Fitness Seller

darmen op hol??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eduardjanssen zei:
Als je niet wilt schijten had je als vrouw op de wereld moeten komen, die schijten namelijk niet.

:nut: Ik weet niet van welke planeet jij komt, maar ook vrouwen schijten gewoon hoor, ik kan het weten! :lol: *Ligt nu onder haar stoel*
 
Zou eens wat minderen met melk/karnemelk en yoghurt. Lactose kan voor sommige mensen flink laxerend werken. Zeker als de consistentie te wensen laat (dunne toestanden) denk ik dat dat de oorzaak is.
 
eduardjanssen zei:
Als je niet wilt schijten had je als vrouw op de wereld moeten komen, die schijten namelijk niet.
:roflol:
@Pazuzu: Is een inside-grapje, alleen weet ik niet meer in welke thread we er het over hadden. :D
 
@ Samu: Kon ik natuurlijk ook niet weten, maar ik heb er hard om gelachen in ieder geval! :lol:
 
Ben het er mee eens dat vrouwen niet schijten. Zeg ik ook altijd tegen me vriendin. He schat. Ja. Vrouwen die poepen toch niet?. Nee maar natuurlijk niet lieverd. Dan ben ik weer terustgesteld :D
 
is de kwark enzo , neem ipv 2 plakken 4 plakken grof brood per keer

en drink je rijstwater eens op

grtzz
 
diaree dus ?

Ben je soms nieuwe dingen gaan eten/drinken met dat "vaste schema" ?

Als ik halfvolle melk in mijn voedingsschema op neem dan gaat dat een paar dagen goed en daarna moet ik iedere avond om een uur of half tien verschrikkelijk aan de diaree... tja... dus geen halfvolle melk meer voor mij (ook de darmkrampen kunnen me gestolen worden).
 
seems like lactose intolerantie. Probeer eens een paar weken minder melk te nemen. Enne... meer vaste voeding. Je spijsvertering vind het niet echt fijn als je bijna alleen maar op vloeibaar leeft.
 
Of post eens een foto'tje van die shit van je, misschien dat een van de brothers hier dan een optische diagnose kan stellen.
Kennis genoeg hier op het board.
Veel succes in ieder geval.
Groet;
Willem 2.
 
Toen ik net als jij begon met trainen en een vast eet schema, at ik voor het eerst in me leven 8 bruine boterhammen op een dag.
Savonds en snachts gingen me darmen ECHT te keer en ik had echt heel slecht geslapen de eerste week.Omdat ik constant naar de wc moest.Maar nu eet ik veel meer dan toen en heb nergens last van.
 
Back
Naar boven