MuscleMeat

Darts Topic

Bezoekers in dit topic

Yes hier. Volg het al zo'n 10 jaar schat ik. Zelf ook gegooid vanaf m'n 9e tot 14e ofzo. Nu eigenlijk nooit meer, maar volg wel alles op tv. Ook naar 2 grote toernooien en wat demonstraties etc geweest. Vanavond verwacht ik dat van Gerwen verliest, en morgen wint van Barneveld van Taylor :)
 
Is dat duur naar zo een toernooi?

lijkt me ook wel is leuk
 
Vroeguh wel, toen ik nog darten, maar sinds ik gestopt ben kijk ik het bijna niet meer.
 
Is dat duur naar zo een toernooi?

lijkt me ook wel is leuk

Hmm weet niet was nog jong, moeder betaalde. Ben destijds naar de world darts trophy geweest in Utrecht. (heeft nu een andere naam)

En naar een toernooi in Hengelo Overijssel waar de 8 beste van de wereld toen speelden. Kost een paar tientjes geloof ik.
 
<--- dartliefhebber. Volg het WK nu, Van Gerwen heeft mijn aandacht, de tering wat kan dat menneke gooien. Barney (niet de grootste fan van) is aardig op weg terug naar de top. Mag het graag zien, niet de ingewikkeld ook, simpele tv. Dart zelf in mijn pauzes voor zover ik dan niet op de weg zit.
 
onvoorstelbaar die 9 dart finish. hoe de **** flik je dat ?
 
onvoorstelbaar die 9 dart finish. hoe de **** flik je dat ?

Zijn er al behoorlijk wat gegooid hoor. Dit WK ook 1 door Dean Winstanley. 9 pijltjes precies gooien waar je ze hebben wilt en je verdient 15.000 pond :)
 
Haha heerlijk dat commentaar van die duitsers op dat 2e filmpje
 
Toen Barney een van de eerste keren Embassy won was geweldig. Werd het net in in Nederland. En toen die Klaassen won was ook mooi.

En Stompee is ook een mooi figuur en Bobby George natuurlijk
 
Toen Barney een van de eerste keren Embassy won was geweldig. Werd het net in in Nederland. En toen die Klaassen won was ook mooi.

En Stompee is ook een mooi figuur en Bobby George natuurlijk

Bobby George is king !
 
wtf ruud waardeloze sport dat dartsen
 
Het is dat die half naakte wijfen erbij lopen anders kijkt er helemaal geen hond naar :roflol:
 
Back
Naar boven