MuscleMeat

Darmspoeling (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik wil misschien me mss ook eens door laten spoelen.
Gaan we samen, OK :D

Ze zeggem dat het helpt tegen:

* hardnekkige hoofdpijn en migraine
* ziekten van hart en bloedvaten, spataders en hoge bloeddruk
* rugpijnen
* vermoeidheid na de maaltijd
* gebrek aan eetlust of net een eetzucht/suikerzucht
* slechte spijsvertering met braakneigingen
* tonusverlies van de huid
* eczeem, acné en andere huidaandoeningen
* nierkwalen

Veel info hier:
http://darmreiniging.dotnetwebsite.com/

Dit spoelen ze eruit: allemaal taai slijm :kots:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sommige mensen hebben wel 3 kg van die derrie in hun lijf, waardoor je darmen niet meer optimaal functioneren.
Dat ziet er niet best uit. Ik kan me echter wel goed voorstellen, dat je darmen daardoor slechter gaan functioneren en dat je dat in de rest van je lichaam gaat merken en zien.
 
lekkere foto heb je opgerakelt :roflol:

mm het is absoluut goed om het eens te doen maar ik zou het alleen doen als je ritme niet goed is of als je regelmatig last van je darmen hebt
 
een afbeelding zegt zoveel meer dan woorden
 
Yakult is niet echt heel erg goed, de meeste bacteriën overleven het maagzuur niet. die je zoekt zitten in een capsule, die daar tegen bestand is en pas in de darm open gaat. Sowieso is het verschil ook, dat het hier om 7 bacteriestammen gaat ipv slechts 1. In je darmen zitten eveneens meerdere soorten bacterieën. merken zijn Jarrodophilus en Acidophilus 4x6
nadeel is wel dat dit duur is en het zijn maar kuurtjes van ongeveer 1 maand

de natuurlijke variant is kefir:
(Van) alles over Melkkefir - Probiotica op z'n best 10 Melkkefir geboden
hier wat uitleg maar google het maar eens, is goede shit, alleen is er geen geld in te verdienen, je maakt het zelf en het word steeds meer, ergo geen grote dure campagnes enzo dus is het nog niet bekend bij de massa

daarbij als je probiotica gaat gebruiken moet je ook voldoende/meer vezels gaan eten om deze goede bacterien in stand te houden
 
smerig vince

maar als jullie dan toch gaan reinigen:

[Link niet meer beschikbaar] :p

Ziet er interessant uit, maar waar kan ik dat spul vinden dan, die je levr reinigt? Ik heb overigens weleens gehoord, dat mijn leverfunctie op enig moment slechter functioneerde dan hoort. Overigens was dat toen ik nog iets jonger was en ik nog vaak ging stappen (lees;zuipen). Overigens heb ik al 15 jaar last van mijn darmen, wat werd toegeschreven aan een spastisch colon. Echter, heb ik er met een vezelrijk dieet evengoed af en toe last van (mijn darmen dus).
 
ben je niet helemaal fit dan makker?
 
Op zich wel hoor, maar misschien kan ik me nog wel fitter voelen. Als dat daadwerkelijk gebeurt met dit soort spoelingen, waarom zou ik het niet doen? Ik ben alleen wel benieuwd of er mensen zijn, die het ervaren hebben.
 
Als je een gezond lichaam hebt lijkt het me volkomen overbodig. Maar ieder voor zich, ben wel benieuwd als je het gaat doen.
 
Op zich wel hoor, maar misschien kan ik me nog wel fitter voelen. Als dat daadwerkelijk gebeurt met dit soort spoelingen, waarom zou ik het niet doen? Ik ben alleen wel benieuwd of er mensen zijn, die het ervaren hebben.

Dus binnenkort ziet je signature er zo uit:

01-09-05 111 kilo/vetpercentage??
01-01-06 119 kilo/vetpercentage??
30-10-06 90 kilo/vetpercentage??
 
Dus binnenkort ziet je signature er zo uit:

01-09-05 111 kilo/vetpercentage??
01-01-06 119 kilo/vetpercentage??
30-10-06 90 kilo/vetpercentage??

Wie weet.....:D
 
Als je een gezond lichaam hebt lijkt het me volkomen overbodig. Maar ieder voor zich, ben wel benieuwd als je het gaat doen.

Dat is zo. Echter, ik geloof wel, dat er een hoop troep in je darmen blijft hangen.
 
wil het ook wel eens doen, binnekort een darmspoeling meeting?
 
wil het ook wel eens doen, binnekort een darmspoeling meeting?

Maken we er een darmspoeling en leverspoeling-meeting van. Tevens wisselen we wat kefir uit aan elkaar.....:D
 
Haha, ik ben ook wel van de partij dan..! :D

Mijn darmen spelen ook vaak op en zijn bij mij sowieso een zwaktepunt. Ik heb twee keer een zware voedselvergiftiging gehad, de tweede keer met dysenterie tot gevolg. Als je dat gehad hebt, blijven je darmen zwak en loop je ook een groter risico op het krijgen van darmkanker.. :(

Die zooi wil ik dus schoon hebben (en houden!).

Bij zo'n darmspoeling komen er geloof ik ook gewoon levende beestjes uit je darmen meegespoelt... :eek:
(of is dat een fabeltje..?)
 
Dat is zo. Echter, ik geloof wel, dat er een hoop troep in je darmen blijft hangen.

Ik denk dat je dat voor jezelf kunt bepalen door te kijken hoe je eetpatroon in de voorgaande jaren is geweest. Heb je bijvoorbeeld altijd vezelrijk voedsel gegeten? Heb je veel junkfood jaren gehad. Dat soort dingen.
 
lijkt mij ook wel iets eigenlijk je weet nooit wat voor
bagger je al die jaren hebt opgespaard en ach je moet
alles in je leven een keer geprobeerd hebben
 
Dat ziet er niet best uit. Ik kan me echter wel goed voorstellen, dat je darmen daardoor slechter gaan functioneren en dat je dat in de rest van je lichaam gaat merken en zien.

gatverdamme man!:(
 
ik heb die darmreiniger (weekendkuur) en leverreiniger van detox gekocht. ik heb ondertussen mijn darmen twee keer met water gespoeld (3l, 20 minuten erin houden en dan naar de wc gaan). nog geen voordeel van ondervonden. er komt daarna water en diaree uit je darmen maar niets van die vieze koek. ik ga binnenkort wel is de spoeling doen zoals het moet met de produkten die je al een paar dagen op voorhand moet nemen. dat zou alles in de darmen al losmaken. ik ga het ook combineren met de leverreiniger. ik zit zo een beetje met hetzelfde probleem als jij met mijn darmen. misschien dat het dan een veel betere werking heeft.
 
heb je geen slang in je reet voor nodig...

neem eerste 3 dagen magnesium sulfaat (bitter zout) Het reguleert en reinigt de darm. Neem elke avond en elke ochtend 1 glas water met 1 theelepel bitterzout en 1 uitgeperste citroen (op een nuchtere maag). Dit lost alle vastgeplakte drek die er gedurende de jaren heen tegen je darmwand hebben opgehoopt

dan de volgende dag gewoon paar uur niet eten
dan 1 liter water + 1 eetlepel himalayazout en een berg citroenen erin uitpersen voor de smaak en dit in 1x opdrinken
2 uurtje wachten
naar de wc gaan
en dr een uur ofzo blijven zitten
doe dit dan een dag of 3 na elkaar...

tada schoon. :D

Ik ben al een tijdje op zoek naar MgSO4/bitterzout/Epsomzout.
Komende uit de buurt van Mechelen/Heist-op-den-berg in België.
Weet jij waar ik magnesiumsulfaat voor inwendig gebruik kan verkrijgen?

Dank,

Trietje
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven