AndroidHealthClinic

darmproblemen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bramvdb

Cool Novice
Lid geworden
27 mrt 2012
Berichten
64
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
77kg
Vetpercentage
14%
beste,
al geruime tijd train ik en achteraf is de voeding erbij gekomen. ik ben in 3/4 de jaar aan het bulken in de loop der tijd is men eetschema aangepast geweest na het inzien dat sommige dingen niet klopte. ik ben in die tijd +-10 kilo bijgekomen. in die tijd heb ik een volle maand niet meer getraind of gegeten door omstandigheden. af en toe zijn er dagen dat ik minder eet,dus echt strikt volgen doe ik niet altijd even goed.
voeding:
1. 130 gr havermout,visolie
2. 2 pistolés (weet niet hoe jullie dit noemen ik ben val belgië :p) of brood met kipfilé/hesp/ kaas
3. net geen half brood hesp/kipfile kaas+ banaan (middag is zelfgemaakt brood)
4. 2 pistolés of brood met kaas/hesp/kipfilé
5. warme maaltijd,meestal bestaande uit: 400-500 gr aardappelen adhv van welk vlees het is (ben totaaal geen vleeseeter) varieert tussen de 20-125 gram vlees.
dan ga ik trainen 3 kwartier-uur drink ik een proteine shake+ 2 eetlepels mct olie
na de training creatine+ toevoegingen
dan.. zit ik zo vol dat ik echt geen maaltijd meer naar binnen krijg. vroeger at ik een pot magere kwark,maar nu is het een wheightgainer geworden,die van xxl,zo min mogelijk suikers.
nu mijn probleem, ik heb regelmatig last van platte stoelgang. dit leek mij normaal dat men lichaam eraan moest wennen maar dit probleem blijft zich maar voordoen. ik heb al soms mijn eiwitten gehalveerd maar tevergeefs. wat nu? ik heb me laten vertellen dat bij platte stoelgang niet alle voedingstoffen opgenomen word,wat dan zonde is van (vooral de moeite) om het te eten,wat dit is niet altijd met volle zin..
bram
 
Fruit, groenten?
 
platte stoelgang?
 
diaree,
fruit of groenten zouden helpen? ik eet elke dag groenten,& pee zowizo een banaan & probeer ook telkens een appel te eten
 
Back
Naar boven