Fitness Seller

Darrem Charles, zwaar onderschat!!!!

Bezoekers in dit topic

mark benen

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 sep 2005
Berichten
63
Waardering
0
Beste mede builders. Inmiddels hebben de meeste van ons de foto,s op oa flexonline gecheckt.
Aan Ruhl maak ik geen woorden vuil, waarschijnlijk hadden enkele Forum leden er met 1 dag voorbereiding beter bijgestaan dan deze vochtklomp. Anyway, er is dacht ik nog niet veel geschreven over Darrem Charles, maar dit was zeker Top-5!
De man is droger dan een dode mexicaanse cactus, heeft een definitie waar je u tegen zegt en vertegenwoordigt toch nog de wat meer esthetische fysieken. Ik heb er diep respect voor! Go Darrem!!!!!!:hedbang:
 
Darrem ging dit jaar wat meer voor de massa en helaas is dit ten koste gegaan van z'n berucht kurkdroog en keihard fysiek.

Hij zag er wat softer uit deze Olympia, en had zn piek niet bereikt. Vandaar zn wat lage klassering!
 
Persoonlijk vond ik dat ronnie rockel en Johnie jackson hoger mochten eindigen.
 
kan iemand wat foto's van darrem plaatsen voor ome eclipse?
 
darrem was keihard..en had zeker zn piek niet gemist...gewoon totally overlooked!
 
mark benen zei:
Beste mede builders. Inmiddels hebben de meeste van ons de foto,s op oa flexonline gecheckt.

Dat heb ik nu dus ook eens gedaan, na de Ronnie/Jay pics van zaterdag, en dan zie je dit!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen mooie bodybuilder maar oh my god die trapezius. Absúrd :eek:
 
zn bovenlichaam loopt niet meer in verhouding met zn benen, daar moet hij hard aan gaan werken t komende jaar:cool:
 
PRACHTIG !!! Wat een gigant!!
 
Benen zijn veel te klein. Plus zijn taille vind ik minder mooi als normaal.
Verder zeer oke!
 
WOW !! :eek: zeker wel het droogste op t podium. der zijn niet veel BB-ers die zó droog en hard zijn !

jammer dat je geen strepen op zn glutes ziet lopen..
 
z'n triceps is echt meesterlijk. Benen zijn wat te klein in verhouding met bovenlichaam
 
mijn bericht zal zeker vergeten worden na 1 minuut, maar dit word de toekomstige mr olympia jongens let maar op!
 
zijlstra zei:
mijn bericht zal zeker vergeten worden na 1 minuut, maar dit word de toekomstige mr olympia jongens let maar op!

dat denk ik niet hij loopt al een aantal jaartjes mee. Verder vond ik hem vorig jaar beter. blijf een super bber maar zie hem liever met minder massa,grts
 
ik weet niet waarom, maar om de een of andere reden vind ik hem er helemaal niet mooi uitzien. misschien omdat ze benen niet in verhouding zijn, vind hem er in ieder geval niet goed uitzien.
 
Back
Naar boven