MuscleMeat

Darmspoeling (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mighty

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2005
Berichten
10.072
Waardering
8
Lengte
1m95
Massa
99kg
Vetpercentage
10%
Ik vroeg me af of hier iemand is, die weleens een darmspoeling heeft laten doen en of het ook echt effect heeft. Ik heb er wat over gelezen en het klinkt op zich best positief, al lijkt een slang in mijn aars me niet zo prettig.:D
Wie heeft er ervaring mee?
 
Voor dat je het weet wil je straks alleen nog maar slangen in je aars hebben.
Ik zweer bij de regels van Ali G dat de uitgang nooit de ingang word.
 
Het lijkt me géén pretje, maar de gedachte dat je weer met een schone set darmen door kan gaan lijkt me wel verleidelijk.
 
Het lijkt me géén pretje, maar de gedachte dat je weer met een schone set darmen door kan gaan lijkt me wel verleidelijk.

Idd. Dat is wat mij ook aanspreekt. Ik wil daarom graag ervaringen van mensen, die het al eens gedaan hebben.
 
ok ff tellen hoeveel reacties we gaan krijgen met: verkapt ik moet een excuus hebben om iets in mijn poeperd te stoppen..:rolleyes:
 
de laatste tijd worden niet serieuze reacties niet meer enkel geplaatst in chat & convo..jammer. (en heb het niet over TS)
 
ik heb het al gehad .. het was van moeten .. voor een operatie. Doet geen pijn ofzo, wel een beetje ambetant gevoel, ze spuiten 10 liter water in je poep/darmen :(

Het ambetantste is de genante positie, ... in mijn geval waren het 2 verpleegstertjes die het deden
 
Sommige reacties zijn idd te simpel, maja dat geeft alleen maar het niveau aan van de poster. Zo gauw het over poep, plas of iets dergelijks gaat, kunnen sommigen hier zich al giechelend moeilijk in toom houden.....:rolleyes:

Maar goed. Dat lijkt me ook wel vreemd ja, SideShow, dat een vreemde zo'n slang in je anus aan het proppen is. Ze zijn het natuurlijk gewend, maar het blijft een beetje genant. Ik neem aan, dat jij het voor een coloscopie of iets dergelijks hebt moeten ondergaan, maar het effect zal ongeveer hetzelfde zijn, lijkt me.
Merkte je er van, dat je je fitter of er lekkerder in je vel van voelde?
 
lol neej, heb een week in mn bed gelegen en kon nadien de trap niet meer op door de operatie (buikspieren doorgesneden)
 
Je hebt ook gewoon 'setjes' die je kan kopen zodat je het thuis kan doen, begrijp ik een beetje als ik deze site lees..

[Link niet meer beschikbaar]
 
heb je geen slang in je reet voor nodig...

neem eerste 3 dagen magnesium sulfaat (bitter zout) Het reguleert en reinigt de darm. Neem elke avond en elke ochtend 1 glas water met 1 theelepel bitterzout en 1 uitgeperste citroen (op een nuchtere maag). Dit lost alle vastgeplakte drek die er gedurende de jaren heen tegen je darmwand hebben opgehoopt

dan de volgende dag gewoon paar uur niet eten
dan 1 liter water + 1 eetlepel himalayazout en een berg citroenen erin uitpersen voor de smaak en dit in 1x opdrinken
2 uurtje wachten
naar de wc gaan
en dr een uur ofzo blijven zitten
doe dit dan een dag of 3 na elkaar...

tada schoon. :D
 
Je hebt ook gewoon 'setjes' die je kan kopen zodat je het thuis kan doen, begrijp ik een beetje als ik deze site lees..

[Link niet meer beschikbaar]

Ja, dat klopt. Echter, het schijnt, dat je dan niet echt een diepe reiniging krijgt van je darmen, zodat alle zooi, die aangekoekt zit aan je darmwand verdwijnt.
 
heb je geen slang in je reet voor nodig...

neem eerste 3 dagen magnesium sulfaat (bitter zout) Het reguleert en reinigt de darm. Neem elke avond en elke ochtend 1 glas water met 1 theelepel bitterzout en 1 uitgeperste citroen (op een nuchtere maag). Dit lost alle vastgeplakte drek die er gedurende de jaren heen tegen je darmwand hebben opgehoopt

dan de volgende dag gewoon paar uur niet eten
dan 1 liter water + 1 eetlepel himalayazout en een berg citroenen erin uitpersen voor de smaak en dit in 1x opdrinken
2 uurtje wachten
naar de wc gaan
en dr een uur ofzo blijven zitten
doe dit dan een dag of 3 na elkaar...

tada schoon. :D

Daar heb ik idd ook over gelezen, maar volgens mij lost dat nooit alle bagger op, die je al die jaren hebt aangezet. Het zou wel een goed middel kunnen zijn, nadat ik die spoeling heb gedaan. Om het bij te houden, zeg maar.
 
en ow ja, als je zo'n spoeling hebt gedaan is het belangrijk om een probiotica kuurtje te volgen...

in je darmen zitten allemaal bacterien, goede en slechte en die worden allemaal weggespoeld, om deze goede aan te vullen is het dus slim om een probiotica kuurtje te volgen, en dan bedoel ik niet van yakult maar de real deal.... ja of Kefir, dat werkt ook
 
Ik vroeg me af of hier iemand is, die weleens een darmspoeling heeft laten doen en of het ook echt effect heeft. Ik heb er wat over gelezen en het klinkt op zich best positief, al lijkt een slang in mijn aars me niet zo prettig.:D
Wie heeft er ervaring mee?

Ik wil misschien me mss ook eens door laten spoelen.
Gaan we samen, OK :D

Ze zeggem dat het helpt tegen:

* hardnekkige hoofdpijn en migraine
* ziekten van hart en bloedvaten, spataders en hoge bloeddruk
* rugpijnen
* vermoeidheid na de maaltijd
* gebrek aan eetlust of net een eetzucht/suikerzucht
* slechte spijsvertering met braakneigingen
* tonusverlies van de huid
* eczeem, acné en andere huidaandoeningen
* nierkwalen

Veel info hier:
http://darmreiniging.dotnetwebsite.com/

Dit spoelen ze eruit: allemaal taai slijm :kots:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sommige mensen hebben wel 3 kg van die derrie in hun lijf, waardoor je darmen niet meer optimaal functioneren.
 
en ow ja, als je zo'n spoeling hebt gedaan is het belangrijk om een probiotica kuurtje te volgen...

in je darmen zitten allemaal bacterien, goede en slechte en die worden allemaal weggespoeld, om deze goede aan te vullen is het dus slim om een probiotica kuurtje te volgen, en dan bedoel ik niet van yakult maar de real deal.... ja of Kefir, dat werkt ook

Wat voor probiotica kuurtje bedoel je dan, want ik ken alleen yakult enzo.
 
smerig vince

maar als jullie dan toch gaan reinigen:

[Link niet meer beschikbaar] :p
 
Back
Naar boven