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2005
Berichten
41
Waardering
0
ik heb sinds een 1 week een vast voedings schema
houd me er echt perfect aan (heb ik nog nooit eerder gedaan)
als ik maar genoeg at op een dag en maakte eigenlijk niet uit welk tijdstip
maar sinds de volgende dag moet ik echt extreem veel naar het toilet
(gemiddeld 3 a 4x in de ochtend 'smiddags 3 a 4x en 'savonds 1 a 2x)
want weet niet of dit wel zo goed is
maar het is ook veel soort water vermengt met poep en het blijft drijven :o


maar nu had ik een vraag of dit ook zo bij jullie is :D

rowdy
 
Als je altijd totaal andere "voedingsgewoonten" hebt gehad dan moet je gestel idd korte tijd wennen aan de nieuwe producten. Kan ook zijn dat je nu bulkt terwijl je dat nog nooit gedaan hebt, dan is het idd een verrassing dat je 4x op een dag moet schijten. :roflol:
 
MightyDuck zei:
Als je altijd totaal andere "voedingsgewoonten" hebt gehad dan moet je gestel idd korte tijd wennen aan de nieuwe producten. Kan ook zijn dat je nu bulkt terwijl je dat nog nooit gedaan hebt, dan is het idd een verrassing dat je 4x op een dag moet schijten. :roflol:
Lol idd. Als ik nu geen 4x per dag schijt, maak ik me zorgen. :D
 
Ik heb het ook hoor, soms dacbt ik dat die weightgainer er linea recta gewoon weer uit scheet, maar dat gaat steeds beter! Je lichaam went aan het nieuwe patroon, maar veel schijten zul je blijven doen, alleen zal het uiteindelijk wat massiever worden (hopelijk!)
 
ok bedankt begon me al zorgen te maken :eek:
gewoon lekker door blijven eten en trainen
beter :D :lifter::lifter:
 
:eek:
4x is wel veel...
probleem is bij mij anders moet 1x in de 3a4 dagen schijten :rolleyes:
naar dokter geweest probleem: spijsvertering....
:rolleyes: een ****ED UP trage spijsvertering met als resultaat KK veel moeite doen om af te vallen en dan soms niets afvallen terwijl je je helemaal kapot werkt...
 
Gewoon een keer op een dag. Is al vaak genoeg vind ik
 
je kan je vertering versnellen met die goede voeding
en juiste tijden :toilet:
 
Krijg er medicijnen voor als die werken ga ik het nog btje opjagen niet tegelijk weet niet wat er dan gebeurt ... komen de darmen mee?:eek: :P
 
rowdy22 zei:
ik heb sinds een 1 week een vast voedings schema
houd me er echt perfect aan (heb ik nog nooit eerder gedaan)
als ik maar genoeg at op een dag en maakte eigenlijk niet uit welk tijdstip
maar sinds de volgende dag moet ik echt extreem veel naar het toilet
(gemiddeld 3 a 4x in de ochtend 'smiddags 3 a 4x en 'savonds 1 a 2x)
want weet niet of dit wel zo goed is
maar het is ook veel soort water vermengt met poep en het blijft drijven :o


maar nu had ik een vraag of dit ook zo bij jullie is :D

rowdy

Dat is dus 7 a 9 keer per dag op de pot! Dat lijkt me wel erg veel. Keer of 4 tijdens een flinke bulk is wel normaal, maar dit lijkt me overdreven. Zal idd wel aan liggen dat je lichaam moet wennen aan het totaal andere voedingspatroon. Hopelijk gaat het snel weer wat minderen want dit lijkt me erg onhandig, zou wel een schrale aars krijgen van al dat vegen zo ;)
 
kerel ik durf niet eens meer normaal te vegen heb vochtig toilet papier gehaalt en tot aan bloedens toe vervelend maar ja (moet er wat voor over hebben) :toilet::booty:
 
Sow man, hardcore homie! :) Maar dit lijkt me wel erg. Post anders je schema eens misschien eet je erg veel dingen waarvan je dunne drolletjes krijgt. En hoe lang gaat dit al zo?
 
0700: 300 ml magere yoghurt met 250gr fruitmueslie
2 koppen groene thee met niets erin (behalve met keel klachten dan honing)
1 ei
2 scoops cell tech 0,5l water
300 gr kwark
0900: 2 plakken grof bruin brood met vleesbeleg
250 ml halfvolle melk
250 ml karne melk
stuk fruit
1100: 2 plakken grof bruin brood met vis (haring tonijn)
sportdrankje (gatorade AA etc.).
stuk fruit
1300: 4 plakken brood met kaas en vlees beleg (en elke woensdag neem ik een snack: zoals kaassoufle kroket etc.)
2 koppen groene thee met niets erin
250ml halfvolle melk
250ml karnemelk
200gr kwark
1 a 2 stuks fruit
1500: 2 plakken grof bruin brood met vlees of kaas beleg
ananas meloen papaya
1700: zeker 2 ons groente 250 tot 400gr rijst of aardappelen (op woensdag friet met mayonaise)
1 stuk kip of haan (zonder vel) (op woensdag karbonade of iets anders van varken)
250ml halfvolle melk
250ml karnemelk
1900: 500gr kwark
2220: 2 scoops cell tech 0,5l water


dit is het zo'n beetje heb het al bijna een week ofzow :mad: :D
 
Je schema is nog niks bijzonders, ik eet nog veel meer. Ik schijt 2x per dag. Hou dit patroon gewoon de komende maand perfect aan en ik denk dat jij dan ook nog maar 1 tot 2x per dag schijt.
Je lichaam moet gewoon even wennen!!!
 
rowdy22 zei:
0700: 300 ml magere yoghurt met 250gr fruitmueslie
2 koppen groene thee met niets erin (behalve met keel klachten dan honing)
1 ei
2 scoops cell tech 0,5l water
300 gr kwark
0900: 2 plakken grof bruin brood met vleesbeleg
250 ml halfvolle melk
250 ml karne melk
stuk fruit
1100: 2 plakken grof bruin brood met vis (haring tonijn)
sportdrankje (gatorade AA etc.).
stuk fruit
1300: 4 plakken brood met kaas en vlees beleg (en elke woensdag neem ik een snack: zoals kaassoufle kroket etc.)
2 koppen groene thee met niets erin
250ml halfvolle melk
250ml karnemelk
200gr kwark
1 a 2 stuks fruit
1500: 2 plakken grof bruin brood met vlees of kaas beleg
ananas meloen papaya
1700: zeker 2 ons groente 250 tot 400gr rijst of aardappelen (op woensdag friet met mayonaise)
1 stuk kip of haan (zonder vel) (op woensdag karbonade of iets anders van varken)
250ml halfvolle melk
250ml karnemelk
1900: 500gr kwark
2220: 2 scoops cell tech 0,5l water


dit is het zo'n beetje heb het al bijna een week ofzow :mad: :D


probeer meer vastere dingen te eten, je eet erg veel vloeibaar misschien is dat het. :)
 
Je eet weinig! Ik schijt ook 4 a 5 keer op een dag. Als je niet wilt schijten had je als vrouw op de wereld moeten komen, die schijten namelijk niet.
 
bur zei:
probeer meer vastere dingen te eten, je eet erg veel vloeibaar misschien is dat het. :)

Klopt hoor, die 1000ml kwark is best veel. Ik doe het zelf ook, daar niet van, maar misschien kan jouw lichaam het niet zo goed kwijt.
Blijf het gewoon een dikke maand volhouden, als je zoveel blijft schijten, moet je gewoon kappen met al die papperige zooi en een goeie vervanger vinden.
 
eduardjanssen zei:
Je eet weinig! Ik schijt ook 4 a 5 keer op een dag. Als je niet wilt schijten had je als vrouw op de wereld moeten komen, die schijten namelijk niet.


nee die zeiken.
 
Get used to it, ik moet op elke liter vocht die ik binnen krijg 3x pissen.
 
Jah ok, pissen is geen probleem. Maar 9 keer schijten per dag is echt niet relaxed, daar went niemand aan. Maar denk dat het wel wat minder wordt na een tijdje, je zal wel gewoon ff moeten wennen.
 
Back
Naar boven