MuscleMeat

Darts Topic

Bezoekers in dit topic

MvG was lekker op dreef, jammer dat hij de laatste 2 legs zijn gemiddelde niet vast kon houden.
 
LOL daar sta je dan ook te gooien , voor jan lul ,
hij keek ook zo :D

Wat een Topper MvG :cool:
 
Lekker, Barney en v. Gerwen gewoon bovenaan!
 
ja die michael gaat goed zeg laatste tijd, erg blij mee. Zo de Barnie nog, taylor was ook weer de baas
 
Nu tijd voor de Nederlanders!! Kom op MvG en nu Raymond :) Hoop dat hij Taylor eindelijk eens kan verslaan in de Premier league.
 
Taylor fenomeen. Barney blijft die dubbels maar missen en daarna gelijk de 1e pijl in de dubbel door Taylor.
 
Raymond kon het scorend prima bijbenen, maar daar ligt het bij hem ook nooit aan. Altijd die belangrijke dubbels... Kansen waren er op zich wel door zijn goede scores. Hopen dat van Gerwen het wel waarmaakt vanavond, tegen Wade.
 
Heb er weer zin aan...........
 
De laatste 2 partijen ga ik zeker kijken! Andere 3 misschien wat stukjes. Hoop echt dat de Nederlanders weer wat punten gaan pakken..
 
Op internet zag ik dat MvG en Raymond de laatste partijen zouden spelen, zie ik nu Raymon al gooien tegen Lewis... Bijna gemist :o
 
Taylor gerwen , ik hoop zo dat gerwen hem veegt !
mannetje wordt vervelend nu........

Om te zien dAN :p
maar hoor ik nou dat gerwen ook tegen james moet errrr wa ?!
 
Kan wel kloppen ze schijnen nog allemaal tegen elkaar te moeten maar weet het fijne er niet van. Zal wel niet vandaag zijn, er komen nog een paar rondes.
 
Ach we zien het wel , beter.. meer Darts FTW.,..
 
Ach we zien het wel , beter.. meer Darts FTW.,..

Volgens mij moeten nu elke week 2 spelers 2 partijen op een avond omdat er twee spelers die onderaan stonden afgevallen zijn.
 
come on james!! the machine! afzeiken die lewis!
 
Waarom doet die k*t livestream het bij mij niet :(
 
Ging ff klote maar gewoon opnieuw doen.

m1nx6eva5sj5_std320.jpg
 
Back
Naar boven